Driver aktiv med Tarot (Pagan tarot - stokken) , har anskaffet meg ett ''lyst'' Ouija brett (Magic Crystal Boar), og ett Autowriter sett...
Har ikke mye erfaringer med Ouija og Auto writing, men ønsker å lære mer om dette, teoretisk og praktisk

De gangene jeg gjorde dette med Ouija, var for noen år tilbake, med folk som tullet og tøyset, tilkalte onde makter osv... hun ene veninna mi kan man vel egentlig kalle for ondskapens barn eller noe. hun blir driver mye med Ouija, men på en feil måte.. hun blir besatt av de mørkeste, farligste krefter. ''Djevelen'' og ''Satan'' som folk kaller de... hun blir forfulgt i flere uker, da dette medfører skriking og gråting av barn som ser/stirrer bak henne, elektronikk slår seg av og på i butikker, dyr freser etter noe bak henne, og gatelys slår seg av når hu går der...
Ganske creapy...
Siste gang jeg drev med Ouija tenkte jeg, men neida...
Som sagt har jeg skaffet meg ett ekte brett fra butikken Mystic dreamer i oslo, og er storfornøyd med det, ønsker å bruke dette til rådgivning for meg selv, hjelp ang. healing, og kontakt med bortkommende i familien... har INGEN ''mørke'' taker:)
Noen råd?