Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerAutomatskrift

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Sui
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 26 Aug 2005 18:24
18
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Førde

Automatskrift

Innlegg av Sui »

Hei :) vet ikke helt om jeg har plasser den posten her på riktig sted, men det virket litt logisk :)

jeg har prøvd litt automatskrift, men vet ikke helt om jeg får det til! det blir bare meningsløse krusseduller! det nermeste jeg har kommet noe som kanskje kan ligne et ord er "rog" eller "roy" litt usikker på om det er y eller g. men mest av alt ser det ut som krussedullene til en 1 åring som får holde en penn for første gang. noen tips???

på forhånd takk! =D
Antall ord: 96
The spirits who need help gets help.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Automatskrift

Innlegg av Dj_Devil »

Sui skrev:Hei :) vet ikke helt om jeg har plasser den posten her på riktig sted, men det virket litt logisk :)

jeg har prøvd litt automatskrift, men vet ikke helt om jeg får det til! det blir bare meningsløse krusseduller! det nermeste jeg har kommet noe som kanskje kan ligne et ord er "rog" eller "roy" litt usikker på om det er y eller g. men mest av alt ser det ut som krussedullene til en 1 åring som får holde en penn for første gang. noen tips???

på forhånd takk! =D

har du prøvd foran data?
Prøv det. sett deg med ett tastatur å prøv. ha gjerne øynene igjen. Så se hva du kanskje får :)
Ellers kosentrasjons messigt så rekner eg med at du har lest om automatskrift? Så i den forstatnd gjør du det samme. bare over ett tastatur istedenfor :)

Lykke til.
Antall ord: 154
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sui
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 26 Aug 2005 18:24
18
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Førde

Re: Automatskrift

Innlegg av Sui »

leste at man kan gjøre det på data oxo :) men det høres vanskeligere ut ettersom hendene trenger større bevegelser for å skrive. men jeg taper jo ingen ting på å prøve.
jeg sjekket forresten "rog" på google translate, og det betyr visst devil-fish på et eller anna språk.. aner ikke hva det er for noe men. var nok bare en krussedull...
Antall ord: 65
The spirits who need help gets help.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links