Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ drøm!!
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Des 2010 15:17
- 14
drøm!!
har noen syke drømmer, men kun de nettene jeg er alene i huset.. drømmer jeg er våken, det er folk i huset, og de ser på meg, mens jeg svever i lufta.... våkner og har ikke følelser i kroppen, helt nummen.. for å så finne ut jeg fortsatt drømmer, det er folk i huset og de er ute etter meg, de er kledd i mørke klær.. jeg gråter og vil våkne, men kommer ikke en lyd ifra meg... etter mange forsøk våkner jeg, og jeg er liv redd... noen ganger setter de menneskene seg på senge kanten min, ser aldri hvem det er, men de skremmer meg noe så ille....egentlig ikke en skummel drøm, men den er så virkelig, er nesten så jeg ringer politiet når jeg våkner for jeg tror det er noen i huset... og drømmen er den samme, hver gang..... etter jeg har drøm slike drømmer, er jeg redd og nedstemt, og nekter å sove alene på mange uker.... kan dette ha noe med ånder å gjøre?? vi har en ubuden gjest i huset, men han har ikke vært til bry før disse drømmene... 

Antall ord: 207
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: drøm!!
Ja, jeg vet ikke, om det du opplever er drøm, eller søvnparalyse, eller ut av kroppen opplevelser?
Jeg opplever sjeldent/aldri sånt ved drømming, foruten i går. Det gjorde meg paff.
Jeg lå på sofaen for å ta en lur. Kroppen sover, mens hodet virket våkent.
Altså, jeg lå der og tenkte, og følte meg bevisst, men mulig jeg ikke var det? Mens jeg ligger der, hører jeg skritt, eller lyden av at noen kommer inn i stua. Jeg får skikkelig noia, og tenker, herregud, jeg er alene, hvem i alle dager kan skrittene tilhøre? Jeg ble redd, fordi jeg visste det ikke kunne være folk. (Har hunder som gjør hvis mennesker kommer INN.)
Jeg "reiser" meg derfor opp, men kroppen bare ligger der, jeg får ikke opp øynene, alt er mørkt, hører tilstedeværelsen av noen, er redd, men får ikke til å vekke kroppen.
jeg reiser meg opp i sittende stilling, mens jeg inni meg (får ikke åpnet munnen heller) skriker "nei, nei nei nei nei, dette går ikke an, slipp meg ned igjen!!!
Jeg tenker, mens jeg kjenner jeg blir reist opp i sittende stilling (fra kroppen), at, herregud, hvordan ser egentlig dette UT nå??? Sitter jeg virkelig i løse luften, plutselig?
hvordan ser det hele ut???
Jeg skjønner ikke da at jeg fremdeles ligger, og tror HELE kroppen min sitter i sittende stilling over sofaen.
Men jeg kjemper imot, vil ikke sitte slik, og vil bare raskt ned igjen.
Så er det som jeg faller ned igjen, kroppen våkner også, jeg får opp øynene, kan bekrefte at jeg fremdeles ligger på samme sted, og IKKE har vært oppreist, slik jeg trodde.
Det ekle var at hele kroppen min var ISKALD. Jeg virkelig frøs, enda det var varmt, og jeg lå under pledd.
Det var en ekkel følelse. Fordi hjernen hadde hørt noen komme, jeg hadde forsøkt å våkne, uten at kroppen ville adlyde, og jeg kjente jeg ble satt opp i sittende positur over selve sofaen, selv om kroppen min likevel lå.
Ekkel følelse.
Er kanskje søvnparalyse, dette?
Jeg opplever sjeldent/aldri sånt ved drømming, foruten i går. Det gjorde meg paff.
Jeg lå på sofaen for å ta en lur. Kroppen sover, mens hodet virket våkent.
Altså, jeg lå der og tenkte, og følte meg bevisst, men mulig jeg ikke var det? Mens jeg ligger der, hører jeg skritt, eller lyden av at noen kommer inn i stua. Jeg får skikkelig noia, og tenker, herregud, jeg er alene, hvem i alle dager kan skrittene tilhøre? Jeg ble redd, fordi jeg visste det ikke kunne være folk. (Har hunder som gjør hvis mennesker kommer INN.)
Jeg "reiser" meg derfor opp, men kroppen bare ligger der, jeg får ikke opp øynene, alt er mørkt, hører tilstedeværelsen av noen, er redd, men får ikke til å vekke kroppen.
jeg reiser meg opp i sittende stilling, mens jeg inni meg (får ikke åpnet munnen heller) skriker "nei, nei nei nei nei, dette går ikke an, slipp meg ned igjen!!!
Jeg tenker, mens jeg kjenner jeg blir reist opp i sittende stilling (fra kroppen), at, herregud, hvordan ser egentlig dette UT nå??? Sitter jeg virkelig i løse luften, plutselig?
hvordan ser det hele ut???
Jeg skjønner ikke da at jeg fremdeles ligger, og tror HELE kroppen min sitter i sittende stilling over sofaen.
Men jeg kjemper imot, vil ikke sitte slik, og vil bare raskt ned igjen.
Så er det som jeg faller ned igjen, kroppen våkner også, jeg får opp øynene, kan bekrefte at jeg fremdeles ligger på samme sted, og IKKE har vært oppreist, slik jeg trodde.
Det ekle var at hele kroppen min var ISKALD. Jeg virkelig frøs, enda det var varmt, og jeg lå under pledd.
Det var en ekkel følelse. Fordi hjernen hadde hørt noen komme, jeg hadde forsøkt å våkne, uten at kroppen ville adlyde, og jeg kjente jeg ble satt opp i sittende positur over selve sofaen, selv om kroppen min likevel lå.
Ekkel følelse.
Er kanskje søvnparalyse, dette?
Antall ord: 369
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Jul 2010 15:08
- 14
- Kjønn (valgfri): mann
Re: drøm!!
Det kan høres ut som søvnparalyse. Bruk søkefunksjonen på forumet så får du mange treff på det. Kanskje du kjenner deg litt igjen i noe av det andre har opplevd.cossiehege skrev:har noen syke drømmer, men kun de nettene jeg er alene i huset.. drømmer jeg er våken, det er folk i huset, og de ser på meg, mens jeg svever i lufta.... våkner og har ikke følelser i kroppen, helt nummen.. for å så finne ut jeg fortsatt drømmer, det er folk i huset og de er ute etter meg, de er kledd i mørke klær.. jeg gråter og vil våkne, men kommer ikke en lyd ifra meg... etter mange forsøk våkner jeg, og jeg er liv redd... noen ganger setter de menneskene seg på senge kanten min, ser aldri hvem det er, men de skremmer meg noe så ille....egentlig ikke en skummel drøm, men den er så virkelig, er nesten så jeg ringer politiet når jeg våkner for jeg tror det er noen i huset... og drømmen er den samme, hver gang..... etter jeg har drøm slike drømmer, er jeg redd og nedstemt, og nekter å sove alene på mange uker.... kan dette ha noe med ånder å gjøre?? vi har en ubuden gjest i huset, men han har ikke vært til bry før disse drømmene...
Antall ord: 243
Hide post links |