Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinRussisk baby-yoga

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Russisk baby-yoga

Innlegg av Bearchild »

Antall ord: 24
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av Borte.. »

Fy faen! :shock: Klarte ikke å se mye av den videoen. Syke mennesker der ute. Den babyen såg ikke helt komfortabel ut heller. Stakkars barn...
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av Diffusa »

Ville ikke trykke på videoen, jeg syntes det var fælt nok å lese om det.
Antall ord: 15
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av camillah »

Helt enig diffusa, orket ikke å se videoen jeg heller.........
Antall ord: 9
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av Svartepus »

Det der var temmelig drøyt... Greit at babyer tåler mer enn man tror, men å slenge den rundt etter armer og bein som ei dukke er neppe sunt. Skulle ønske jeg kunne ha lest russisk, for jeg vil gjerne vite hva som er historien bak noe så teit.
Antall ord: 49
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av GJEST »

Jeg fikk helt vondt i meg, og tårer i øynene av å lese artikkelen, og se det ene bildet. Klarer ikke se videoen.

Er det noe som mitt hjerte blør for, er det dyr, og små barn.
Hadde det vært opp til meg, skulle slike mennesker, som mishandler de små babyene slik, vært flådd. -levende.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av Nephandi »

Hvis dere trykker på den videoen så blir det ganske tydelig ganske fort at dette er lureri. For det første så ville en baby ha skreket av full hals hvis noen håndtere den slik, for det andre er fargen på babyen helt feil, for det tredje så kommer det til en del seksjoner mot slutten av videoen som bare ikke er mulig, ungen ville ha dødd på stedet. Dette er en lurevideo, jeg så den for en stund siden og den er ikke ekte, det er bare å se litt nøye på den.
Antall ord: 96
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av GJEST »

Er helt uaktuelt å se nærmere på den.
At en baby gråter er ikke nødvendigvis riktig. De kan bli lammet av skrekk, tilogmed av vindkast på seg, fryser de ofte til, uten å gjøre en mine. De holder tilogmed pusten da. Det ville også. garantert skjedd, dersom man sveivet med dem i lufta. Farger på babyer er også veldig variable, og de bildene jeg har sett fra dette her, tilsier ikke at det er noe unormalt med fargen på dem.
det finnes så mange sjuke mennesker der ute at jeg ikke er det minste i tvil om at dette er tilfelle!
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av Nephandi »

Problemet er at det er ikke bare at babyen ikke gråter, det er så mye som er feil. Som sagt jeg har sett videoen og det er en dukke. Det ville ikke være første gangen slike internet spøker får mye oppmerksomhet. Søk for eksempel på Bonzai Kitten for et eksempel på en av dem, eller nyere Baloon Boy.
Antall ord: 64
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av Svartepus »

Dette er dessverre ikke tull som "bonzai kittens" og lignende... Yogaentusiasten bor i Egypt og driver med dette i fullt alvor.

http://healthland.time.com/2011/01/19/b ... baby-yoga/

http://www.cbsnews.com/8301-504763_162- ... 91704.html

http://www.aolnews.com/2011/01/21/unort ... oga-video/
Antall ord: 50
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av Nephandi »

Som sagt det kan være siden flere aviser virker å rapportere om det. Men jeg er fortsatt skeptisk siden de fleste av artiklene basserer seg på intervuer med damen i videoen og lite annet, det ville ikke være den første hoaxen som ble skevet om i aviser, men jeg skal ikke avise det helt siden noen seriøse kilder også snakker om dette.
Antall ord: 65
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av Svartepus »

Hadde dette vært en hoax tror jeg snopes.com og lignende sider for lengst hadde avslørt det som tull. Hvis man googler "bonzai kittens" eller "balloon boy" kommer det opp flere sånne avsløringer om at det er tull og tøys, men hvis man googler "russian baby yoga" kommer ingen sånne sider opp, bare bekreftelser fra forskjellige sider på at saken er ekte. Tysk TV har visstnok intervjuet denne gale damen og fått møtt babyen i videoen (som nå er noen år eldre og visstnok i fin form).

Uansett er disse yogaguruene helt sprengt i toppetasjen etter min mening. Det er like sykt uansett om det er seriøst eller bare juks.
Antall ord: 119
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av GJEST »

Vi kan være godtroende og "beskytte" oss selv med å tro at ting er tull, fordi det blir så ekstremt, men dessverre, enkelte mennesker er så gale i skallen at de ikke skulle hatt livets rett.
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av Nephandi »

Det har ikke noe med å være godtroende å gjøre, men med erfaring, det er så mye på internet som er totalt tull, til og med ting aviser rapporterer om at jeg nå er blitt litt skeptisk til å godta ting uten beviser. Hvis det stemmer så er det sykt, hvordan skal det gjøre en baby bedere til å skrive og modigere av å stvinge den rundt som en annen fotball? Men indtil jeg ser noe mer beviser enn intervuer med kvinnen på videoen så stiller jeg meg aventende. Hvis det stemmer burde noen gjøre noe, selv om behandlingen fungerer så er den jo livsfarlig, hva om hun glipper? Men jeg kommer ikke til å hisse meg opp over det til jeg har sett noe mer bevis.

Alle mennesker har lives rett, men noen burde vært sperret inne et sted hvor de kunne ha fått behandling. Om det stemmer, så er det helt greit hva nå enn ekstrem ting folk gjør med seg selv, bare sett i gang folkens, men det er ikke ok å involvere små barn som ikke kan ta en avgjørelse om å sette seg i en slik fare selv.
Antall ord: 193
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av GJEST »

Hvis alle skulle latt vær å tro på syke handlinger, inntil de fikk se dem selv/sett dokumentasjon på det, så er det dessverre ikke rart at syke handlinger av mennesker vil bli fortsatt med.

At babyen kan glippe, er absolutt ikke det største problem med dette. Problemet er vel helst at det både er skadelig for ledd, kropp og legeme, babyene blir redde (hvordan føles det for en baby som er så uskyldig, sårbar og forsvarsløs å ikke få føle den trygghet den behøver?), det gjør vondt å bli håndtert slik, det er en skremmende opplevelse, og ikke minst; har du hørt om shaken baby syndrom? Det skal lite risting til, på en baby, før hjernen tar skade av det, og de blir hjerneskadde.

Dessverre er nok disse handlingene oppriktige, og at folk som har sjans, ikke gjør noe, er helt sykt og forferdelig. Mennesket er en grusom rase. Det er også lite heldig at man opplyser at "dette er sikkert ikke sant", bare fordi det ser sjokkerende ut, da naive mennesker lett kan tro på det og, og så er det plutselig ingen som ser det grusomme i hendelsene, fordi de velger å heise på skuldrene og tenke at "næsj, dette stemmer sikkert ikke."
Antall ord: 216

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links