Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ UKO / Kan du se inn i ett Annens Rom. Hus ????
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
UKO / Kan du se inn i ett Annens Rom. Hus ????
Hei Har alldri egentlig prøvd UKO,,, men vurderer det ,,,,
Så dette lurer jeg på ,, kan du besøke anndres hjem ,, hus,,, eks besøke en venn av deg 500 meter unna ??? eller er du buret inne i dit eget hus?
Så dette lurer jeg på ,, kan du besøke anndres hjem ,, hus,,, eks besøke en venn av deg 500 meter unna ??? eller er du buret inne i dit eget hus?
Antall ord: 41
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 19
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Re: UKO / Kan du se inn i ett Annens Rom. Hus ????
Jasså, du har tenkt å spionere? 
Nei, man er ikke bundet til huset sitt, har lest om folk som har reist ut i verdensrommet, til andre land osv. Søk litt rundt på forumet, så finner du mange spennende tråder om temaet
Det er ikke bare å knipse med fingrene så er du ute av kroppen, skal litt mer til. Så høres ut som du kanskje bør lese litt rundt temaet først, ellers kommer du nok ingen vei.

Nei, man er ikke bundet til huset sitt, har lest om folk som har reist ut i verdensrommet, til andre land osv. Søk litt rundt på forumet, så finner du mange spennende tråder om temaet

Det er ikke bare å knipse med fingrene så er du ute av kroppen, skal litt mer til. Så høres ut som du kanskje bør lese litt rundt temaet først, ellers kommer du nok ingen vei.
Antall ord: 80
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
Helt enig ,, informasjon og kunnskap er første bud,,, Jeg lærte meg og se aura etter første forsøk = 1 Minutt,, men dette pga jeg hadde masse info før jeg begynte,,,
Antall ord: 34
Hide post links |
Tror ikke det er SÅ enkelt å komme ut av kroppen sin... Tror det er noe et fåtall klarer, og et enda ferre fåtall igjen klarer å gjøre bevisst, med velviten "på kommando" liksom.
Tror ikke du heller kan bestemme deg for, på forhånd, hvor langt du skal dra. Tror ikke det finnes fasit der.
Da jeg var barn opplevde, evt drømte jeg, jeg vet ikke, at jeg dro ut av kroppen, og "fløy" mot stua, men da jeg kom inn dit, så fikk jeg alltid en ekkel følelse av at det "ikke var bra" å være så langt borte fra seg selv, så i samme øyeblikk var det som om jeg ble "sugd" tilbake til senga.
Kom med mao ikke så langt.
Dette skjedde flere ganger, men kom aldri lenger enn samme sted.
MEN dette var ikke bevisst, og jeg har aldri klart det siden.
Kan, for alt jeg vet, bare være en drøm.
Tror ikke du heller kan bestemme deg for, på forhånd, hvor langt du skal dra. Tror ikke det finnes fasit der.
Da jeg var barn opplevde, evt drømte jeg, jeg vet ikke, at jeg dro ut av kroppen, og "fløy" mot stua, men da jeg kom inn dit, så fikk jeg alltid en ekkel følelse av at det "ikke var bra" å være så langt borte fra seg selv, så i samme øyeblikk var det som om jeg ble "sugd" tilbake til senga.
Kom med mao ikke så langt.
Dette skjedde flere ganger, men kom aldri lenger enn samme sted.
MEN dette var ikke bevisst, og jeg har aldri klart det siden.
Kan, for alt jeg vet, bare være en drøm.
Antall ord: 162
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
Alva: Jeg hadde også noen merkelige opplevelser som barn, var faktisk på barneskolen dette skjedde.. så jeg sov ikke! Det skjedde flere ganger vi gikk ute rundt i skolegården at jeg plutselig ikke følte beina mine, men de virket. Så jeg gikk rundt og følte det som jeg bare svevde over bakken. Varte et par min. i gangen ca. Jeg syntes det var utrolig gøy, og ble aldri redd av det! Men moren min ble jo skremt da jeg fortalte det..
Jeg savnet den følelsen veldig da det til slutt ikke skjedd lenger. Jeg har aldri glemt det, og lurer jo stadig om det bare var innbildning.. Så jeg tror det blir som med alle rare opplevelser, vi blir gående i en evig spekulasjon om det bare var innbildning.
Men jeg føler iallefall at det som jeg har opplevd i våken tilstand av rare hendelser, det glemmer jeg aldri. Mens drømmer går lettere i glemmeboka etterhvert..

Jeg savnet den følelsen veldig da det til slutt ikke skjedd lenger. Jeg har aldri glemt det, og lurer jo stadig om det bare var innbildning.. Så jeg tror det blir som med alle rare opplevelser, vi blir gående i en evig spekulasjon om det bare var innbildning.

Men jeg føler iallefall at det som jeg har opplevd i våken tilstand av rare hendelser, det glemmer jeg aldri. Mens drømmer går lettere i glemmeboka etterhvert..

Antall ord: 166
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2010 02:16
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Buskerud
- Har takket: 12 ganger
- Blitt takket: 1 gang
Min første (og eneste) UKO-opplevelse, hadde jeg da jeg var 31 1/2 år gammel. For ca 18 år siden.Anja\Third eye skrev:Hei Har alldri egentlig prøvd UKO,,, men vurderer det ,,,,
Den var ikke framprovosert/ønsket; men opplevelsen hadde en slags "mening" da jeg fikk et forvarsel om hva som skulle skje i nær framtid..
Under denne UKO var jeg kun i ett eneste rom; - soverommet der jeg hadde lagt meg til å sove i.
Det "lengste" lengste jeg kom, var å sveve oppunder taket. Men taket "stengte" for å komme videre.
Men det var skremmende nok.. Og forvarslene jeg fikk, ble "oppfylt" hhv ca 1 og 2 måneder seinere.
Jeg har hørt at UKO kan føre deg lengre ut enn det den gjorde med meg. Men selv opplevde jeg ikke dette.
mvh gullhår
Antall ord: 172
Hide post links |
Faren min som sakt har vært ute noen ganger,,, men han har alldri prøvd ønsket,,, Jeg får Inntrykk at det er litt vanskelig,,, kan ta lang tid før du får det til, eller kanskje ikke får det til i det hele tatt,,, Det gjør det bare bedre,,, Jeg elsker en god utfordring,,,
Takker for svar :mozilla_smile:
Takker for svar :mozilla_smile:
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2010 16:42
- 14
Anja/Third Eye: Ja, det kan du. Jeg er ofte hos mine foreldres hus når jeg er UK. Har også vært ved noen anledninger hos andre også, men det er ikke så ofte. Ofte er jeg langt avgårde, ikke nærme kroppen i det hele tatt. Ikke på denne planeten engang. Men; Du kan ikke dra til en plass for egen vinning (feks se noen du er forelsket i dusje). Min slektning, som forøvrig er et kjent medium, var på en UKO; Hun greide ikke å besøke sin venninne, men ble "stengt ute". Dette hadde aldri skjedd henne før. Senere fikk hun vite at på det aktuelle tidspunkt hadde venninnen hatt sex med sin mann...
Kiara: Det er kjent at barn er mer "åpen" enn voksne. Når barnet blir større "lukker" det seg hvis ikke det videreutvikler evnene. Barn er naturlig åpen. Det er ikke umulig at det er det som skjedde med deg. Etter slike opplevelser begynner man etter hvert å tvile på opplevelsen om ikke de gjentas....
Kiara: Det er kjent at barn er mer "åpen" enn voksne. Når barnet blir større "lukker" det seg hvis ikke det videreutvikler evnene. Barn er naturlig åpen. Det er ikke umulig at det er det som skjedde med deg. Etter slike opplevelser begynner man etter hvert å tvile på opplevelsen om ikke de gjentas....
Antall ord: 175
Hide post links |
Takk for svar
synes det er bra at man ikke kan spionere på den måten der,,, må jo ha litt privatliv

Antall ord: 22
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 19
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Litt betryggende ja *ler*
Dette har ikke noe med saken å gjøre, men hvorfor så mange kommaer,,,,?
Dette har ikke noe med saken å gjøre, men hvorfor så mange kommaer,,,,?
Antall ord: 17
I'm in that awkward stage between birth and death.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Jan 2005 21:50
- 20
- Lokalisering: Inni et skall
- Blitt takket: 2 ganger
Svært spennende tema !! Jeg fornemmer også å muligens ha opplevd noe lignende som barn. Erindrer følelsen av å være nummen/lett som en fjær i hele kroppen og denne "durelyden" som du HeleneV beskriver i den andre tråden ang UKO.HeleneV skrev:
Et spm til deg HeleneV: Er det mulig å manipulere fysiske objekt som f.eks flytte på ting osv..når du er ute av kroppen?
Antall ord: 125
"There are more things in heaven and earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy" - Shakespear
Hide post links |
Hvordan klarer du dette, Helene`? 

Antall ord: 5
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2010 16:42
- 14
Appelsin: (Humrer av nick'et ditt! Herlig!) Oi! Det var litt av et spørsmål!Appelsin skrev:HeleneV skrev:
Et spm til deg HeleneV: Er det mulig å manipulere fysiske objekt som f.eks flytte på ting osv..når du er ute av kroppen?

Alva26: For å være helt ærlig, jeg vet ikke helt hvordan jeg kan gjøre dette bare "så enkelt som så"... Jeg har skrevet noe under "arvelige evner" hvis det er av interesse, hvor jeg nevner biopsykologiske faktorer. Jeg kommer selv fra en familie hvor mange (egentlig nesten alle) på fars side har en eller annen form for evner. -Og ingen av disse har vært innlagt i psykiatrien (Men jeg jobber der da... *Kremt*

-Jeg leter egentlig etter noen feks her på forumet som er like "fri" som meg på astralplanet. Så langt har bare beskrivelsene i bøkene til Lobsang Rampa og Robert Monroe vært treffende. Og det blir liksom litt "fjernt". Men jeg svarer gjerne på spørsmål!
Antall ord: 319
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Dette er litt på siden av temaet i tråden, men jeg tar meg den frihet og spør her istedet for å starte en ny tråd. For noen år siden når jeg var student fortalte ei i klassen meg at jeg hadde vært på besøk hos henne senkvelden/natta før. Jeg hadde visstnok sittet på høytaleren hennes, smilt og vinket til henne. Jeg syntes nesten dette var litt ekkelt siden jeg ikke, såvidt jeg vet, hadde vært ute av kroppen. Jeg har aldri drevet med UKO, mest fordi tanken på å forlate kroppen skremmer meg litt, så jeg ble rimelig forskrekket når hun fortalte det.
Denne samme jenta har hatt problemer med insomnia, så muligheten for at hun hallusinerte eller drømte er absolutt tilstede. Så hva mener dere, er det mulig å forlate kroppen om natta uten at man merker eller husker det? Hvorfor gjør man isåfall det? Det virker jo litt rart at astrallegemet mitt bare svirrer rundt på natta uten at jeg husker det etterpå...
Denne samme jenta har hatt problemer med insomnia, så muligheten for at hun hallusinerte eller drømte er absolutt tilstede. Så hva mener dere, er det mulig å forlate kroppen om natta uten at man merker eller husker det? Hvorfor gjør man isåfall det? Det virker jo litt rart at astrallegemet mitt bare svirrer rundt på natta uten at jeg husker det etterpå...
Antall ord: 177
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Okt 2010 20:12
- 14
ja det kan du er sjelen din ute og vandrer er tid og sted ingen hinder ta et eks under 2 verdenskrig ble det rapportert om at folk så sine sønner menn i det øyeblikket de falt i strid
men det ble også rapportert at soldater så sin hustru barn foreldre venner osv så er sjelen på vandring så kan ingenting stoppe den
men det ble også rapportert at soldater så sin hustru barn foreldre venner osv så er sjelen på vandring så kan ingenting stoppe den
Antall ord: 64
Hide post links |