Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsynthethva betyr dette?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Tinapus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 10 Jan 2011 16:38
13
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 3 ganger

hva betyr dette?

Innlegg av Tinapus »

vet ikke om dette er rett plass å skrive dette på men.

har flere ganger opplevd at når det blir snakket om en død person (også dyr), så kan jeg kjenne en form for smerte div plasser på kroppen..
hadde en sterk opplevelse når hunden til veninna mi døde. vi snakket litt om hunden, å plutselig fikk jeg en intens smerte i hofta, så jeg spurte henne om hunden hadde smerter der før hun døde, å det hadde hun, samt smerter i nyrene, å jeg kjente smerter på de plassene da vi snakket om henne.

vell og merke at jeg også får smerter der når jeg skriver dette nå....

har også skjedd med døde mennesker også.

har vell egentli alti følt sterkt nerver til ånder og slikt fordi om det ikke har skjedd noe mye som anntyder at det er ånder til stede. men det er som om jeg bare vet det....
Antall ord: 158

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
iJoakim
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 02 Jul 2010 23:17
13
Kjønn (valgfri): Alien
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Re: hva betyr dette?

Innlegg av iJoakim »

Det kan godt hende at du plukker opp energier fra følelsen før eller like før døden. Hvem vet? Det er mange som er slik.
Jeg tviler på at visst dette gjentar seg ( som du opplyser ) at det er en tilfeldighet. Jeg mener at dette kan være at du plukker opp energier.
Utnytt denne gaven og du kan til slutt se energier, det kan jeg. Alle mennesker har gaven og kunne plukke opp, se og føle energier. Desverre er det ikke alle som kan og bruke den.

Lykke til!

- Joakim
Antall ord: 95
not your plastic doll

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links