Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ ropte han på meg?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i mitt lille rike
ropte han på meg?
Jeg hadde en merklig, men egentlig veldig hyggelig opplevelse i dag tidlig. Jeg hørte vekkerklokka, og skrudde av den. Også hørte jeg at noen/noe ropte mamma. Min sønn låg å prata (tror jeg) ikke ord, men slik småprudling. Og mamma har an ikke sagt, så jeg vet ikke om dette var han? Eller drømte jeg bare?
Antall ord: 62

*****Love*****
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: ropte han på meg?
tja si det. ditt barn vil nok rope mange ganger på deg i drømmen. men om han ropte på deg nå er nok vanskelig å si. dette vet du best:) som forelder er det nok flere ting som spiller inn ennn rop om natten, min erfaring logisk sett er barn som roper drømmer og kommer å legger seg i foreldrene sines seng av mange årsaker. drøm, sulten eller er klar for en ny dag-. det er ikkke unaturlig dette tenker jeg , da barn er barn og seff roper på sine trygge personer i sitt liv, beklager om du syns jeg virker kynisk.. til mitt forsvar jeg har 4 barn:) det er som en regel en grunn til om de vekker meg om natten, ,, da er det lite kose drømmer. de har hatt og har ett behov for å fortelle om dette men heldigvis er mine barn så store at vi kan prate sammen, minsten er nettopp fylt 4 år:) deilig med barn som kan sette ord på ting. og prate:)
Antall ord: 171
Hide post links |
jeg beklager om jeg svarte litt feil. forstår at du er ute etter andre svar enn det j skrev. men tenker vel at det er morsfølelsen som slo inn. at du tenkte på barnet ditt i søvne ikke noe unormalt det da . når vi har fått barn til denne verdenen så er det våres ansvar at det barnet skal ha det bra og få det beste ut av livet sitt.
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i mitt lille rike
det første du skreiv var da ikke kynisk eller feil
jeg tenkter nok selv at morsinstinktet kom inn og ropte. du skjønner sikkert hva jeg mener 

Antall ord: 28

*****Love*****
Hide post links |