Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerAdvarsler gitt gjennom fysisk sykdom

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Xana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 08 Aug 2010 14:47
13

Advarsler gitt gjennom fysisk sykdom

Innlegg av Xana »

Hei,

jeg ønsker hjelp fra deg/dere som vet hva dere snakker om. På forhånd takk :mozilla_smile:

For 1 uke siden fikk jeg høyst sannsynlig et hjerteinfarkt, men oppsøkte ikke lege. Tenkte at jeg var for ung til å få det. Siden da har jeg ikke blitt bedre.
Har også annen sykdom som er blitt slått ut igjen, etter da jeg trolig fikk dette hjerteinfarktet.

Hjerteproblemer er i slekten, og ganske nær slekt har dødd pga det i veldig ung alder.

Det jeg ønsker hjelp med, er om dette faktisk er det (har bestilt time hos lege), eller om det er hjelpere sin måte å varsle meg på - ved å bruke kroppen min slik. Og om det er en måte å varsle meg på, hva det da evt kan være som er årsaken/de vil si meg?

Takk for all hjelp!

Mvh
Xana
Antall ord: 149

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7959
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1693 ganger
Kjønn:

Re: Advarsler gitt gjennom fysisk sykdom

Innlegg av Asbjørn »

Først og fremst ; i slike saker skal man alltid oppsøke lege, - omgående.
( å vente på vanlig berstlilt "ledig" time, kan faktisk forårsake mer skade i enkelte tilfelle...)

Når det gjelder Hjelpere og slikt, tror jeg ikke de sender varsler som medfører slike symptomer.

Derimot vil den som blir varslet enten få slike varsler via drømmer, "presserende tanker", "syner" og lignende.

Dersom det er en melding fra "oven" om at det er ting som må ordnes, eller fikses, i forlhold til andre, - eller ting som venter ( og du vet du burde ha gjort), så vil det komme varsler på de måtene jeg nevner, eller via andre som "Plutselig bare må fortelle deg".

Sykdommer, som hjerteinfarkt og andre alvorlige symtomer tyder på sykdom eller skade, og skal vurderes av lege - og det uten å vente.

FØRST NÅR lege, helsepersonell har fastslått at de IKKE kan finne noen som helst årsak, kan man vurdere de spørsmålene du kommer med i slik sammenheng. IKKE FØR...

mvh Asbjørn
Admin
Antall ord: 177

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Re: Advarsler gitt gjennom fysisk sykdom

Innlegg av camillah »

Hei.

Du sier mest sannsynlig hjerteinfarkt? Hvorfor mest sannsynlig og ikke sikker? Hva var dine symptoner,er du mann eller dame?uten å virle frekk, hvor gammel er du?
Jeg jobber innen helsevesenet så jeg regner med jeg har litt bakgrunn for å svare deg.. har sett folk som har fått hjerteinfarkt og de har ikke tvilt med å ringe 113, det håper jeg ikke du gjør evt neste gang..


Neste spørsmål,hvorfor oppsøkte du ikke lege? Uansett om du tror hjelperne dine prøver å si deg noe eller ikke, så tviler jeg på at de gir deg et hjerteinfarkt ol for at du skal høre etter..
Jeg synes du skal oppsøke en lege,få tatt et ekg og blodprøver.. så evt hvis de ikke finner noe på deg kan du oppsøke alternative behandlinger..
Antall ord: 141
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Xana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 08 Aug 2010 14:47
13

Re: Advarsler gitt gjennom fysisk sykdom

Innlegg av Xana »

Takk for svar :)

Det var ikke hjerteinfarkt, og jeg har vært hos lege, lyttet til hjerte, tatt EKG, blodprøver, etc.
Jeg er 26 år, kvinne.

Beklager at jeg var sliten i går da jeg skrev, og det var bare en søkt tanke at det kunne være en beskjed til meg, på en eller annen måte.


Xana :)
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Re: Advarsler gitt gjennom fysisk sykdom

Innlegg av camillah »

Ja, så bra :-) da er jo det utelukket.. hvis du er sliten, har stresset mye eller vært igjennom tunge ting kan det utløse smerter i brystet og annet ubehag som kan ligne på hjerteinfarkt. Jeg vil også si med tanke på at du er en kvinne, så er det ikke bestandig vi kvinner/jenter har typiske hjerteinfarkt symptomer. Vi kan ha alt fra vondt i ryggen,magen, halsen, korsryggen til ingen smerter i det hele tatt, så det er ganske viktig at man oppsøker en lege så fort som mulig, evt ringe 113.. Jeg mener ikke at man skal ringe så fort man får litt vondt i magen eller kjenner noe i ryggen, hvertfall ikke når man er så ung. Er man usikker så ring fastlegen eller ta en tur på legevakta.. :-)
Antall ord: 137
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links