Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerSelskap av nyfødt søster ?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Skogalven
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 79
Startet: 27 Okt 2010 10:41
13
Kjønn (valgfri): Trivelig Bitch
Lokalisering: Finnmark / pt Costa Blanca, Spania
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Selskap av nyfødt søster ?

Innlegg av Skogalven »

Dette høres helt hinsides, ihvertfall i mine ører:

Jeg har i det siste hatt en sterk følelse at min lillesøster har vært med meg. Problemet er bare at hun ble født på denne tiden i 1979, og levde bare i 24 dager. Vet det naturlige ville være å si at jeg tenker på henne for at det var på denne tiden hun ble født. Men, jeg har jo aldri gjort det før.... Og det føles som om hun er med meg, bak venstre skulder, og hun er, la oss si ca 3 år, men tankene hun sender meg er mer som om hun skulle vært i tenårene, som jeg var da hun ble født / døde. Og, jeg vet ikke om hun i såfall hjelper meg, eller lager kaos? Livet mitt er et eneste kaos for tiden, der det meste virker å motarbeide meg. Og jeg har til og med tenkt tanken på at hun vil ha meg over til den andre siden. At hun vil lage så mye kaos for meg........

Som sagt: Detter høres helt "psyco" ut, også i mine ører, men hun er der...... :roll:
Antall ord: 199
So you don't belive in ghosts you say?
Well, I'd better convience you I'm for real then.
[/c]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 472
Startet: 18 Nov 2006 22:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Re: Selskap av nyfødt søster ?

Innlegg av PearlDrop89 »

Skogalven skrev:Dette høres helt hinsides, ihvertfall i mine ører:

Jeg har i det siste hatt en sterk følelse at min lillesøster har vært med meg. Problemet er bare at hun ble født på denne tiden i 1979, og levde bare i 24 dager. Vet det naturlige ville være å si at jeg tenker på henne for at det var på denne tiden hun ble født. Men, jeg har jo aldri gjort det før.... Og det føles som om hun er med meg, bak venstre skulder, og hun er, la oss si ca 3 år, men tankene hun sender meg er mer som om hun skulle vært i tenårene, som jeg var da hun ble født / døde. Og, jeg vet ikke om hun i såfall hjelper meg, eller lager kaos? Livet mitt er et eneste kaos for tiden, der det meste virker å motarbeide meg. Og jeg har til og med tenkt tanken på at hun vil ha meg over til den andre siden. At hun vil lage så mye kaos for meg........

Som sagt: Detter høres helt "psyco" ut, også i mine ører, men hun er der...... :roll:
Jeg får mest inntrykk av at hun prøver å hjelpe deg igjennom alt kaoset som du har. Prøv å se på henne som en hjelper. :) Det kan godt hende hun er der som din hjelper eller bare kommer når du har det slik som du har det..
Antall ord: 250
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gullhår
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 10 Okt 2010 02:16
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Buskerud
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 1 gang

Re: Selskap av nyfødt søster ?

Innlegg av gullhår »

Jeg får også følelsen av at hun er hos deg nå for å hjelpe deg.
Du sier at kaos preger tiden din akkurat nå..
Og jeg tror hun er hos deg for å støtte/hjelpe deg i kaoset.

mvh
gullhår
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Selskap av nyfødt søster ?

Innlegg av Kiara »

Jeg tror vel også at hun er der for å på en måte støtte deg i denne perioden av kaos. Men siden du vet at det er henne, og hun sender tanker til deg, kan du vel komunisere med henne og finne ut hvorfor hun er der??
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skogalven
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 79
Startet: 27 Okt 2010 10:41
13
Kjønn (valgfri): Trivelig Bitch
Lokalisering: Finnmark / pt Costa Blanca, Spania
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Selskap av nyfødt søster ?

Innlegg av Skogalven »

Kiara skrev:Jeg tror vel også at hun er der for å på en måte støtte deg i denne perioden av kaos. Men siden du vet at det er henne, og hun sender tanker til deg, kan du vel komunisere med henne og finne ut hvorfor hun er der??
Joda, ser jo på henne som en hjelper, men syntes det er så underlig siden hun selv bare ble 24 dager gammel, og jeg får inntrykk av at hun ser ut som en 4-åring eller så. Og på toppen av det hele telepatiserer hun via et språk som om hun skulle vært 14-15 år, som jeg var da hun døde. Men, hun har forbuften til en voksen person. Aner ikke hvordan hjelpere har det med hensyn til alder. Mine to andre hjelpere, min oldemor (som alltid er her), og min bestefar, som jeg har følelsen av at oldemor "henter inn" når det er noe spesielt, er oppleves begge på omtrent samme alder de hadde da de døde.
Det som er litt rart nå, er at søsteren min aldri har "blitt oppdaget" av meg iallefall, tidligere. Og det som lager kaoset mitt er om jeg skal være hjemme med amboeren min i jula, eller dra til familien min, der jeg vil møte min 5 år gamle nevnø, og 6 mnd gamle niese..... Kanskje det er for at det hadde med barn å gjøre at hun dukket opp....
Antall ord: 248
So you don't belive in ghosts you say?
Well, I'd better convience you I'm for real then.
[/c]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Selskap av nyfødt søster ?

Innlegg av Kiara »

Sånn jeg har foratått det, så viser de døde seg slik vi husker de, eller sånn at vi kan kjenne de igjen. For de har vel egentlig ikke det utsende på andre siden som de hadde når de levde sammen med oss. Så de gjør seg igjenkjennelig for oss.. Så skulle tro at hun ikke egentlig har noen alder etter at hun gikk over.

Kanskje hun prøver å vise deg at familien er veldig viktig, og at du bør benytte de mulighetene du har til og møte dem, når du kan..

Og vi har vel forskjellige hjelpere igjennom livet, allt ettersom hvilken situasjon vi er i, men likevel kanskje bare en hovedhjelper. Så det kan forklare at du ikke har merket henne før... Kanskje? :P
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links