Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHva skjer med meg??

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

guesswho
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 21 Jan 2011 19:05
13
Blitt takket: 1 gang

Hva skjer med meg??

Innlegg av guesswho »

Først av alt; Hei! :)
Har lett og lett etter et sted jeg kan skrive om dette, og endelig håper jeg at jeg fant det rette stedet.
Vet ikke om dette er riktig plassert, men prøver og håper på det beste.

Jeg kan se farger rundt mennesker, jeg kan se om de er "gode" eller "onde", jeg kan se hvilket humør mennesker rundt meg er i. Jeg kan ta energi fra andre og gi det til meg selv, jeg kan gi energi fra meg selv til andre, og jeg har fikset en dame sin vonde hofte. Hva er det som skjer med meg??
Skjønner jo at alt ikke er som det skal være!! Jeg har ikke turt å eksperimentere så mye med det enda, selv om det har vert sånn lenge.. er redd jeg kan gjøre stor skade... føler ihvertfall at jeg kan det om jeg gjør noe feil! Noen som kan gi meg litt info eller noen gode ord?

Jente 18.
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Hva skjer med meg??

Innlegg av Heksepusen »

Hei og velkommen.
det er nok mest sansnynelig aura du ser rundt mennsken. Hiv du søker litt her inne så finner du litt om det.
Det er ikke noe falig bare så du vet det.
Antall ord: 36
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
guesswho
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 21 Jan 2011 19:05
13
Blitt takket: 1 gang

Re: Hva skjer med meg??

Innlegg av guesswho »

Tusen takk! Det skal jeg gjøre :)
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
massiss
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 28
Startet: 19 Feb 2011 22:15
13
Kjønn (valgfri): gutt
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 2 ganger

Re: Hva skjer med meg??

Innlegg av massiss »

For hver tanke man sender ut til en person, påvirker det personen (som man tenker på). Som du sikkert har gjettet:

Dårlige tanker:Negativ energi
Gode tanker: Positiv energi.

Vet ikke om det hadde noe om dette å gjøre, men syntes det passet litt inn:)
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Hva skjer med meg??

Innlegg av Kiara »

Hei guesswho :P Hva mener du med at du kan se på fargen rundt mennesker om de er gode eller onde? Og hvilken farge ser du da? Og hvordan mener du at du kan både ta energi, og gi energi til mennesker hvis du vil?
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
AIL
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 05 Jun 2011 12:26
12
Blitt takket: 1 gang

- Hva skjer med meg??

Innlegg av AIL »

Alle gir og tar energi, men fordi du SER det, kan du handle bevisst, noe som er fint. Der er mange som kan se auraen ( farget energifelt) den er der , om vi ser den eller ikke.
Bruk informasjonen du har , til å hjelpe deg selv og andre. Hold deg unna negative energier ,feks. eller prøv å transformere dem.
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
OnlyOne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 21 Jul 2011 14:42
12
Kjønn (valgfri): (reindrift)same
Lokalisering: Bor i et hus, jeg.
Har takket: 21 ganger
Blitt takket: 13 ganger

- Hva skjer med meg??

Innlegg av OnlyOne »

JEG VISSTE DET!
At jeg ikke er alene med denne aura-empati tingen :mrgreen:

Men jeg er mange, mange år yngre (13), har sett auraer og empati
siden jeg var liten (det er jo gaven min).
Anbefaler at du ikke sier det til andre, for jeg har gjort det. de tror jeg er gal
Men jeg skal nok vise dem at jeg er den som slår tilbake :bat
Uansett, nå babler jeg bare.
Du bør utvikle det, den gjør livet enklere. Du kan f.eks. forestille hvordan
bestevennen din eller noen annen har det nå.
Se deg for huset, at du går inn, ca. hvordan personen har det osv.
Bare prøv.

AURA (kopiert fra healingviten):

Øvelsen
Det beste er å få en frivillig til å stå med noen centimeters avstand til en hvit eller svart vegg (uten bilder og lignende på veggen). Be den frivillige holde ut armen og stell deg omtrent 4-5 meter unna. Prøv nå å se MOT armen, ikke på den. Nesten som at du ser på luften mellom deg selv og armen til den frivillige. Det er et riktig punkt mellom fokus og ufokus, der du vil se en slags melkehvit/blå/grå "dis" som går helt inntil kroppen og går kanskje noen centimeter ut. Prøv å slappe av og ikke prøv for hardt å se den eteriske "røyken". Med litt tålmodighet vil den plutselig vise seg.

Prøv også med å få en frivillig til å sitte foran en nøytral/hvit vegg og be vedkommende lukke øynene. Se MOT hode/skulder-området og se om det kommer lettere opp her.

Videre utover:
Etter du har sett det eteriske laget, kan du prøve å se auraen. Det vil vise seg ved samme teknikk, men det krever ofte mer tid. Igjen er det viktig å slappe av, ikke anstreng deg for å se den. Etter litt tid vil det se ut som det eteriske laget forstørres, og den vil få forskjellige farger i seg. Disse fargene "tilhører" auraen og kan tolkes. Man kan også se streker og mønster.

Utenfor, rundt hele auraen ligger et tynt, "gjennomsiktig" lag. Denne holder eggformen til auraen. Slik at når auraen forandrer form, av ulike ubalanser, så prøver dette laget å gjenopprette den originale formen. Du kan se for deg hele mennesket med aura som et egg; selve mennesket, kjernen, er det gule i midten, og det hvite er det eteriske og auraen, og utenpå her finner vi en tynn, men sterk hinne.

Radiosignal er en frekvens vi ikke sanser, men som kan oversettes til en annen frekvens; lyd. På samme måte fungerer hjernen som en radio som sender ut frekvenser i form av tanker. Tankene sendes ut, og impregneres i hinna/det tynne laget utenpå auraen som bilder. Disse bildene(tankene), både fra nåtid og fortid, kan en trent person se og lese. Så ser du mønster i auraen kan det være slike bilder.
Antall ord: 496
-i'm OnlyOne

Haha, jeg greide å få deg til å lese denne..!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Hva skjer med meg??

Innlegg av Nephandi »

For meg virker det som at du ser auraer og har en våknende evne til å se og manipulere Energi, dette er helt naturlig og er ikke noe du bør være redd for, mange jobber baken av seg for å komme dit du virker å ha kommet av deg selv så se på det heller som en stor gave. Det jeg vil anbefale deg er å lese litt om dette, på forumet her vil du finne mye. Det er kanskje også lurt å finne et system, Prana healing, Reiki, Engel healing og så videre, hva nå enn som passer best for deg og arbeide med dette systemet en stund for å få kontroll og utvikle evenene dine.

I tilegg hvis du er redd for å eksprimitere på mennesker så skaff deg en plante og eksperimenter på den, planter har Energi og livskraft og auraer de også.
Antall ord: 142
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links