Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelp fra hjelperne sine?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 16 Jul 2010 16:01
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Hjelp fra hjelperne sine?

Innlegg av FFlower »

Heihei.

Jeg er i en situasjon nå, eller, jeg føler at jeg trenger litt ekstra "styrke" og hjelp. I og med at jeg ikke har noen evner, eller noen evner som er utviklet (mange som mener at vi er født med dem) vil jeg gjerne ha noen råd til hvordan jeg kan be hjelperne mine om hjelp. Kan man be dem om konkrete ting, eller kan man bare be dem om "styrke" om dere skjønner hva jeg mener.

Er meget uvitende på dette punktet her, så tar imot alt av fakta!

:)
Antall ord: 95
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Grevinne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 23 Jan 2009 14:05
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Østfold

Re: Hjelp fra hjelperne sine?

Innlegg av Grevinne »

Behandle hjelperne dine med respekt, og be kun om "seriøse" ting/hjelp. Men når det er sagt, så vil jeg si du kan be om konkrete ting eller mer generelt som f.eks økt styrke. Bare vær obs på at du kanskje ikke får nøyaktig det du ber om. De er i en annen dimensjon og ser mer perspektivet i ting, så derfor kan hjelpen som kommer være litt annerledes enn det du ba om, men absolutt det du trenger.
Antall ord: 86
Størst av alt er kjærligheten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 16 Jul 2010 16:01
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Re: Hjelp fra hjelperne sine?

Innlegg av FFlower »

Jeg skjønner.

Men tingen er at jeg har klart å få hjelp en gang, men jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal gjøre det. Gangen jeg trengte hjelp lukket jeg øynene og konsentrerte meg og ba om hjelp i tankene. Deretter skrev jeg ned "ønsket" mitt i en egen bok jeg har (nesten som en dagbok hvor jeg skriver til farfaren min. Når jeg vil "snakke med han" skriver jeg ned ordene mine, for jeg har en følelse av at det blir sterkere når jeg skriver det ned av en eller annen grunn) Jeg skrev derfor ned i boken hva jeg trengte hjelp til og etter kanskje 30 minutters tid skjedde faktisk det jeg ba om (dette gjaldt at en annen person skulle ta litt initiativ. Dumt ønske, kanskje, ja jeg vet, men det var en fyr jeg virkelig likte veldig dypt, så jeg ønsket at han for en gangs skyld skulle ta kontakt med meg først, og etter å ha "ønsket" dette gjorde han det)

Det jeg også lurer på da. Er det faktisk mulig at mine hjelpere påvirker andre personer rundt meg? For det var jo ganske tydelig at det skjedde den ene gangen..

Jeg har stor respekt for hjelperne mine, du aner ikke. Men jeg kunne ønske jeg visste hva jeg kan gjøre for at de "hører/mottar" beskjedene mine. Noen ganger har jeg bare lyst til å på en måte, ja, takke dem for hjelp og styrke så de vet hvor mye jeg setter pris på det, men dette er vel kanskje noe de automatisk vet? :S
Antall ord: 268
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Grevinne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 23 Jan 2009 14:05
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Østfold

Re: Hjelp fra hjelperne sine?

Innlegg av Grevinne »

Jeg tror det holder å bare si ønsket ditt, eller tenke det i tankene. Og i forhold til å takke, gjør du det på samme måte.
Jeg tror nok hjelperne kan "påvirke" andre personer, men først og fremst kanskje ved å "påvirke" deg til å gjøre noe konkret først f.eks., slik at det i sin tur igjen påvirker personene rundt. Om du skjønner...

Ellers så vil de nok automatisk hjelpe elelr rettlede deg uten at du ber om det og, dersom de ser det er noe du trenger hjelp til.
Antall ord: 96
Størst av alt er kjærligheten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links