Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerLys kule

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

spiritmaster
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 19 Feb 2010 01:01
14

Lys kule

Innlegg av spiritmaster »

Hei

For noen måneder siden da jeg la meg med ansiktet mot veggen, så etter noen sekunder så var det som om noen slo på en lomme lykt og slo med engang. Det virket nesten som om noen lyste rett foran ansiktet mitt. Jeg hadde øya igjen da det skjedde, og er 100% sikker på at jeg ikke sov eller drømte. For det skjedde med engang jeg lukket øyne. Først tenkte jeg at det var noe jeg innbilte meg. Men noen dager seinere så jeg et lys på veggen min mitt på natta, helt mørkt ute og inne. Førtst tenkte jeg at det kunne ha vært en bil. Jeg sjekket ut av vinduet mitt. Men så skjønte jeg at det ikke kunne ha vært en bil eller noen som lyste fra utsiden med lommelykt. Har rullgardin og man ville ikke ha klart å lyst på veggen der jeg så lyset.

Og noen dager seinere så var det på veggen igjen, men nå så lyste det litt svakt så ble det sterkere. Og så ble det borte.

Og akkurat nå så skjedde det igjen. Men nå var det som om det var rett bak meg, var som en blits. Men fargen var orange aktig nå.

Hva er det jeg ser? er det en orb?

Dette skjer ikke hverdag, har bare sett det lyset de gangene nevnt over.

Men hvorfor virket det som om det var noe bak meg, men forsvant med et blink akkurat når jeg skriver dette?
Er det en ånd eller noen som prøver å fortelle meg noe?
Hva skal jeg gjøre, dukker slike ting bare opp uten grunn?
Antall ord: 279

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 31 Aug 2009 11:28
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Re: Lys kule

Innlegg av kristiane »

Det du forteller minner meg om noe selvopplevd,fortalt på dette forumet for en tid tilbake. Det er ikke lett å komme med en konkret forklaring på opplevelsene dine,men det er dog ganske rart,ettersom du ikke ser ut til å ha noen rasjonell forklaring på dette. Men som sagt har også jeg opplevd lignende,og heller ikke kunnet finne en naturlig forklaring.
Jeg opplevde en gang jeg hadde lagt meg å se en blå,lysende kule som liksom kom fra intet. Den suste rett forbi ansiktet mitt,og forsvant i løse luften inn i veggen på motsatt side i soverommet.

Vet den dag i dag ikke hva dette egentlig kunne være,men husker godt den nydelige,lysende blå kulen som skinte så sterkt. Noen mener at ånder viser seg bl.a på en slik måte,men meningene er naturlig nok delte ;)
Uansett en interessant historie du deler :)
Antall ord: 149

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links