Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserUri Geller

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Uri Geller

Innlegg av livingdeaddoll »

Fredagen før Alternativmessen 2010 opptrådte Uri Geller på Senkveld. Han oppfordret seere til å finne frem apparater som ikke virket lengre og sette de foran TV'en, og også finne frem skjeer som kunne legges oppå Tv'en. Var det noen herfra som så programmet og prøvde Uri's evner?
Jeg gjorde ikke noe, men pappa, som har sett Uri opptre før fant fram en skje han la oppå TV'en, og også en juice-presser som ikke har virket på år og dag.
Han og mamma ble vitne til at skjeen etter en kort stund hoppet ned av TV'en, og juice-presseren fungerer fint igjen.
Er dette bare tilfeldigheter eller et bevis på tankens kraft?
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Uri Geller

Innlegg av ludoburgero »

Interessant.

Nå har jeg ikke sett dette programmet, og jeg har ikke prøvd, men har en lignende historie å fortelle.
Søstera mi bodde og studerte i England for 5-6 år siden, og der hadde de sett en berømt mann på TV der borte som hadde bedt de om å finne klokker som var stoppet eller de hadde stoppet selv.
Så la de dem oppå TV-apparatet som de ble bedt om, og klokkene ramlet av under sendingen - og begynte å tikke igjen. Samtidig mener søstera mi at flere gjenstander i leiligheten flyttet på seg under denne hendelsen. De fikk en støkker i seg, men søstera mi er veldig skeptisk av seg og mente at de må ha blitt manipulerte til å fyre opp hverandre og at noen av dem faktisk tok tak i klokka selv uten å ha vært klar over det.

Sistnevnte er jo en mulighet, men definitivt veldig fascinerende likevel.
Derren Brown er et eksempel; driver jo med tankemanipulasjon og leser mennesker veldig lett via både cold reading og warm reading, rapid hypnose og andre forskjellige teknikker kombinert.

Kanskje jeg burde laste ned programmet og finne frem noen gamle mobiltelefoner?
Antall ord: 196
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Re: Uri Geller

Innlegg av livingdeaddoll »

ludoburgero skrev: Kanskje jeg burde laste ned programmet og finne frem noen gamle mobiltelefoner?
En tanke: tenk om dette trikset kun virker ved direkte sendt show? For ved et direkte sendt program, vil jo mange mennesker se på det samme programmet samtidig, og det resultatet man får kanskje ikke bare avhenger av Uri's tanke, men også til alle TV-titterne.. Mange mennesker vil ha samme forhåpning/tanke om at skjeen vil hoppe av TV'n og at ødelagte ting vil bli reparert ved samme tidspunkt. Vi har da at tv-titternes tanker sammen med Uri Gellers virker samtidig og på samme måte, og vi har da en kraft, som er blitt multiplisert x antall ganger, og som har samme retning(innehold), og det er denne som bidrar til disse fenomenene? Og ikke Uri Geller's ene tanke?
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Uri Geller

Innlegg av Bearchild »

Så programmet. Og ja, jeg plasserte en skje oppå TV`n. :oops:
Skjeen ble liggende den.. men siden vi har flatskjerm hengende på veggen måtte vi "støtte opp" skjeen litt, så skulle nok et lite jordskjelv til for å få den til å ramle. ;)

Men,- jeg forsøkte å tegne den "hemmelige" tegningen til Harald samtidig som Uri.
Og jeg tegnet faktisk det samme som dem.. men så ble jeg distrahert av at Uri sa noe om at han ikke ante hva det var tegning av, at han aldri hadde sett noe sånt før.. så da tegnet jeg videre på de egentlige strekene.
Men de strekene jeg tegnet først er liksom en separat del av tegningen..

Hørte masse om denne "trollmannen" når jeg var liten og er nok litt "skap-fascinert" av fyren. 8)
Antall ord: 136
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Uri Geller

Innlegg av Borte.. »

Ble ikke Uri Geller avslørt for å være en svindler? Eller hva enn det rette ordet i dette sammenheng er...
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Re: Uri Geller

Innlegg av livingdeaddoll »

Vermilion Oriol skrev:Ble ikke Uri Geller avslørt for å være en svindler? Eller hva enn det rette ordet i dette sammenheng er...
om han er svindler eller ikke kan være irrelevant, hvis man velger tenke på det som skjer som et resultat av mange menneskers tankekraft (ikke bare hans "magiske" evner).

Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde vi en lek, der en gruppe mennesker valgte ut en person vi alle skulle tenke på i denne gruppen, mens en befant seg i et annet rom. Denne hadde ingen anelse om hvem vi valgte å tenke på. Vi hentet så inn denne personen og stilte oss opp i ring rundt han/henne. Med lukkede øyne konsentrerte vi oss alle om den ene personen vi på forhånd hadde valg, mens den i midten skulle la seg "falle" i den retningen han/hun følte hun ble dratt mot. Og i omtrent alle tilfellene falt personen i midten mot den vi alle tenkte på... Noen andre som har prøvd noe lignende?

Så på den andre siden her om dagen, de hadde besøk av de kalte Norges eneste mentalist. Noen andre som så dette programmet? Var imponerende hvordan han klarte å bøye skjeene..
Antall ord: 203

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Uri Geller

Innlegg av Borte.. »

livingdeaddoll skrev:
Vermilion Oriol skrev:Ble ikke Uri Geller avslørt for å være en svindler? Eller hva enn det rette ordet i dette sammenheng er...
om han er svindler eller ikke kan være irrelevant, hvis man velger tenke på det som skjer som et resultat av mange menneskers tankekraft (ikke bare hans "magiske" evner).

Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde vi en lek, der en gruppe mennesker valgte ut en person vi alle skulle tenke på i denne gruppen, mens en befant seg i et annet rom. Denne hadde ingen anelse om hvem vi valgte å tenke på. Vi hentet så inn denne personen og stilte oss opp i ring rundt han/henne. Med lukkede øyne konsentrerte vi oss alle om den ene personen vi på forhånd hadde valg, mens den i midten skulle la seg "falle" i den retningen han/hun følte hun ble dratt mot. Og i omtrent alle tilfellene falt personen i midten mot den vi alle tenkte på... Noen andre som har prøvd noe lignende?

Så på den andre siden her om dagen, de hadde besøk av de kalte Norges eneste mentalist. Noen andre som så dette programmet? Var imponerende hvordan han klarte å bøye skjeene..

Sånn sett ja...jeg ser poenget ditt. Jeg hadde vel vært mer gira om det var en annen som satt der som f.eks. Derren Brown. Aldri likt geller av en eller annen grunn. Jeg såg jo faktisk programmet og sånn tatt i ettertrakting så ser jeg den at det var spesielt at det faktisk skulle fungere også. Siden jeg egentlig trodde at folk kom til å tvinne tommeltotter mens man ventet på at noe skulle skje.

Menneskets tankekraft er veldig spennende ja :D
Antall ord: 291

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thulr
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 309
Startet: 06 Jun 2009 01:36
14
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Tromsø
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 39 ganger

Re: Uri Geller

Innlegg av Thulr »

livingdeaddoll skrev: Så på den andre siden her om dagen, de hadde besøk av de kalte Norges eneste mentalist. Noen andre som så dette programmet? Var imponerende hvordan han klarte å bøye skjeene..
Tankens kraft er nok mer gjeldene enn det mange tror. Ikke bare er det skjeer som bøyes av den grunn, men det har også forekommet at man har greid å flytte på større ting, slik som bord og andre møbler ved hjelp av tankens kraft. Og ikke minst at man kan greie å kurere seg for sykdommer, slik som kreft, ved å ta i bruk denne kraften.

Så forresten også på filmen "the living matrix" som gikk like etter Den andre siden, og det var jo en meget interessant dokumentar.
Antall ord: 124
How about that left hand, Ace?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DamageDone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 479
Startet: 29 Sep 2009 00:45
14
Kjønn (valgfri): hersker
Blitt takket: 3 ganger

Re: Uri Geller

Innlegg av DamageDone »

Thulr skrev: Og ikke minst at man kan greie å kurere seg for sykdommer, slik som kreft, ved å ta i bruk denne kraften.
Det var en kraftig påstand. Bakke den opp litt?


Uri Geller er en illusjonist.
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thulr
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 309
Startet: 06 Jun 2009 01:36
14
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Tromsø
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 39 ganger

Re: Uri Geller

Innlegg av Thulr »

DamageDone skrev:
Thulr skrev: Og ikke minst at man kan greie å kurere seg for sykdommer, slik som kreft, ved å ta i bruk denne kraften.
Det var en kraftig påstand. Bakke den opp litt?
Ja, jeg kan jo bl.a. henvise til boken "Reisen" av Brandon Bays.

Saken er den - og det er et faktum - at det psykiske selvsagt innvirker på kroppens sunnhet og motstandskraft. Har man et negativt og destruktivt livssyn eller er psykisk svak har man følgelig også mer tilbøyeligheter til å pådra seg sykdommer.

Men man har i dag dessverre fjernet seg så mye fra det åndelige aspektet at slike "kjetterske" tanker ikke er helt stuerene. Men heldigvis begynner det å snu seg, og stadig flere tør å erkjenne den åndelige innvirkning.

Saken er den at man kan innstille seg psykisk på å overvinne diverse hindre. Det er det som kalles tankens kraft.
Antall ord: 146
How about that left hand, Ace?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DamageDone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 479
Startet: 29 Sep 2009 00:45
14
Kjønn (valgfri): hersker
Blitt takket: 3 ganger

Re: Uri Geller

Innlegg av DamageDone »

Thulr skrev:
DamageDone skrev:
Thulr skrev: Og ikke minst at man kan greie å kurere seg for sykdommer, slik som kreft, ved å ta i bruk denne kraften.
Det var en kraftig påstand. Bakke den opp litt?
Ja, jeg kan jo bl.a. henvise til boken "Reisen" av Brandon Bays.

Saken er den - og det er et faktum - at det psykiske selvsagt innvirker på kroppens sunnhet og motstandskraft. Har man et negativt og destruktivt livssyn eller er psykisk svak har man følgelig også mer tilbøyeligheter til å pådra seg sykdommer.

Men man har i dag dessverre fjernet seg så mye fra det åndelige aspektet at slike "kjetterske" tanker ikke er helt stuerene. Men heldigvis begynner det å snu seg, og stadig flere tør å erkjenne den åndelige innvirkning.

Saken er den at man kan innstille seg psykisk på å overvinne diverse hindre. Det er det som kalles tankens kraft.
Ikke det nei.
Antall ord: 151

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 415
Startet: 13 Aug 2010 10:43
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 29 ganger

Re: Uri Geller

Innlegg av Atmi »

Jeg skjønner ikke dette. Hvis det er tankens kraft som får skjeer til å bøye seg og ting til å bli i orden - da beviser jo det at Uri Geller faktisk kan det han sier. For han har vel aldri påstått noe annet enn at det er tankekraft? Eller?

Jeg skjønner ikke hvorfor dere skiller mellom... nå - tankekraft og "ekte" - andre ganger skilles det mellom "ekte" og placebo?

Det er vel sjelden noen som utfører paranormale ting som presiserer nøyaktig hva som forårsaker det som skjer - om det er ånder, eller tanker, eller energi - mange bruker ord som energi da, som kan byttes ut med "noe" om man ønsker.

Jeg syns det er greit å diskutere kritisk og da spesielt forholde seg realistisk og jordnær - men noen ganger virker det som om folk går seg litt vill. Jeg tror de aller fleste som driver med slikt, enten det er uri geller eller en synsk eller et medium eller en healer - vil være samstemt om at tanker er uendelig viktig, tro er uendelig viktig, positiv tankegang er uendelig viktig.

Jeg vil nesten våge å påstå at hvis noen tenker at placebo forklarer hvorfor healing ikke virker, eller at tankekraft forklarer hvorfor uri geller er en lurendreier - da er det fordi disse noen faktisk har misforstått.

Klart at det er mange som påstår det ene og det andre - men vi kan med enkelthet se at mange har forskjellige forklaringer på de samme fenomener - poenget må vel i grunn være om fenomenet er eksisterende, ikke hva som er grunnen? Jeg tenker at for eksempel en healer - sier man healing så sier man at noe blir friskt. Man sier gjerne at ved håndspåleggelse blir man frisk. Altså - Per legger hendene på kari, ola og lise - alle tre blir friske eller bedre. Vi sier da at pers metode for healing virker - om det er placebo hos de som tar imot eller ikke - det er vel ikke viktig? Poenget er vel at Per har funnet en måte å gjøre den friske på, gjøre noe som gjør at de selv gjør seg friske eller hvordan dere vil se det - poenget er at uten pers håndspåleggelse ville de ikke blitt friske - altså - healingen virker. Jeg syns det blir helt merkelig å plutselig begynne å plukke det fra hverandre og... ja blir litt svimmel.

Det er jo ingen som kan vite med total sikkerhet hva som er årsaken til ting, hadde noen visst det så hadde det ikke vært noe tema, det hadde ikke vært mystisk og.. ja, vi hadde vel hatt oppskrifter på det på lik linje med matoppskrifter.

Kroppen vår virker på merkelige måter. Kanskje at .. ja hvis vi healer. Da holder vi hendene på et menneske, konsentrerer oss over avstand, eller holder hendene litt utenfor mennesket - uansett så vil den som healer ha et fokus på det andre mennesket. Altså - det blir konsentrasjon omkring å gjøre friskt det som ikke er friskt. Noen visualiserer, andre føler, noen kjenne varme - det som er felles er fokuset og konsentrasjonen. Hvis det nå er slik at jeg kan sitte her i sofaen og kommunisere med en annen person noen mil borte - da er dette en kommunikasjon jeg ikke helt er i stand til å forstå. Men - jeg har lært meg at ved hjelp av konsentrasjon så kan jeg for eksempel få den personen til å tenke på meg. En dag så kanskje jeg tenker sterkt på personen, tenker noe kjekt vi har gjort sammen - neste gang kanskje jeg bevisst prøver å sende en farge i den personens retning - poenget er at man gjerne vil si "jeg healer ved å sende farger" - det er en måte mennesker virker på, en måte vi kommuniserer på. Det betyr ikke egentlig at det er den aktuelle fargen som skaper resultatet? Gjør det? Kan det være så enkelt at vi har elementer som skaper konsentrasjon? Noen mennesker konsentrerer seg best med rockemusikk, andre ute i naturen, noen vil ha ro, andre vil stå på hodet i en eller annen merkelig yogastilling - skal vi skille disse fra hverandre og si det er forskjellige ting de utfører, eller kan det være så enkelt at det er forskjellige måter for å komme i rett stemning?

Jeg bare spør. Kanskje litt dumt spurt, men klokere er jeg ikke.
Antall ord: 740

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Re: Uri Geller

Innlegg av livingdeaddoll »

DamageDone skrev:
Thulr skrev: Og ikke minst at man kan greie å kurere seg for sykdommer, slik som kreft, ved å ta i bruk denne kraften.
Det var en kraftig påstand. Bakke den opp litt?


Uri Geller er en illusjonist.
Diverse forskningsresultater med placebo og nocebo burde være nok bevis på at tanke og tro kan gjøre oss frisk eller syk.. Og at dette igjen må medføre at også healing, i form av selvhealing, eksisterer.

Hadde eksamen dagen etterpå, så fikk ikke sett "The living matrix". Den skulle egentlig bli tatt opp av foreldrene mine, men av en eller annen grunn ble bare 5min av denne filmen tatt opp(foreldre og teknologi...!!). Men fant den på nett her om dagen:) Så skal se den når eksamensstresset har roet seg:)
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Uri Geller

Innlegg av ludoburgero »

Thulr skrev:Saken er den - og det er et faktum - at det psykiske selvsagt innvirker på kroppens sunnhet og motstandskraft. Har man et negativt og destruktivt livssyn eller er psykisk svak har man følgelig også mer tilbøyeligheter til å pådra seg sykdommer.
Den er litt kjip å få levert dersom man faktisk sliter med noe slikt.
Du forstår vel at dette får "de positive og friske" til å fremstå som egoistiske bedrevitere som klandrer alle som har sykdommer for å ha påført seg selv disse sykdommene?

Satt på spissen, men likevel noe i det. For det er faktisk mange som sliter med sykdom og er psykisk svak som prøver alt de kan for å være positive. Noen klarer det faktisk også, men likevel blir de ikke friske. Skal vi da bare godta det og være selvrettferdigende?
"Jaja, da prøvde de ikke hardt nok, trist, men sant. Pytt, pytt..."

Dessuten er det nok av fysisk veldig friske mennesker som likevel er svært negative.
Noen ganger henger det ikke så åpenlyst og lett sammen som at et friskt sinn er en frisk kropp.
Hvis man snur på flisa da... da blir det ikke like enkelt:

En frisk kropp gir et friskt sinn.

Det er i mange tilfeller også terapi for det psykiske å gjøre noe bra fysisk.
Sex er et eksempel på det. Trening er et annet eksempel. Litt mosjon, en joggetur.
Likevel er det de som fremdeles ser realistisk på ting og lar seg bukke under for at verden på sine måter er grusom, selv om de er aldri i så god form. Ingen har vel plutselig forandret seg over natta og tenkt: "Jøss, jeg smilte og lo så mye igår at AIDSen min forduftet helt, gitt!"
Men man har i dag dessverre fjernet seg så mye fra det åndelige aspektet at slike "kjetterske" tanker ikke er helt stuerene. Men heldigvis begynner det å snu seg, og stadig flere tør å erkjenne den åndelige innvirkning.
Nei, jeg mener hele verden (generelt) er mer åpent innstilte nå til det åndelige.
Det er dessverre fremdeles veldig mye som distraherer oss fra åndelig selvutvikling, men mye tyder på at vi trenger noe av dette rundt oss enda. Jeg liker komiserien Dag med Atle Antonsen, og der sier han at han "ser på kroppen sin som en greie som skal flytte hjernen hans rundt".
Han er altså mest opptatt av å høre de beste sangene, nyte det beste som er av alt, og han bryr seg egentlig ikke så mye om at han på mange måter har forfalt moralsk og har blitt narssisistisk. Dette er dessverre også åndelig utvikling, men kanskje en litt vel ensporet en.

Det fins ingen fasit på hva som er bra og dårlig innenfor den åndelige verden. Tross alt dreier det åndelige seg om vår psyke, vår kropp og mye mer. Jeg vil si det nesten er altomfattende, underliggende og ubevisst i oss. Det er måte på hvor mye bevisst man kan bli og hvordan man skal løsrive seg fra egoet. Noen bruker LSD for å få det til, men likevel er det et tabu å begynne og prate om sånt... det er liksom "ikke ekte og bare hallusinasjoner".

Hvorfor skal da andre opplevelser av det åndelige slag være mer ekte?

Nå skal det legges til at jeg er en "troende skeptiker" eller en "skeptisk troende" eller hva enn folk vil kalle det. Selv kaller jeg meg ikke sånne ting. Jeg vet at det fins mye mer enn bare det øyet ser, men jeg synes det er så mye av den der nonchalante tonen som går igjen hos troende som har repetert en del sannheter for seg selv. Som om de har en slags priviligert enerett eller noe. Jeg sier ikke at du gjør dette, men jeg sier det fordi det er mange som svært kynisk deler opp hva som liksom skal være rett og galt innenfor det åndelige, og at de sier det med så stor selvfølgelighet at ting bare er sånn og ikke sånn.

Uri Geller er nok, f.eks., etter all sannsynlighet bare en illusjonist.
Han har tross alt sagt dette selv. Men selvfølgelig, mennesker lar seg overbevise.
Det er ikke sånn at ting blir (objektivt sett) sant bare fordi folk lar seg overbevise.
For hva er sant her? At han er en Trollmann fra Oz, eller at han vet å manipulere tanker?
Eller at han manipulerer fysiske gjenstander vha. tankekraft?
Saken er den at man kan innstille seg psykisk på å overvinne diverse hindre. Det er det som kalles tankens kraft.
Selvfølgelig kan man det, men det er likevel drøyt å påstå at man kan bli kvitt hepatitten sin ved å tenke på blomster og stjerner. Det er viktig å være klar over at det psykiske ikke er så fantastisk alene.
Antall ord: 818
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Uri Geller

Innlegg av Divine Spirit »

livingdeaddoll skrev: En tanke: tenk om dette trikset kun virker ved direkte sendt show?
Det er faktisk ikke direktsendt dette uansett. Senkveld blir spillt in på torsdagen før.
Antall ord: 29
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links