Drømmer, NDO & ut av kroppenropte han på meg?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2006 22:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

ropte han på meg?

Innlegg av PearlDrop89 »

Jeg hadde en merklig, men egentlig veldig hyggelig opplevelse i dag tidlig. Jeg hørte vekkerklokka, og skrudde av den. Også hørte jeg at noen/noe ropte mamma. Min sønn låg å prata (tror jeg) ikke ord, men slik småprudling. Og mamma har an ikke sagt, så jeg vet ikke om dette var han? Eller drømte jeg bare?
Antall ord: 62
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Re: ropte han på meg?

Innlegg av sandalfon »

tja si det. ditt barn vil nok rope mange ganger på deg i drømmen. men om han ropte på deg nå er nok vanskelig å si. dette vet du best:) som forelder er det nok flere ting som spiller inn ennn rop om natten, min erfaring logisk sett er barn som roper drømmer og kommer å legger seg i foreldrene sines seng av mange årsaker. drøm, sulten eller er klar for en ny dag-. det er ikkke unaturlig dette tenker jeg , da barn er barn og seff roper på sine trygge personer i sitt liv, beklager om du syns jeg virker kynisk.. til mitt forsvar jeg har 4 barn:) det er som en regel en grunn til om de vekker meg om natten, ,, da er det lite kose drømmer. de har hatt og har ett behov for å fortelle om dette men heldigvis er mine barn så store at vi kan prate sammen, minsten er nettopp fylt 4 år:) deilig med barn som kan sette ord på ting. og prate:)
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

jeg beklager om jeg svarte litt feil. forstår at du er ute etter andre svar enn det j skrev. men tenker vel at det er morsfølelsen som slo inn. at du tenkte på barnet ditt i søvne ikke noe unormalt det da . når vi har fått barn til denne verdenen så er det våres ansvar at det barnet skal ha det bra og få det beste ut av livet sitt.
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2006 22:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Innlegg av PearlDrop89 »

det første du skreiv var da ikke kynisk eller feil ;) jeg tenkter nok selv at morsinstinktet kom inn og ropte. du skjønner sikkert hva jeg mener ;)
Antall ord: 28
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links