Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerIliuka

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Bondpie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 69
Startet: 29 Mar 2007 23:49
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag

Iliuka

Innlegg av Bondpie »

Er det noen av dere, som har vært med på Iliukaråd, eller som kjenner til ham på annen måte? Jeg var på råd i april. Noe som var en spesiell, men spennende opplevelse.
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Iliuka

Innlegg av Bearchild »

Har ikke vært med på Iliukaråd selv, men kjenner ei som har vært på flere. Har også hørt opptak og lest en del av det han sier..

Kunne godt tenkt meg å forsøkt dette en gang! :) Var inne på tanken også for mange år siden når Leif hadde "faste råd" i nærheten av der jeg bodde, men jeg syntes det han snakket om var så corny (!), alt måtte jo gåes igjennom gang på gang for å forstå noe som helst. Synes kanskje en stor del av svarene hans er tvetydige og må tolkes..?

Hadde vært moro å hørt litt mer om din erfaring. :)
Antall ord: 112
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bondpie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 69
Startet: 29 Mar 2007 23:49
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag

Re: Iliuka

Innlegg av Bondpie »

Jeg visste vel egentlig ikke hva jeg gikk til, da jeg ble overtalt til å bli med. Når man ikke spør, så får man heller ingen svar. Men det ble en interessant kveld, selv om jeg ble litt skeptisk da Leif gikk i transe. Jeg har aldri sett noen gjøre det før, så det var ganske spesielt. De andre hadde forberedt spørsmål på forhånd, siden de visste gangen i dette og hadde vært med flere ganger før. Jeg kan ikke si at jeg fikk maks ut av dette, for svarene jeg fikk sto nok i stil med de dårlige forberedelsene. Men de fleste av de andre fikk fornuftige og utfyllende svar. Jeg ble imponert over de detaljerte beskrivelsene han ga om feks årsaken til sykdom, og hva de syke burde gjøre. Noen ganger anbefalte han operasjon, mens andre ganger burde det brukes feks urter. Det ble spurt om alt mellom himmel og jord, og noen ganger var han ordknapp eller sa noe som fikk spørsmålsstilleren til å reise bust. Av og til provoserer han, slik at vi må tenke selv. Og ofte bruker han humor. Plukker seg ut et offer, som kanskje trenger å løsne litt på smilebåndet.

Mange av de andre dro hjem, langt klokere enn da de kom. De fikk med andre ord svar som ga mening. Likevel synes jeg kanskje det blir litt drøyt å ta alt for god fisk. Tror noen kan bli avhengige av dette, som med feks spåtjenester. De stoler ikke på seg selv, men må ha bekreftelser utenfra. Vi må kjenne etter i oss selv, hva som er riktig for oss. Skjebnen vår kan ikke ukritisk legges i hendene på en "gammel indianer".

Som en bonus hadde vi det hyggelig hele kvelden :) Alltid morsomt å treffe nye folk, med samme interesser som en selv.
Antall ord: 315

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Iliuka

Innlegg av Bearchild »

He,he.. den ene gangen jeg ble invitert med på råd klarte jeg rett og slett ikke finne på noen spørsmål jeg syns var "gode nok". Dess mer jeg tenkte på spørsmålene jeg noterte ned, desto fler tanker gjorde jeg rundt disse selv og endte opp med å ikke ha noe smart å ta med. Så da droppa jeg hele greia. :lol:

Men har hørt at han av og til svarer på spørsmål før man har rukket å stille dem.. samt at hun jeg kjenner hadde noen "lurespørsmål". Altså, man skal jo ikke snakke bak noens rygg i rådene, ikke stille spørsmål som berører personer som ikke er tilstede. Men hun formulerte spørsmålene sånn at de ikke kunne knyttes til andre- alikavel fikk hun konkret svar ang den spesifikke personen hun hadde i tankene.

Jeg vet ikke- om anledningen byr seg og jeg kommer på noe jeg virkelig lurer på kan det vel hende jeg prøver for moro skyld. ;)
Antall ord: 174
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bondpie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 69
Startet: 29 Mar 2007 23:49
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag

Re: Iliuka

Innlegg av Bondpie »

Iliuka svarer ofte før du er ferdig med å stille spørsmål ja. Å stille spørsmål om andre er ikke lov, om ikke vedkommende har gitt tillatelse til det. De som stilte slike spørsmål, spurte Iliuka om dette, før de kom med de egentlige spørsmålene. Hun du forteller om, gjorde en finurlig vri, men jeg tror ikke han lot seg lure. Det kan godt hende at det egentlig var spørsmål om henne selv, uten at hun var klar over det. Klønete skrevet dette, men jeg finner ikke helt de rette ordene. Det jeg vil frem til, er at ting vi gjenkjenner i andre, like gjerne kan være noe i oss selv. Om du forstår hva jeg mener?

Mine spørsmål ble stilt på sparket. Om det ikke hadde sittet 15 andre i rommet, så hadde jeg nok stilt andre spørsmål. Litt mer private.

Iliukaråd er spennende og jeg vil anbefale å prøve det. Du er oppegående nok til å ikke svelge alt rått ;-) En må ta med seg at det gis råd, ikke endelige svar.
Antall ord: 193

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links