Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan vet man at man har fått hjelp av hjelperne?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
geysirland
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 162
Startet: 24 Okt 2008 16:48
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag
Blitt takket: 4 ganger

Hvordan vet man at man har fått hjelp av hjelperne?

Innlegg av geysirland »

Grunnen til at jeg spør for jeg begynner å lure. Jeg spør titt og ofte for meg sjøl at nå må hjelperne mine hjelpe meg. Hvis jeg står ovenfor noe jeg syns er vanskelig. Før påske hadde jeg praktisk test i legemiddelfremstilling på høgskolen jeg går på. Hittil har jeg har jeg aldri klart å stått på denne testen, det har vært kun øvinger. Så jeg var rimelig sikker på å stryke og at jeg måtte ta opp testen etter påske igjen. Dagen kom og jeg var sikkelig spent. Kvelden før ba jeg til mine hjelper om at de måtte støtte meg igjennom neste dag. La meg klare det slik at jeg kan få to ekstra lese dager til neste fag. Hva skjer... jeg besto... gud bedre jeg trodde det nesten ikke selv. Jeg har bukket og takket mine hjelper for all støtte. Jeg koste meg den dagen og syns ting gikk veldig greit. Jeg lar kreditten gå til mine hjelpere selv om jeg har ingen aning om de har vært der eller ikke. Ikke vet jeg hvem de er heller. Men at det er noen der er jeg rimelig sikker på.
Antall ord: 206

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
30cm
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 499
Startet: 09 Sep 2009 22:35
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Re: Hvordan vet man at man har fått hjelp av hjelperne?

Innlegg av 30cm »

Jeg har også fått hjelp i vansklige situasjoner, at jeg har en eller flere med meg er jeg overbevist om.
Antall ord: 21
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Re: Hvordan vet man at man har fått hjelp av hjelperne?

Innlegg av Lilja »

hallo, Geysir!
Så koselig å "se" deg igjen :mozilla_smile:

Gratulerer med bestått test :notworthy:
Jeg er ikke i tvil om at vi kan få hjelp utenifra når vi står ovenfor ulike utfordringer. Hjelpen kommer kanskje ikke akkurat i den form vi har tenkt oss, eller like konkret, alltid, som i ditt tilfelle her, men at den er der, det er jeg sikker på.

Dersom jeg tar feil, og det ikke finnes noen hjelpere, (yeah, right :roll:)
og dette dermed kun dreier seg om selvsuggesjon,
så spiller det jo uansett ingen rolle, egentlig, så lenge det funker ;)
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tomb
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 30 Aug 2010 11:48
13
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Re: Hvordan vet man at man har fått hjelp av hjelperne?

Innlegg av Tomb »

Jo da jeg er sikker på at det finnes hjelpere eller noen som er der. Har dere lagt merke til plutselige tanker innfall og/eller følelser som dukker opp uten grunn?

Jeg var med i en bilulykke for noen år siden og i det det skulle til å smelle så var det som om alt gikk i sakte film. Jeg ble rolig og lot alt skje på en måte. Jeg kjørte bilen og faren min satt ved siden av. Og så hører jeg og føler så sterkt at det er en som sitter i baksetet og lener seg forran i mellom oss og sier: Bare slapp helt av. Dette kommer til å gå bra. Det var en sånn trygghet og omsorg.. Jeg fortalte ikke dette til Pappa før en stund etter ulykken. Og da fortalte han at han hadde hørt og følt akkurat det samme.

En annen gang var når jeg sto ovenfor noe jeg slet litt med og trodde jeg aldrig kom til å klare det.. Så hørte jeg plutselig en eldre dame som sier strengt: TØV!! he he.. Jeg ble paff og flau egentlig følte meg dum som sytet så mye :mozilla_sealed: Og det gikk bra! :mozilla_smile:

Så jeg tror det er noen der :mozilla_smile:
Antall ord: 218

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tomb
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 30 Aug 2010 11:48
13
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Re: Hvordan vet man at man har fått hjelp av hjelperne?

Innlegg av Tomb »

Eller som en annen gang da jeg kjedet meg og hadde fått et bilde i hodet som jeg ville male.. Så skjønte jeg ikke i det hele tatt hvordan jeg skulle få til å male det..Jeg har null peiling på teknikker osv. Begynte å bli deprimert og ville gi opp. Men så plutselig var det som om det kom en " vind" av en slags energi i kroppen min.. Og samtidig litt svimmel.. Og i samme sekund skjønte jeg hvordan jeg skulle få det til. Å Sånn ja!! Sa jeg høy akkurat som om noen hadde vist meg det he he.. Merkelig.. :mozilla_smile:
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

Re: Hvordan vet man at man har fått hjelp av hjelperne?

Innlegg av Arven »

Ei dame på den forrige jobben min var veldig god til å male portretter. Hun hadde klarsyn og malte hjelperne til folk. Hun spurte om jeg ville at hun skulle male mine og det sa jeg jo selvfølgelig ja takk til, for det hørtes spennende ut. Fikk tilbake et bilde og da hadde hun blandt annet malt bilde av moren min som jeg mistet for mange år siden ! Hun hadde aldri sett mamma eller bilde av henne og jeg frøs litt på ryggen da jeg så bildet :mozilla_smile:
Antall ord: 91
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links