Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetKan jeg eller er det bare innbilning?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Cammie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 31 Mar 2011 16:16
13

Kan jeg eller er det bare innbilning?

Innlegg av Cammie »

Jeg lurer på om jeg har noen "evner" eller om det bare er innbilning eller god gjetning.
Det høres kanskje ut som om jeg er veldig negativ mot det paranormale, men jeg er ganske åpen mot det. Det er bare det at jeg er usikker på om jeg selv har noen evner eller om jeg bare ønsker meg det og da innbiller meg ting.

Skal prøve så godt jeg kan å forklare hva jeg ser/føler.

Jeg ser "glorier" over hodet på folk. "Gloriene" er ringer som er over hodet til person, de lyser ikke sterkt og jeg må se etter dem for å se dem. Det er mer et slags felt som former en ring, der lyset er litt annerledes en det andre rundt. Jeg ser "glorier" på alle, men på de personene som er nærmest meg er det enklere. "Gloriene" varierer også i str, noen har en stor ring, mens andre igjen har mindre.
Jeg husker at jeg også så disse "gloriene" når jeg var yngre (5-6), men at jeg enten ble fortalt eller glemte at jeg kunne det slik at jeg sluttet. Jeg kom på at jeg kunne det igjen for noen år siden (jeg er 18) og begynte å se gloriene igjen. Hvis jeg ser etter "gloriene" på mange personer, ender det med at jeg får vondt i hodet.
Er det noen som vet hva disse "gloriene" kan være?

En annen ting er at jeg kan fortelle ting om en person. En venninne og jeg prøve dette ut for et halvt år siden. Hun fortalte meg litt om en person hun likte(som jeg ikke har møt eller hørt så mye før), navn, utseende og litt andre små ting. Og mens vi snakket om han fikk jeg opp følelser og tanker, jeg fortalte det hva jeg fikk opp og spurte om det var riktig. Eks er at jeg følte meg veldig smart (litt rar følelse :D) og usikkerhet og spurte da venninnen min om han var smart og bekreftet det (smart = gode karakterer, flink på skolen) og om han følte seg usikker på noe innen skole sammenheng. Jeg fikk også en rar følelse i halsen, den kom når vi snakket om han, men jeg tenkte ikke noe over det før det ble skikkelig irriterende. Da spurte og han hadde noen problemer med halsen og hun fortalte det at han hadde en veldig spesiell stemme. Senere fortalt hun også at han hadde vært syk.
Vi prøve også dette på flere personer og da kunne jeg også fortelle om personene, fikk forskjellige følelser.

Kan jeg eller er dette noe jeg bare innbiller meg?
Antall ord: 453

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Kan jeg eller er det bare innbilning?

Innlegg av Asbjørn »

Høres ut som om du ser AURA - et energifelt som sies å ligge rundt alle levende vesen, også planter...

Prøv dette søket :
https://www.paran.no/forum/phpbb3/searc ... t=S%C3%B8k


Asbjørn
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links