Drømmer, NDO & ut av kroppenSpringer som en gal gjennom skogen...

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2006 22:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Løper og løper og løper... blir gaaaaal....

Innlegg av PearlDrop89 »

For tiden så drømmer jeg om meg selv i et tidligere liv der jeg springer som en gal gjennom høg skog.. Og når jeg våkner så er jeg sliten, ja nettopp fordi "jeg" har vært ute å sprunge.. Sover ikke godt disse nettene jeg har disse drømmene..
Hva i alle dager er det jeg løper så fælt for? Noen forslag?
Antall ord: 67
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 13 Aug 2010 10:43
14
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 29 ganger

Re: Springer som en gal gjennom skogen...

Innlegg av Atmi »

Hvorfor skriver du dette to ganger, under ett nytt og ett gammelt brukernavn?

Er det noen spesiell grunn til at du har konkludert med at dette er en drøm fra et tidligere liv?
Har du lest noen bøker i det siste, Lady of Hay for eksempel?
Eller sett filmer eller noe?

Eller kan det være at du har mye tanker rundt tidligere liv? Snakket mye med synske i det siste? Eller kanskje det virkelig er minner fra tidligere liv?

Jeg bare stiller litt kritiske spørsmål her, for jeg syns det ble så merkelig å skrive det samme under to brukernavn - også litt merkelig å konkludere med at dette er et minne fra tidligere liv som gjør deg sliten. jeg tenker på en måte at da har du jo svaret allerede. At du var i et minne fra tidligere.

Hvorfor du blir sliten er vanskelig å si - det er vel kanskje litt sånn at når man ikke hviler så blir man mer sliten enn om man har en skikkelig god natts søvn? Hvem vet? er du skitten på beina, merker på armene - noe sånn etter drømmen? Skraper på kroppen, såre muskler - ømme tær, vasstrukken hud - ett eller annet som skule tilsi at det var noe mer enn en drøm? Hvis ikke tror jeg at du kan slappe helt av og glede deg til neste eventyr.
Antall ord: 236

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av PearlDrop89 »

Atmi skrev:Hvorfor skriver du dette to ganger, under ett nytt og ett gammelt brukernavn?

Er det noen spesiell grunn til at du har konkludert med at dette er en drøm fra et tidligere liv?
Har du lest noen bøker i det siste, Lady of Hay for eksempel?
Eller sett filmer eller noe?

Eller kan det være at du har mye tanker rundt tidligere liv? Snakket mye med synske i det siste? Eller kanskje det virkelig er minner fra tidligere liv?

Jeg bare stiller litt kritiske spørsmål her, for jeg syns det ble så merkelig å skrive det samme under to brukernavn - også litt merkelig å konkludere med at dette er et minne fra tidligere liv som gjør deg sliten. jeg tenker på en måte at da har du jo svaret allerede. At du var i et minne fra tidligere.

Hvorfor du blir sliten er vanskelig å si - det er vel kanskje litt sånn at når man ikke hviler så blir man mer sliten enn om man har en skikkelig god natts søvn? Hvem vet? er du skitten på beina, merker på armene - noe sånn etter drømmen? Skraper på kroppen, såre muskler - ømme tær, vasstrukken hud - ett eller annet som skule tilsi at det var noe mer enn en drøm? Hvis ikke tror jeg at du kan slappe helt av og glede deg til neste eventyr.
Denne evnus greia skal slettes..

Joda jeg hadde samme drøm under en healingsproses. bare da var jeg "fri" og sprang med hester.. denne gangen føler jeg meg ikke fri i det hele tatt..
Jeg har ikke sett eller lest noe.. hvorfor spør du om det?
glede meg til det eventyret? neitakk...
Antall ord: 292
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
18

Re: Løper og løper og løper... blir gaaaaal....

Innlegg av PearlDrop89 »

PearlDrop89 skrev:For tiden så drømmer jeg om meg selv i et tidligere liv der jeg springer som en gal gjennom høg skog.. Og når jeg våkner så er jeg sliten, ja nettopp fordi "jeg" har vært ute å sprunge.. Sover ikke godt disse nettene jeg har disse drømmene..
Hva i alle dager er det jeg løper så fælt for? Noen forslag?
grunnen til at jeg sier at jeg drømmer om meg selv er fordi jeg har truffet meg selv en gang tidligere under en healeingsproses. Så jeg vet det er meg fra tidligere liv.
Antall ord: 103
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi
Standard bruker
Standard bruker
14

Innlegg av Atmi »

Jeg er helt sikker på at jeg svarte på akkurat dette innlegget i går. Du hadde skrevet det to ganger under to forskjellige brukernavn.

Jeg svarte på den andre. Det er nå tydelig slettet. Jeg opplever det som misbruk av min tid.
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
20
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: I fjordstrøka innafor
Har takket: 1452 ganger
Blitt takket: 1746 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Atmi skrev:Jeg er helt sikker på at jeg svarte på akkurat dette innlegget i går. Du hadde skrevet det to ganger under to forskjellige brukernavn.

Jeg svarte på den andre. Det er nå tydelig slettet. Jeg opplever det som misbruk av min tid.
Nei, det var nok ikke slettet ;)
Men det ble lagt vekk, da det var to tråder med samme innhold.

Har nå slått de sammen til ett...

A
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DamageDone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2009 00:45
15
Kjønn (valgfri): hersker
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av DamageDone »

Atmi skrev:Jeg er helt sikker på at jeg svarte på akkurat dette innlegget i går. Du hadde skrevet det to ganger under to forskjellige brukernavn.

Du skylder meg ti sekunder for dette innlegget.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi
Standard bruker
Standard bruker
14

Innlegg av Atmi »

PearlDrop89 skrev:

Joda jeg hadde samme drøm under en healingsproses. bare da var jeg "fri" og sprang med hester.. denne gangen føler jeg meg ikke fri i det hele tatt..
Jeg spør om du har sett eller lest noe fordi min tro er at drømmer ofte kan bli påvirket av det man opptar seg av. Jeg ser lite poeng i å drømme at man løper rundt i skogen i et tidligere liv, men dersom det kan henges sammen med tanker, følelser eller lignende, så kan det ofte gi en økt forståelse.
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av PearlDrop89 »

Atmi skrev:
PearlDrop89 skrev:

Jeg spør om du har sett eller lest noe fordi min tro er at drømmer ofte kan bli påvirket av det man opptar seg av. Jeg ser lite poeng i å drømme at man løper rundt i skogen i et tidligere liv, men dersom det kan henges sammen med tanker, følelser eller lignende, så kan det ofte gi en økt forståelse.
nei jeg har ikke lest eller noe sånt.. ikke om dette temaet her iallefall..
Antall ord: 140
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi
Standard bruker
Standard bruker
14

Innlegg av Atmi »

PearlDrop89 skrev:
Ok - nei da er min tro at det er en bearbeidingsdrøm eller stressdrøm om du vil. De er typisk slik du beskriver.
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av PearlDrop89 »

Atmi skrev:
PearlDrop89 skrev:
Ok - nei da er min tro at det er en bearbeidingsdrøm eller stressdrøm om du vil. De er typisk slik du beskriver.
oki :) takk for svar :)
Kan det være stressdrøm sikkert, for i natt har jeg visst blødd mye neseblod.. :/ og jeg har aldri blødd neseblod en gang i mitt liv..
Antall ord: 76
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi
Standard bruker
Standard bruker
14

Innlegg av Atmi »

PearlDrop89 skrev:
Atmi skrev:
PearlDrop89 skrev:
Kan det være stressdrøm sikkert, for i natt har jeg visst blødd mye neseblod.. :/ og jeg har aldri blødd neseblod en gang i mitt liv..

Ja jeg vet ikke, men det er mange som blør neseblod når de er slitne og gjerne har underskudd på søvn. Så det er logisk at du kan blø neseblod i sammenheng med slike drømmer fremkalt av press, stress eller lignende.

Jeg ville likevel anbefale deg å gå til legen hvis du begynner å blø neseblod i søvne - kan være du har dunket deg eller noe. Men man skal ikke spøke med slikt.
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av PearlDrop89 »

Atmi skrev:
PearlDrop89 skrev:
Atmi skrev:

Ja jeg vet ikke, men det er mange som blør neseblod når de er slitne og gjerne har underskudd på søvn. Så det er logisk at du kan blø neseblod i sammenheng med slike drømmer fremkalt av press, stress eller lignende.

Jeg ville likevel anbefale deg å gå til legen hvis du begynner å blø neseblod i søvne - kan være du har dunket deg eller noe. Men man skal ikke spøke med slikt.
joda takk for omtenktsomheten.. jeg spøkte da ikke med det??
Antall ord: 152
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi
Standard bruker
Standard bruker
14

Innlegg av Atmi »

PearlDrop89 skrev:
Atmi skrev:
PearlDrop89 skrev:

joda takk for omtenktsomheten.. jeg spøkte da ikke med det??
Jeg trodde i grunn ikke at du spøkte med det. "ikke spøke med" var her brukt som et norsk uttrykk jeg nok tok for gitt at du var kjent med.
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links