Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Religion & livssyndøden

Her er plassen for diskusjoner om tro og livssyn.
Hold diskusjonene innenfor lovlige tema.

Moderator: Asbjørn

TheTech

Re: døden

Innlegg av TheTech »

Jeg tenker også en del på døden, og har tenkt mer og mer på den i det siste. I 3-4 dager i september så følte jeg at noe ville skje 14 september 2010. Det var noe den dagen/natta som ville skje, men jeg visste ikke hva. Det var en ganske creepy følelse. Jeg bare visste at noe ville skje, eller skulle skje, men jeg visste ikke hva. Jeg googlet datoen, men fant ikke noe spessielt. Jeg fortalte dette til to-fire av mine venniner, og de sa gang på gang at jeg måtte kjøre forsiktig. De var ganske overbevisst at noe skulle skje, da jeg har opplevd andre ting tidligere... Rundt 24:00-01:00 natt til den 14. september så begynte en gutt og ei jente jeg kjenner å krangle. De er vel så og si kjærester. De ble begge veldig lei seg og det endte med at festen de var på ble avlyst. Da jeg ble fortalt dette rundt 03:00 på natten så følte jeg at det ikke var det som skulle skje... Det var noe værre. Natten tok etterhvert slutt uten at noe skjedde. Det skjedde heller ikke noe på dagen. Da klokken var rundt 21:00 så skjønte jeg ikke noe. Jeg visste ikke noe om noe som hadde skjedd, men likevel så følte jeg at noe hadde skjedd. Det skjedde ikke noe mer den natten. Morgenen etter så stod det på førstesiden i avisa at en tragisk ulykke hadde oppstått 14. september, der en gutt på min alder hadde dødd. Gutten var en kjenning av noen av mine venner og var fra der jeg bor.

Av hensyn til pårørende så er datoen forandret slik at hendelsen ikke kan gjenkjennes. Ulykken er også dårlig beskrevet på grunn av dette.
Antall ord: 311

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links