Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinVarme hender eller tilfeldighet?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Sol
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 22 Jul 2010 00:43
13

Re: Varme hender eller tilfeldighet?

Innlegg av Sol »

Jeg har også lest boka til Eric Pearl, og støtter vel han ift. at det ikke er nødvendig med masse ritualer før/etter. Jeg tenker jo at healingen (energien/varmen) kommer utenifra meg, at jeg bare er en kanal/et redskap for å lede healingen dit den skal. Ser ikke hvorfor jeg da skal tappe meg selv for energi, eller få i meg "negativ" energi fra den jeg holder på som jeg må rense vekk etterpå. Men det er nå min opplevelse og mening da :mozilla_smile:

Er også enig med deg Kiara i at man må huske på at det virker ulikt på ulike mennesker. Noen ganger opplever de jeg holder på at plagene blir helt borte, noen ganger får de lindret smerte, og noen ganger merker de ikke noe som helst. Mannen min kjenner f.eks ikke noe :?
Antall ord: 143
[

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Re: Varme hender eller tilfeldighet?

Innlegg av snuppedilla »

Sol skrev:Jeg har også lest boka til Eric Pearl, og støtter vel han ift. at det ikke er nødvendig med masse ritualer før/etter. Jeg tenker jo at healingen (energien/varmen) kommer utenifra meg, at jeg bare er en kanal/et redskap for å lede healingen dit den skal. Ser ikke hvorfor jeg da skal tappe meg selv for energi, eller få i meg "negativ" energi fra den jeg holder på som jeg må rense vekk etterpå. Men det er nå min opplevelse og mening da :mozilla_smile:

Er også enig med deg Kiara i at man må huske på at det virker ulikt på ulike mennesker. Noen ganger opplever de jeg holder på at plagene blir helt borte, noen ganger får de lindret smerte, og noen ganger merker de ikke noe som helst. Mannen min kjenner f.eks ikke noe :?

Noen kjenner det veldig raskt mens andre ingenting. Noen ganger kan de som ikke kjenner noe merke noe en av hundre ganger man prøver på de. Min samboer er slik, merker ikke noe men har selv ved øyesyn sett at mine evner funker på andre og at jeg er treffsikker innen bla dyrekommunikasjon. Det var kun en gang det ga full virkning på han etter at han hadde et par dager med kraftig ensidig hodepine. Hodepinen ble borte etter at jeg prøvde.
Antall ord: 229
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Varme hender eller tilfeldighet?

Innlegg av Kiara »

Det virker på snorking åsså! Hehe... :badgrin: Helt seriøst altså! :P
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Re: Varme hender eller tilfeldighet?

Innlegg av Lilja »

Kiara skrev:Det virker på snorking åsså! Hehe... :badgrin: Helt seriøst altså! :P
DET har jeg aldri fått til, men skulle svæææært gjerne ha lært hvordan...
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Varme hender eller tilfeldighet?

Innlegg av Kiara »

Lilja.. Du gjør det samme som når du healer andre deler av kroppen. :P
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links