Noen som kan se hvor den er?
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Du er teit Ludoludoburgero skrev:Jeg sanser at den er funnet til nå...
Og jeg har en sterk følelse av at den lå inntil et tøy... kanskje et klesplagg..?![]()
Ser for meg at det var i en lomme den liksom egentlig ikke burde ligge i... på en slags...
tja, kan det ha vært en jakke... og at den var på lydløs... ikke skrudd av...
hmm... nå får jeg inn noen signaler her... jeg føler den har vært i bruk idag...
Kan hende jeg tar feil, hehe, men jeg forsøkte iallefall. Hehe.
Hehe.
Hide post links |
Gi Ludde litt kred her, da. Han hadde jo faktisk rett!! :mozilla_surprised:Moondancer skrev:Du er teit Ludoludoburgero skrev:Jeg sanser at den er funnet til nå...
Og jeg har en sterk følelse av at den lå inntil et tøy... kanskje et klesplagg..?![]()
Ser for meg at det var i en lomme den liksom egentlig ikke burde ligge i... på en slags...
hmm... nå får jeg inn noen signaler her... jeg føler den har vært i bruk idag...
Hehe.![]()
DamageDone. Jeg fant den! I jakkelommen!! MEN, jeg sjekket den flere ganger.... Enten Vims eller rare ting i huset... Sikkert mest vims...
iPhone.... poff, drømmen oppløste seg
Hide post links |
Hide post links |
Lilja skrev:Gi Ludde litt kred her, da. Han hadde jo faktisk rett!! :mozilla_surprised:Moondancer skrev:Du er teit Ludoludoburgero skrev:Jeg sanser at den er funnet til nå...
Hehe.![]()
DamageDone. Jeg fant den! I jakkelommen!! MEN, jeg sjekket den flere ganger.... Enten Vims eller rare ting i huset... Sikkert mest vims...
iPhone.... poff, drømmen oppløste seg
Hide post links |
Hide post links |