Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisindiverse om healing.

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

chevypower
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 30 Jan 2011 15:43
13
Kjønn (valgfri): mann
Lokalisering: fosenhalvøya
Blitt takket: 1 gang

diverse om healing.

Innlegg av chevypower »

jeg er veldig interesert i healing,og har tatt både reiki 1og2.lest de to siste bøkene med snåsakallen og boka vekk din indre healer med eric pearl.
har hold på i årevis med å pøve å heale meg selv,fra div problemer,men synes at det har gått sakte.men etter å ha begynt med å rense mine chakra,via meditasjon,føles det som ting hvirkelig har begynt å løsne.så dette må vere veldig effektivt,nå det gjelder å hjelpe seg selv.
snåsakallen skriver at de gangene han har prøvd å heale seg selv,har det vert som å trekke ut stikk-kontakten.altså det fungerer ikke.men på andre har det jo beviselig fungert som bare det.
han er jo uten tvil en av nåtidens beste healere.synd at han har slutta.
men uansett,chakrarens fungerer og anbefales,og etter å ha satt meg inn i alle sykdommene,som kan komme under hvert enkelt chakra ved ubalanse,så dekker jo det de meste av negative problemer et menneske kan få.og det får meg til å tro at healing fra hvilken som helst seriøs healer,antagelig automatisk,går på å opprette balanse i chakra,og dermed friskmeldelse etterhvert.dette tror jeg faktisk kroppen er med på å bestemme selv,hvor det er mest hensiktsmessig at healinga begynner.det betyr at det har ingen betydning hvor healingenergien kommer inn i kroppen.den går dit det trengs.dette er i hvert fall mine konklusjoner.
Antall ord: 247

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Re: diverse om healing.

Innlegg av zind »

Jo, en kan nok relatere alle fysiske problemer med et chakra og en ubalanse. Det største problemet er kanskje å koble de fysiske skavankene opp mot de emosjonelle problemene som ofte har utløst sykdommen/plagene? Caroline Myss, som er medisinsk intuitiv, har skrevet en fantastisk bok som jeg syntes gir mye god svar og konkrete eksempler som kan gi en del aha-opplevelser. Anbefales!
Antall ord: 65
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !