Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømmer om brannvarslere.

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Tomb
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Aug 2010 11:48
14
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Drømmer om brannvarslere.

Innlegg av Tomb »

Jeg har nå i to netter drømt brann og brannvarslere.. Den første drømmen var det en som holt opp et stort svart batteri som det begynte å ryke av.. Den andre drømmen var at noen hadde satt opp en ny større svart varsler i taket i leiligheten min Og i natt gikk brannvaslerene amok i hele blokken jeg bor i. Så vi ble bedt om å ta ut batteriene i alle vaslerene som var.. Og i dag sovnet jeg litt på sengen og da drømte jeg også om at en til brannvasler ble hengt opp på badet mitt.. Ingen har vert å kikket på dette enda og batteriene er ikke satt i. Så hvis det skulle skje noe så er det bare de i leiligheten som virker..

Får ikke håpe det var et varsel for noe større..
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Aug 2009 11:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Re: Drømmer om brannvarslere.

Innlegg av kristiane »

Du har vel montert røykvarslere?? Dersom ikke ville jeg fort konkludert med at dette er en varseldrøm :D
Er batteriene dårlige,kanskje?
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tomb
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Aug 2010 11:48
14
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Re: Drømmer om brannvarslere.

Innlegg av Tomb »

Ja i leilighetene her er det montert. Men i gangene i blokka så ulte alle sammen i ett kjør! Hadde en ikke først fått lukket øynene etter å bli vekket en gang så startet de igjen. Og vi ble bedt om å ta ut batteriene i alle varslerne.. og de er ikke satt inn igjen. Men det ser ut som om dette går bra. Ikke skjedd noe enda ihvertfall he he.. Får ringe vaktmesteren i morgen så de får ordet opp:) Det er nok noe med strømmen eller noe. For det er bare noen dager siden alle varslerne ble undersøkt og det ble satt i nye batterier.
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links