Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKraftdyr

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

HofferMagic
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 17 Sep 2010 23:24
13
Kjønn (valgfri): Gutt

Kraftdyr

Innlegg av HofferMagic »

Hei:)
Leste nett litt om kraftdyr å har noen få spørsmål om det.
Eg har ein katt som eg er veldig glad i, eg har veldig god kontakt med katten min. Me eter ilag til frokost og eg koser med den heile tida:) eg ser meg sjøl i den katten og når eg snakke med den så begynne det å renne tårer fra augene mine. Trur du det er mitt kraftdyr??

Hadde ein gong ei kanin så dødde for snart 1 år siden, eg kan føle den energien fra den kaninen endo, kan det vera eit av kraftdyra mine? forda om hu er død?

Håper noen kan svare:D
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Re: Kraftdyr

Innlegg av zind »

Jeg tror dyr kan vekke så mye i oss fordi de, selv om de kanskje ikke har en så kompleks sjel har en veldig ren energi. De er i flyt, de er på mange måter nærmere det vi selv underbevisst søker. Ingen tvil om at kontakt med natur og dyr kan gi kraftige og åndelige opplevelser, som om det på en måte hjelper oss med å kjenne på vår egne, sanne natur også?

Det er nok mange som kan si mer om kraftdyr enn meg. Sånn helt ærlig så tror jeg ikke noe på at vi har vær våre kraftdyr som følger oss og nei.. blir feil for meg. Jeg tror nok det finnes arketypiske energier for alle dyr som alle kan koble seg på eller trekke inspirasjon, styrke eller hva det måtte være fra. Men ikke som i et personifisert dyr som følger en eller slik som kaninen eller katten din. De tror jeg du bare føler en forbindelse til, føler kjærlighet til. Det er jo fint og har faktisk alt med energiarbeide og selvutvikling å gjøre, ettersom det er en veldig ren og helbredende tilstand å befinne seg i :)
Kanskje disse kraftdyrene eller urenergiene ikke vil være de som er mest like oss eller de vi liker best, men de som innehar de styrkene vi på daværende tidspunkt mangler selv?
Antall ord: 237
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Kraftdyr

Innlegg av Heksepusen »

Jeg slik jeg har fått høre om dette med kraftdyr så er en form for kontak med energien som helheten (altså naturen osv) noen vet med en gang når denne kontakten er der, mens andre må bruke tid. Hvis du mditere så kan du kansje finne ut om det er riktig kraft dyr du har eller kansje du har andre eller fler.
Jeg vet med meg selv at jeg har mange av dem av og til, men det kommer ann på hva jeg driver med oogså.
Lykke til.
Antall ord: 91
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
thechakrasoul
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 04 Okt 2010 12:56
13

Re: Kraftdyr

Innlegg av thechakrasoul »

Hei. Stikker innom her for å spørre. Jeg ser innlegg om kraftdyr men jeg finner egentlig aldri svaret jeg lurer på. Hadde vært fint om noen kunne forklare eller linke til sider der man kan lese om det.


takk... for meg.

Mvh. thechakrasoul
Antall ord: 44
The greatest thing you'll ever learn. Is just to love and be loved in return.

Hold fokuset på det ukjente.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Kraftdyr

Innlegg av Bearchild »

thechakrasoul skrev:Hei. Stikker innom her for å spørre. Jeg ser innlegg om kraftdyr men jeg finner egentlig aldri svaret jeg lurer på. Hadde vært fint om noen kunne forklare eller linke til sider der man kan lese om det.


takk... for meg.

Mvh. thechakrasoul
Enkleste måten å få svar på det du lurer på er rett og slett å spørre. ;) Eller så kan du jo gjøre et lite Google-søk,- "Kraftdyr" gir i overkant av 100 treff. Dess mer du spesifiserer det du lurer på, desto enklere er det å kunne svare.. :)
Antall ord: 95
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 785
Startet: 19 Nov 2006 19:19
17
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Re: Kraftdyr

Innlegg av Diablesse »

Til trådstarter: selv har jeg alltid tenkt at betegnelsen kraftdyr brukes mer som symbol for å beskrive personlighet eller gi en pekepinn på hva slags beskyttelse en trenger og hvilke egenskaper en bør omgis av, uten at det nødvendigvis har så mye med faktiske dyr rundt oss å gjøre? Men arrester meg for all del der, jeg vet egentlig altfor lite om temaet til å kunne uttale meg om det...

Men tror dyr og eiere kan opprette en bedre kontakt enn man tenker over; en slags forståelse og empati, uten at det nødvendigvis er snakk om kraftdyr :) Men som sagt, jeg vet jo for lite om det... så er egentlig litt dust av meg å svare i det hele tatt, men en lærer ikke om man ikke gjør et forsøk. :D
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links