Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetWeb S..

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

steini93
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 73
Startet: 08 Jul 2008 21:04
15
Kjønn (valgfri): Guttonge
Lokalisering: alta

Web S..

Innlegg av steini93 »

Okei, jeg legger ut denne tråden fordi jeg er frustrert.
Faren til eksen min er klarsynt, noe han påstår i allefall.
Men jeg har fått mine tvil når det gjelder det å være klarsynt.
For han hadde sagt til eksn at jeg hadde had web sex med en annen jente, imens jeg var ilag med eksen. Det har vert mye opp og ned med meg å eksen, men jeg har aldri had web sex mens jeg var ilag med henne. Å nå er hun forbannet, og jævlig mot meg.
Dt er frustrerende siden jeg ikke har gjort dt.
Jeg begynner og lure på om det hele er mind reading, eller at det er noe klusj med evnene til faren. For det han så, stemmer ikke
Å dt er litt ekelt og vite at klarsynte kan drive og spioner på meg.
Hvis han er klarsynt, som han sier. Så lurer jeg på om det finnes noen måter og blokere klarsynte fra å se deg og hva du driver med. Har så mye negativ erfaring med det, at jeg spyr av tanken på klarsynhet.
Antall ord: 185
Stein hær ... ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Web S..

Innlegg av Heksepusen »

Uff dette virket ikke som noe grei sitvasjon vil jeg si.

Men her er min mening om det så kan alle andre få si sin mening:
For det første så er det utrolig uhøfelig og lese andre uten lov, selv om jeg vet det skjer av og til.
Hvis man er så uheldig og leser andre så er det på sin plass og ta tingen opp med den persone man har lest før man går og slenger rundt seg med det man har sett. Ting kan faktis være feil og sånn som det ser ut her så har det jo blitt helt feil.

Alle mennseker har sin private sone og der har ingen noe med og gå inn uten at du selv vil det.

Jeg syns du skal ta en prat med han jeg stille og rolig ( selv om jeg vet at det kan være vanskelig) og forklare han at han faktis har tatt feil og at han fint må innrømme ting oven for sin datter. Det er mennskelig og feile. Jeg syns også at du skal fortelle han hva du føler om sitvasjonen han har satt dere i. så kan du ta en prat med henen etter på.

Jeg vet mange betnytter seg av viuvalisere bobler eller dorullmetoden som står ett eller annet sted her på forumet for å slippe unna uønskede ting. Jeg selv foretrekker boble for da har jeg beskyttet meg under over og i mitten.
Jeg vet ikke hvor mye dette hjelper deg, men jeg håper at du ble litt roligere nå.

Jeg sier som mange før meg har sakt her inne det er ikke alltid man kan stole på klarsynte.
Antall ord: 287
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Web S..

Innlegg av Kiara »

Vet ikke hva jeg skal si.. Han hørtes ikke seriøs ut. :mozilla_surprised: Hvis hun er så sikker på at alt han sier er rett, kan jo dette skape masse andre problemer for dere to! Dessuten hvis dette skulle vært sant, så var jo det noe som skjedde før dere ble sammen.. så det hadde da ingen av dem noe som helst med!!! Og hvorfor skulle du trenge å lyve til henne om dette om det hadde skjedd, for du var jo uansett ikke utro!

Hun har jo tydeligvis et sjalusiproblem.. og hun har faktisk ingen rett til å lage bråk av noe som skjedde i din fortid. Orker du å ha en slik dame da? Og orker du å ha en sånn dust av en svigerfar da, som bare kan komme med skrullete påstander? :?

Tror ikke du kan bli spionert på. Det er bare tull.. :p
Antall ord: 149

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Web S..

Innlegg av Kiara »

Ja er også enig med Heksepusen! :P Du kan jo ta deg en prat med han... Se an hvordan det går..
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Web S..

Innlegg av Heksepusen »

Beste er jo og begynne der probleme har startet det vil si hennes far.
Vi må ikke glemme at siden han er faren så hører hun gjeren litt mer på han enn noen andre.

Men uasett en klarsynt skal ikke kunne spioner på deg.
Æsj da hadde mange av mine venenr hvert sjokket til tider over hva jeg drev med hehe.

Uasett om man tror eller ikke så har man privatliv.
Så senk skuldren og ta det med ro når det kommer til dette punkte.
Antall ord: 87
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Re: Web S..

Innlegg av Lilja »

Det første som slår meg er tanken på om din ex's far har litt over middels makt over henne?
At han kanskje, av en eller annen grunn, har funnet opp hele greia og bruker det for å bli kvitt deg? Ingen gutt/mann er bra nok for pappa's lille pike, vet du ;) Ikke dermed sagt at det egentlig er noe som helst galt med deg!

Jeg syns det høres kjemperart ut om han skulle klare å misbruke eventuelle evner på den måten der. Tror ikke noen klarsynte kan spionere på folk og snoke i deres privatliv sånn helt uten videre. Men det er min mening, da...

Du får jo vurdere om du skal ta deg bryet med å prate med mannen og prøve å bli venner med dama igjen. Personlig tror jeg nok at jeg hadde brukt energien min på å komme videre.
Dersom han har klart å krølle til noe på den måten der en gang, er nok sjansen stor for at han gjør det igjen.

Lykke til, uansett!


Mvh Lilja
Antall ord: 178

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links