Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglermannen ved vannet, en litt rar og spesiell historie.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 472
Startet: 18 Nov 2006 22:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

mannen ved vannet, en litt rar og spesiell historie.

Innlegg av PearlDrop89 »

Forhistorie: for noen år tilbake var det ei dame som hadde en reading på meg.. tror det er det det kalles for. Hun såg en mann som satt ved et vann. Hun forklarte litt hva mannen hadde på seg og hva som var rundt han.. Ok tenkte jeg. Ikke visste jeg hvem eller hva dette var. Glemte hele greia, men så: ---->

: For noen mnd siden fikk jeg "besøk" i drømmene mine av denne mannen.. Han ga meg tester. Han ville jeg skulle finne ut hvem han var og hvor han var henn. Jeg leita i drømmer, bøker, folk.. Ingen visste hvem han var, og ikke fant jeg noe ut heller.. Så begynte jeg å gå inn i historien om min boplass.. Fikk se bilder fra 1940, da fant jeg bilde av vannet han satt med! Wow tenkte jeg. Men hvem var han?
Så for en mnd tilbake begynte jeg å treffe en venn. Han har bil og vi kjørte rundt på tur. Så en natt kjørte vi opp til dette vannet.. Da får jeg beskjed; Nå vet du hvem jeg er!
Ikke om jeg forsto hvem... joda da gikk det opp for meg det var min venn han var.. Men min venn er ikke død.. Er det noen av hans slekt som vil fortelle meg noe eller bare vis meg vei?

Noen som har opplevd lignende?? Og ikke det, hva er det jeg har opplevd? Kan det kalles for noe?
Antall ord: 248
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Grevinne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 23 Jan 2009 14:05
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Østfold

Re: mannen ved vannet, en litt rar og spesiell historie.

Innlegg av Grevinne »

Utrolig fascinerende historie! :mozilla_smile:
Umiddelbart vil jeg tro vennen din er mannen ved vannet i sitt forrige liv, med mindre han er for gammel til det. Dersom han ikke var født ennå i 1940 og rundt da, vel og merke. Jeg vil vel også tro at dersom min teori er rett, følte du en spesiell kontakt med vennen din da dere møttes og videre i vennskapet?

Jeg vet ikke helt hva jeg vil kalle det for, men har i mitt eget liv møtt mennesker jeg vet jeg har hatt noe med å gjøre i tidligere liv, føler det på meg ifht til den spesielle kontakten jeg har med vedkommende og følelsene undereis. Men i motsetning til deg, vet jeg ikke noe sikkert om hvem jeg eller de, var i tidligere liv, bare at det er "noe" der. Vil tro det du opplever er noe av det samme, bare i "motsatt rekkefølge", om du skjønner...

Har du snakket noe med vennen din om dette? Lyst til å høre mer... :mozilla_smile:
Antall ord: 179
Størst av alt er kjærligheten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 472
Startet: 18 Nov 2006 22:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Re: mannen ved vannet, en litt rar og spesiell historie.

Innlegg av PearlDrop89 »

Min venn vet ikke om dette. Jeg også trodde at kanskje denne mannen var min venn fra tidligere liv. men da fikk jeg beskjed om at dette var feil. Men kan min venn ha gjort dette ubevisst? noen som skjønner hva jeg mener?

For å si det sånn så har jeg kjent denne vennen siden jeg gikk på barneskolen, han er like gammel som meg og jeg er 21. Så han er jo født etter 1940 for å si det sånn..
Jeg vet ikke helt hva jeg vil kalle det for, men har i mitt eget liv møtt mennesker jeg vet jeg har hatt noe med å gjøre i tidligere liv, føler det på meg ifht til den spesielle kontakten jeg har med vedkommende og følelsene undereis. Men i motsetning til deg, vet jeg ikke noe sikkert om hvem jeg eller de, var i tidligere liv, bare at det er "noe" der. Vil tro det du opplever er noe av det samme, bare i "motsatt rekkefølge", om du skjønner...
Jeg skjønner hva du mener. Har hatt det sånt jeg også, men dette tror jeg ikke er sånt. Jeg kjenner ikke noe spesielt på meg at jeg har hatt noe kontakt med min venn i tidligere liv. Men denne mannen har jeg hatt kontakt med i tidligere liv.. tror jeg.
Antall ord: 229
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links