Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinNoen som kan hjelpe?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

mysterieorgel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 16 Nov 2010 18:35
13

Noen som kan hjelpe?

Innlegg av mysterieorgel »

Hei. Min forlovede har hatt store øyesmerter i 8 månender. Smertene er så store at de tar fra henne søvnen og matlysten. Vi har vært hos ulike leger og spesialister som ikke har klart å kartlegge årsaken til smertene. Vi har heller ikke tatt spesielt på alvor selv om smertene er svært intense. I tillegg er min forlovede gravid og skal føde om tre mnd.

Vi lurer derfor på om det er noen som vet om noen som gir healing uten å ta penger for dette. Vi har brukt svært mange penger på ulike behandlingsformer innen det alternative uten at dette har gitt oss noen gode resultater. Vi har derfor svært få midler til rådighet økonomisk.

Håper noen kan hjelpe! På forhånd takk.
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Re: Noen som kan hjelpe?

Innlegg av Astarte »

Jeg ser at dette fort kan friste til regelbrudd. Vær snille og trå varsomt i deres svar her. Jeg vil nødig redigere innlegg.

Ellers vil jeg ønske trådstarter og hans forlovede lykke til i sin søken etter hjelp.

Og så minner jeg på PM-funksjonen ;)

Mvh
Astarte
mod
Antall ord: 52
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links