Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Meditasjon og andre selvutviklingsmetoderaura , telekinese og min bror

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Anja\Third eye

aura , telekinese og min bror

Innlegg av Anja\Third eye »

broren min visste at jeg kunne se aurar ,,, idag prøvde han og på bare 2 sekunder så han en tydelig grønn farge,,, klare og switche fra og se usynelig aura til synelig på 2 sekunder er kraftig imponerans,,, jeg selv skulle se om den fargen han så var riktig ,, bare jeg brukte 10 sek,, flaut,, men grønn var det,,, vi sjekket hans aura ,, den var gul når jeg sjekket ,, og sannelig det var fargen han og så,,, greit min lillebror slo meg i aura reading,, men han kan også telekinese ,,, får uttfordre han på det i kveld,,,,, dette ble ett godt nytt år ,,, og litt pinlig for meg og bli slått av en amatør som alldri har prøvd og se aura før og gjør det så fort ,, han er tydelig ikke amatør alikevel,, men ett talent ,,, men spm er er han like god i telekinese ,,, jeg håper det ,, for da har jeg en uttfordring,,, Vill prøve og få han her på paranormal her han kan lese om andres erfaringer og få ett støre innblikk i det paranormale....SSå igjen en gledelig nytt år her :D
Antall ord: 198

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links