Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetUng jente med overnaturlige evner? Hjelp!

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Gjest -

Ung jente med overnaturlige evner? Hjelp!

Innlegg av Gjest - »

Jeg trenger litt hjelp her. Vet ikke helt hvem eller hvor jeg kan få spurt om dette, så jeg skriver det her.
Jeg føler meg ikke helt normal. Hva skal jeg si.. kanskje litt overnaturlig?
Det første som skjedde var vel når jeg var 3-4 år gammel. Da fortalte jeg mine foreldre at jeg hadde vært budeie på ei sæter i mitt tidligere liv. Jeg visste akkurat hvilken sæter det var osv. Jeg husker ikke dette selv, jeg har bare blitt fortalt det i ettertid.

Så merket jeg ikke noe annet før i 2008. Da begynte jeg å drømme ting som skjedde like etterpå. Jeg fikk på en måte noen advarsler i drømmene mine, så når jeg et par dager senere kom i den situasjonen jeg hadde drømt om, visste jeg hvilke valg jeg skulle ta osv, fordi jeg visste konsekvensene av valgene (fordi jeg hadde drømt det). Litt vanskelig å forklare. Siden 2008 har jeg hatt veldig mange sanne drømmer. Denne ulykken http://www.dagbladet.no/2010/07/10/nyhe ... /12505253/, drømte jeg om 2 uker før det skjedde. Hva er sjansen for det?
Nå i det siste har jeg også begynt å ''se'' ting. Dette er ikke ting jeg kontrollerer. Bare plutselig kan jeg se for meg at venninna mi velter glasset med saft. Så tenker jeg ikke mer over det. Så litt utover dagen spiser vi middag og hun velter glasset sitt med saft. Sånne hverdagslige ting som dette ''ser'' jeg hver dag omtrent. Og enkelte ting vet jeg bare. Når jeg møter nye folk kan jeg f.eks bare vite at de har mista faren sin, er enebarn osv. Det er mye jeg bare vet, før jeg egentlig får vite det. Mine nærmeste har også merket dette. Hvis vi møter nye mennesker, kan jeg f.eks si at ''jeg tror hun kommer til å bli gravid snart'', så får vi vite 2 uker etterpå at hun er det. Jeg har litt dårlige eksempler her, men håper dere skjønner.
Jeg har vært mye til healing pga allergi, og det har virkelig tatt knekken på alt av allergi. Nå i høst var jeg til den samme healeren fordi jeg følte jeg så dårlig opplagt når jeg var hjemme. (Jeg går på folkehøgskole, og når jeg er på skolen er jeg alltid opplagt og har mye energi uansett hvor lite søvn jeg får). Men når jeg er hjemme i barndomshjemmet mitt kan jeg få en 12-timers søvn, og våkne opp med hodepine, null energi og trøtt som om jeg ikke har sovet på 100 år. Så da gikk jeg til healeren. Det han trodde var at vi hadde en ånd hjemme i huset vårt som tappet meg for energi. Han spurte om jeg hadde merket noe til det tidligere, og jo, det hadde jeg. En gang banket det hardt på døren på soverommet mitt når jeg var alene hjemme. INGEN var i huset. En annen gang sto jeg å så på at glasset mitt med vann ''gle'' fra den ene siden av bordet og over til den andre. Mamma og pappa lo av meg begge gangene, og har aldri trodd på sånne ting. Men når de var med til healeren fikk de opp øynene de også. Healeren sa at det var vanlig at åndene tok energi fra kvinner, og ikke menn. Hverken mamma, pappa eller lillebroren min har merket noe overnaturlig eller vært i dårlig form, det var kun meg. Healeren sa at dette var veldig typisk. Han merket at jeg var veldig åpen for healing. Der andre folk kanskje trengte 6 behandlinger, trengte jeg 2. Han trodde at dette med at jeg ''ser''/drømmer, at jeg er veldig åpen for healing, og at åndene enkelt kan ta energi fra meg har en sammenheng. Hva tror dere? Jeg er virkelig helt blank på dette området. Har aldri tenkt på det før nå, og nå er jeg helt rådvill. Jeg er 19 år til opplysning. Også har det seg sånn at faren min nettopp har begynt med litt healing selv, og farmoren min har sanndrømt i hele sitt liv. Healeren mente at ''overnaturlige evner'' var genetisk, så det kunne ha en sammenheng det også. Healeren hadde veeldig tro på at jeg hadde evner, og at hvis jeg ønsket det kunne jeg virkelig få utviklet dem. Men nå vet jeg ingenting om sånne evner? Og jeg vet ikke hvor jeg skal starte å lese, hvor jeg skal starte for å utvikle meg, og i hele tatt hvilke evner det er snakk om?

Jeg trenger virkelig hjelp.. Har ingen som kan hjelpe meg med dette!!
Antall ord: 813

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Ung jente med overnaturlige evner? Hjelp!

Innlegg av Heksepusen »

Hei og velkommen til alle oss andre raringen.

For å si det rett ut så har voksen en stor tenden til og slå av dette med overnatulig ting så det kan være derfor dem ikke merker noen som helst.
Du er for det første ikke rar bare så det er bekrftet og slik du forteller så virker det som om du er i en fase da dette utvikler seg og kommer mer frem og det finnes ikke falig.
Nøkkelen til dette er og ta kontroll over tingen og klare og stoppe ting når du ikke vil at du skal se drømme osv.
Noen klarer det helt fint andre ikke og da blir det veldig slitsomt i perioder.

Så kan man vel si at ånder har en tendens til og finne kvinner fordi vi er mer åpne for slikt en menn sies det. har man evner så er det også en ting som tiltrekker dem.

Men som sakt beste er og latt ting gå sin gang og finne ut hva som virker for deg. jeg tror det er en godel tips og slikt her inne på forumet.
Lykke til.
Antall ord: 192
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
thurizas
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 28 Okt 2010 20:12
13

Re: Ung jente med overnaturlige evner? Hjelp!

Innlegg av thurizas »

kan kanskle hjelpe deg med noen av svarene
ut i fra egne erfaringer ang klarsynhet tankekraft healing energier

klarsynt var jeg som liten husker ennå hvordan de voksne bare bare prøvde å overse det jeg sa helt til jeg sa at søsteren min gikk gjennom isen hun var 20 mil fra der jeg var på besøk hos en vennine moren min ringte og spurte hvor de var og de var fortsatt hjemme hos venninen men to timer senere gikk hun gjennom isen der jeg hadde sagt den eneste som trodde på meg var farmoren min hun var også synsk arvelig mye mulig
men etter en stund begynte det å forsvinne stoppe opp helt til jeg sprang på en løpestreng fikk den rett i halsen de måtte gjenopplive meg etter det har det vært daglig at jeg ser ting som kommer til å skje (og spøkelser energier er også lett å se kommer tilbake til det lenger nede)

tankekraft du sier glasset flyttet seg var det du eller en annen energi som gjorde dette har selv opplevd det et par ganger var forbannet på et eller annet så tanken var at jeg skulle kaste et vanlig kjøkkenglass i veggen men det eksploderte på bordet der det sto etterpå prøvde jeg for gøy å se om det gikk å velte en stålampe bare v å tenke på det
det gjorde det

healing du sier du bruker healing når du tar healing blir du mer åpen da settes en prosess i gang og du vil fungere på en høyere frekvens eller nivå det har virket på meg også men det var (personal reconnection) da fikk jeg oppleve det å se kommunisere med spøkelser energier har
jeg jobbet med husrens spøkelsesjakt

spøkelser energier blir en mer åpen for etter healing men men hos noen stenges den av helt så at du er blitt mer motakelig for energier er ikke unaturlig det er bare en del av prossessen som er satt igang
Antall ord: 335

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FandenTa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 249
Startet: 12 Mar 2008 05:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Re: Ung jente med overnaturlige evner? Hjelp!

Innlegg av FandenTa »

Si gjerne ifra her om neste gang du drømmer noe som kan komme i Avisen, så får vi oppleve det du gjør.

Da blir jeg veldig imponert! =)
Antall ord: 30
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links