Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetNoen som har noen råd?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bullena
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 04 Feb 2009 20:30
15

Noen som har noen råd?

Innlegg av Bullena »

Jeg tror på overnaturlige ting, men er samtidig skeptisk... (som så mange andre).
Det overnaturlige facinerer meg veldig mye, samtidig har jeg ikke lyst til å blir lurt, og er litt redd for å bli fortalt "skremmende" ting, eller rote meg bort i demoner osv.
(Leste et lignende innlegg her på formuet tidliger, hvor en skrev at demoner kunne etterligne mennesker osv).
Høres scary ut... :shock:

Jeg har flere ganger tenkt på og vurdert å oppsøke en klarsynt/medium, men er som sagt skeptisk...
Det er jo så mange av de, og hvordan vite hvem som er seriøse?
Kan noen anbefale meg noen?
Eventuelt gi meg noen andre gode råd på hvordan jeg eventuelt kan finne svarene selv?
Hva med de som er klarsynte over telefon?
Er nysgjerrig på fremtiden og nåtiden, samtidig som jeg vil ha "bevis" på det overnaturlige (og da med egne øyne, ikke gjennom tv-skjermen) :mozilla_smile:
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Noen som har noen råd?

Innlegg av Svartepus »

Kanskje litt vanskelig å finne, men sats på noen som ikke stikker seg frem og krever masse penger. Sats heller på noen som har godt rykte på seg gjennom "jungeltelegrafen"! Spør venner og bekjente og venner av venner osv. Kanskje noen her også kan sende tips pr PM på noen de har hatt god erfaring med.
Antall ord: 56
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Grevinne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 23 Jan 2009 14:05
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Østfold

Re: Noen som har noen råd?

Innlegg av Grevinne »

Bullena skrev:Jeg tror på overnaturlige ting, men er samtidig skeptisk... (som så mange andre).
Det overnaturlige facinerer meg veldig mye, samtidig har jeg ikke lyst til å blir lurt, og er litt redd for å bli fortalt "skremmende" ting, eller rote meg bort i demoner osv.
(Leste et lignende innlegg her på formuet tidliger, hvor en skrev at demoner kunne etterligne mennesker osv).
Høres scary ut... :shock:

Jeg har flere ganger tenkt på og vurdert å oppsøke en klarsynt/medium, men er som sagt skeptisk...
Det er jo så mange av de, og hvordan vite hvem som er seriøse?
Kan noen anbefale meg noen?
Eventuelt gi meg noen andre gode råd på hvordan jeg eventuelt kan finne svarene selv?
Hva med de som er klarsynte over telefon?
Er nysgjerrig på fremtiden og nåtiden, samtidig som jeg vil ha "bevis" på det overnaturlige (og da med egne øyne, ikke gjennom tv-skjermen) :mozilla_smile:
Personlig tror ikke jeg på demoner o.l., tror dette ofte har rot i religioner eller psykiske sykdommer. Det man derimot alltid skal huske på, er å bruke respekt, i åndelig arbeide og i all åndelig/klarsynt kontakt.

Er nok ikke alle av de såklarte klarsynte man skal tro på, gjelder å være litt skeptisk og ikke ta alt for god fisk. Er nok ikke farlig å prøve, verken ansikt til ansikt eller over telefon. Mitt råd er imidlertid å selv kjenne på hva som føles rett av det de sier. Jeg hadde ikke hatt noe imot å gått til godt anerkjente medium selv, men da skulle det vært noen jeg visste var flinke og. Ellers så bruker jeg min egen intuisjon, åndelige kontakt og hjelpemidler som pendel og tarotkort, og stoler likså mye på det. Gjelder uansett å føle på hva som er riktig for en selv, enten det er informasjon man får via andre, eller informasjon man får selv via drømmer, tarot osv.

Er ellers masse av info rundt på forumet her om hvordan man kan gå fram.
Lykke til :mozilla_smile:
Antall ord: 344
Størst av alt er kjærligheten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links