Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinRussisk baby-yoga

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

30cm
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 499
Startet: 09 Sep 2009 22:35
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av 30cm »

umulig å høre om babyen skriker, det er lagt på musikk på videoen
Antall ord: 13
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av Nephandi »

Hvis alle skulle latt vær å tro på syke handlinger, inntil de fikk se dem selv/sett dokumentasjon på det, så er det dessverre ikke rart at syke handlinger av mennesker vil bli fortsatt med.
Så si meg hva gjør din øyeblikkelige aksepts av denne videoen som sann for å stoppe hva som skjer? Hvis du føler for å moralisere oven for andre fordi de ikke bare kjøper alt de ser på internet, burde ikke du som tror på det i det minste gjøre noe for å hindre at det skjer igjen?
At babyen kan glippe, er absolutt ikke det største problem med dette. Problemet er vel helst at det både er skadelig for ledd, kropp og legeme, babyene blir redde (hvordan føles det for en baby som er så uskyldig, sårbar og forsvarsløs å ikke få føle den trygghet den behøver?), det gjør vondt å bli håndtert slik, det er en skremmende opplevelse, og ikke minst; har du hørt om shaken baby syndrom? Det skal lite risting til, på en baby, før hjernen tar skade av det, og de blir hjerneskadde.
Jeg har ikke på noen måte sagt at jeg synes det er positivt hvis videoen er sann, hvis det stemmer så bør politiet gripe inn, jeg har bare sagt at uten mer bevis så kjøper jeg ikke at videoen er noen annet enn en syk spøk. Jeg er ikke helt avisende til at den kan være sann, men jeg ville ikke ha satt penger på det.
Dessverre er nok disse handlingene oppriktige, og at folk som har sjans, ikke gjør noe, er helt sykt og forferdelig.
Vis meg bevis, noe annet enn bare artikkler med intervuer med damen i videoen.
Mennesket er en grusom rase. Det er også lite heldig at man opplyser at "dette er sikkert ikke sant", bare fordi det ser sjokkerende ut, da naive mennesker lett kan tro på det og, og så er det plutselig ingen som ser det grusomme i hendelsene, fordi de velger å heise på skuldrene og tenke at "næsj, dette stemmer sikkert ikke."
Ja la oss alle sammen bare akseptere alt vi ser på internet og gå i panikk over det. La oss for all del ikke tenke selv eller peke ut en del ting som virker lite trolige ved en video, å tenke selv er nemmelig farlig. Jeg sier igjen, hvis du føler deg god nok til å kritisere andre for å ikke tro på dette, så kom deg av din høye hest og gjør noe med saken, skriv til Russisk politi, gjør alt i din makt for å stoppe det, for hvis ikke du gjør dette så spiller det ingen rolle om du tror på det eller ikke, faktisk så er du ti ganger værre enn en som bare tror det er en spøk, for du er en som tror det er sant og så gjør ingenting.
umulig å høre om babyen skriker, det er lagt på musikk på videoen
Musikk eller ikke så kan du se på babyen sitt ansikt. Nå en babyen kan være i sjokk eller bevistløs men den gråter ikke og har ingen ansiktsutrykk i det heletatt, jeg mener fortsatt at dette er en dukke, og at det kreves mer beviser for å tro på dette, men ekte eller ikke, en ting som er sikkert er at babyen ikke gråter.
Antall ord: 579
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av Bearchild »

Nephandi skrev:Hvis dere trykker på den videoen så blir det ganske tydelig ganske fort at dette er lureri. For det første så ville en baby ha skreket av full hals hvis noen håndtere den slik, for det andre er fargen på babyen helt feil, for det tredje så kommer det til en del seksjoner mot slutten av videoen som bare ikke er mulig, ungen ville ha dødd på stedet. Dette er en lurevideo, jeg så den for en stund siden og den er ikke ekte, det er bare å se litt nøye på den.

Hvis du har sett nøye på videoen skjønner jeg ikke at du ikke ser at det er et levende menneskebarn..? Og flere steder i videoen kan det godt se ut som om barnet gråter (kniper øynene igjen, åpen munn), men pga musikken er det vanskelig å si.
Jeg skal ikke si med sikkerhet at filmen er ekte.. men det er ihvertfall ingen dukke de har brukt, og å manipulere inn en baby i de bevegelsene skal godt gjøres. I mine øyne ser videoen ekte ut.
Antall ord: 185
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av karina »

Så mye som jeg enn ønsker at dette skal være lureri, så rører jo babyen på seg uten hjelp flere ganger i løpet av videoen, spesielt på slutten og et sted på midten, så noen dukke er det nok ikke.
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av Nephandi »

Alt jeg kan si er at hvis det er ekte så er det sykt og det er noe som burde stoppes for jeg kan ikke forstå at noen mener dette er sundt for en baby, de er ganske skjøre små vesener tross alt.
Antall ord: 44
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av karina »

Det er vi vel alle enige i.
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av GJEST »

Jeg tror ikke du har barn selv, som ikke skjønner at dette er et ekte barn.
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Re: Russisk baby-yoga

Innlegg av Nephandi »

Jeg elsker det argumentet hvis noen utaler seg om noe som har med barn å gjøre, selv de gangene det bare har delvis med barn å gjøre så kommer gjerne noen med, jeg tror ikke du har barn selv for da ville du vert enig med meg. Nei jeg har ikke barn, men jeg har øyne og jeg vet hvordan en baby ser ut, de er ganske så vanelige så sjansene er at man har vert bortig babyer selv om man ikke har hatt en selv. For meg ser videoen veldig uekte ut, det kan hende jeg tar feil, men før jeg aksepterer den så vil jeg ha litt mer beviser.
Antall ord: 112
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links