Drømmer, NDO & ut av kroppenMerkelige drømmer...

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Hellamor
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Aug 2010 03:20
14

Merkelige drømmer...

Innlegg av Hellamor »

Hei, jeg har litt problemer med å få tydet noen drømmer... Om noen kan hjelpe hadde det vært supert! ;)

1) Venninnen min fortalte meg for et par dager siden om en merkelig drøm hun har hatt utrolig mange ganger, til og med før hun møtte meg. Hun sa at hun hadde drømt at hun satt på en buss, og at jeg var der (venner og familie i tillegg), men hun kunne ikke tyde ansiktet mitt ordentlig de første gangene.
Bussen stoppet plutselig, og jeg gikk av. Etter en stund så kjørte bussen av gårde igjen, med henne fortsatt på. Plutselig kjørte bussen ut og hun døde.

2) Jeg sitter i en bil, og kikker ut vinduet. På et jorde, så får seg se en slank dame i en langermet, svart kjole som når helt ned til bakken. Hun har håret hennes bundet bak i en stram knute, har og en ganske stor svart hatt på. Jeg føler tydelig at hun sørger over noen/noe, for hun kikker ned i bakken og holder hendene foldet i hverandre.

Beklager om jeg forklarer litt dårlig.. ;)
Antall ord: 198

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Re: Merkelige drømmer...

Innlegg av sandalfon »

jeg har lenge vært i alternativ verden samt det med drømmer og drømmetydning. og sorry om jeg skuffer deg.. jeg har personlig deltat på kurs osv om tema bare nevner det for å forklare deg dette.
min erfaring er at den som drømmer drømmen er faktisk den beste til oxo å tolke drømmmen. det behøver ikke bety mer enn hjerne brus, eller en beskjed men den som har drømmen vet nok best i sitt indre hva budskapet er
alle har vi rare drømmer til tider. noe pga filmer man har sett på eller så kan det være avdøde slektninger som har ett budskap som er viktig for dem å formidle. (for dem )
her så tror j faktisk det er fantasi i drømmeland,
jeg beklager veldig om du blir lei deg men men ikke alle drømmer er verdt å bruke energi på- men om du har tilbakevenende drømmer om det samme tema , mennesker, osv bare ett tips. se bak dørene i drømmen husk følelsen du hadde i drømmen, forandret den seg? forandret følelsen din i drømmen? var det kjente personer i drømmen din ? så handler det faktisk om ditt liv. og ikke mer enn det .
Antall ord: 211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !