Er det den handlingen som tilsier at man til en viss grad kan styre sin egen skjebne, og ved å tenke positive tanker, vil det positive skje? Eller at, tenker man hardt nok på en sak, vil saken kunne komme til å skje?
Har lest bruddstykker av filmen og dens innstillinger tidligere, for lenge siden.
Vet at veldig mange tror på dette, og til en viss grad forsøker utføre det i livet sitt.
Sikkert interessant.
Jeg for min del har liksom alltid bare hatt motsatt erfaring, da.
Dvs, er det ting jeg tenker mye på, og er "sikker" på, kommer til å skje, og gruer meg for, så oppdager jeg svært ofte at plutselig, når jeg tror ting går som verst, så snur det helt om, og et "under" skjer, og så gikk det ikke som jeg fryktet og trodde, likevel, og jeg blir Skikkelig overrasket.
hvis jeg derimot i motsatt tilfelle, går og Håååper på at det beste av to ting skal skje, så kan jeg banne på at jeg alltid skuffes, eller overraskes motsatt.
Ble kanskje keitete forklart, men jeg føler jeg oftest får overraskelser helt uventet i livet mitt, helt andre ting enn hva jeg har forestilt meg.
Sånn at jeg blir skikkelig sjokkert og aldri hadde tenkt tanken tidligere, på ting som skjer.
Sånn sett får jeg ikke the law of attraction til å stemme for meg.
Blir derfor usikker på hva som er mest normalt, og om det er noen sammengeng i det hele tatt?