Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Merkelig følelse
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Sep 2010 17:42
- 14
Merkelig følelse
For ikke så lenge siden så opplevde jeg noe litt ekkelt. Jeg satt i sengen og leste, og plutselig fikk jeg følelsen av at noe strømmet "ned" i hodet og igjennom kroppen. Jeg skvatt til, så var følelsen borte. Samme kveld når jeg la meg til å sove, lå jeg halveis under dyna (det var veldig varmt i rommet), og plutselig fikk jeg en veldig sterk følelse av at noen lå med armen over meg. Huden på overarmen nuppet seg skikkelig, men ikke på den andre hånden. Det var ikke noe skummelt eller noe, men har følt meg litt smårar i kroppen etter det. Hva kan ha skjedd? Noe som har opplevd det samme? Fikk en liten følelse av at det var noe utenom det vanlige ...
Antall ord: 134
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2009 14:05
- 16
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Østfold
Re: Merkelig følelse
Ikke godt å si hva det var. Hva tror du selv? Om det var noen der sammen med deg, tror jeg du selv vet best hvem det kunne vært. Tenk på følelsen du fikk da det skjedde f.eks. Og om det har skjedd noe spesielt rundt deg den siste tiden, med deg eller familie/venner. Vær obs på dette om det skjer igjen :mozilla_smile:
Antall ord: 68
Størst av alt er kjærligheten
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |