Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinhva skjedde? :-)

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

hva skjedde? :-)

Innlegg av camillah »

Måtte bare skrive dette her.. jeg har aldri vært opptatt av healing og heller vært skeptisk.. men etter at en del folk med "evner" har sagt at jeg kan heale, men må åpne meg for det og legge til side mine tanker om det og prøve det ut.. så nå et par år etterpå så har jeg begynt å lese bøker om emnet.. veldig spennende :-)

Men over til det jeg syns var merkelig, i går fikk jeg et vepsestikk .og alle som har hatt det vet at det klør.. nå for ca 30min siden holdt jeg på å bli gal av kløing.. og tenkte, nå skal jeg heale meg selv for kløing..
La den ene hånden over undersiden av foten og lukket øynene.. da etter ca 5 sek begynte det å knitre i hånden, kjente foten min ble glodvarm og at det kjente ut som den sovnet.. pitret skikkelig på et punkt ville jeg bare stå på den for å få det til og slutte.. etter ca 5 min så begynte det å avta og til slutt kjentes foten min normal ut igjen.. har ikke klødd siden..

Syns dette vr merkelig.. hva mener dere? Jeg vet at dette kan ha en normal forklaring men hr aldri opplevd noe sånt i hånden eller foten..
Antall ord: 222
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jopsen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 17 Jul 2010 21:48
13
Kjønn (valgfri): Mann

Re: hva skjedde? :-)

Innlegg av Jopsen »

Synes det høres ut som om du har healet deg selv :)

Anbefaler deg å kjøpe og lese boken "vekk din indre healer" av Eric Pearl. Den ga i hvertfall meg mange svar og forståelse for hva som skjedde etter min tilfeldige opplevelse med healing :)
Antall ord: 46

Sometimes you need to lose your old self to find yourself. But when you find yourself, don't lose yourself again....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links