Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetKan noen hjelpe meg?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Ellee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 07 Jul 2010 21:09
13
Lokalisering: Et sted i Trøndelag.

Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av Ellee »

Jeg tror dette er i denne gruppa det skal, klarsynthet. Hvis ikke sier dere sikkert ifra : ) Jeg vet det er noen emner om noe lignede, men for meg er det annerledes. Jeg er 14 år og har vokst opp med å se ting. Først trodde jeg at det var helt normalt når jeg var liten, men folk rundt meg ble ofte litt skeptiske når jeg snakket med løse lufta når jeg var liten, noe som jeg rett og slett gjør nå og for å prøve å få det til å stoppe. Jeg ser folk rundt meg hele tiden. Noen ganger ser jeg skygger, men hele tiden ser jeg former og en slags glød rundt en et "spøkelse". Noen ganger rører de meg og sånt å jeg friker helt ut! Jeg har hele livet klart å overse det å prøve å leve "normalt", men nå har det blitt sterkere å jo mer jeg konsentrerer meg jo klarere ser jeg dem. Noen ganger hører jeg hvisking -jeg vet jeg helt offisielt framstår som gal her, men hey du er ikke noen lege, og jeg føler meg helt psyko når jeg ber moren min gå ut her ifra de vil at du skal gå å slike ting. Det er sjelden jeg får fred fra disse spøkelsene eller hva det er. Jeg har til og med sett min egen bestefar, han går til og med igjen i dette huset. Jeg klarer ikke å kontrolere frykten for dette fordi noen ganger føler jeg at de vil meg galt, og andre ganger ikke, men jeg blir så sykt redd! Mamma ser på meg som synsk... selv vet jeg ikke om jeg skal tro på sånt, men jeg blir ganske frika ut av å kunne fortelle hvem som står bak meg av ekte personer før jeg ser dem, vite hvem som ringer før jeg ser det, høre og se hvem som kommer før de ankommer, jeg er bare 14, jeg skal ikke leve et tenåringsliv i frykt! Noen som kan hjelpe meg fordi jeg aner ikke hva jeg skal gjøre : (
Antall ord: 359

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av Moonstone »

Tja, hva skal man si til sånt?

Om man er åpen for slike ting, og ikke ønsker det, er en kjip situasjon.
Tror nok det er noe du må lære deg å leve med.
Tror ikke at man 100% kan lukke seg for sånt, eller fjærne det for alltid.
Man må nok lære å mestre det, teknikker for å lukke og åpne.
Dette læres hos folk som har erfaring med slikt selv.

Kanskje du hadde håndert det bedre om du hadde fordypet deg i tema rundt evnene dine?
Da hadde det nok ikke føltes så skremmende lenger...men når man bare er 14 år er det nok litt hard kost uansett.
Derfor blir mange "lært opp" at slikt ikke er farlig, og opplært tidlig slik at de ser mer naturlig på sine evner og det de ser.

Og tro meg, en "normal" 14tis periode er ikke VELDIG spennende uansett, så du vil nok sette mer pris på at du har evnene ettervært tenker jeg ;)

Lykke til uansett :coffe2
Antall ord: 176
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
15
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Re: Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Jeg klarer ikke å kontrolere frykten for dette
Slapp av..

Husk... De du "ser", var det du er..... Og de er det du engang skal bli....

Ingen grunn til å frykte "de".
Antall ord: 30
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links