Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetUng jente lurer!

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

june.rod96
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 03 Mai 2011 17:16
12

Ung jente lurer!

Innlegg av june.rod96 »

Hei, jeg er da 14 år, blir femten og jeg lurer på om jeg er klarsynt. Jeg har dene "personen" nesten alltid med meg, jeg ser han ikke klart men ser han inne i hode. han hjelper meg igjennom en masse ting men av og til forteller han meg ting jeg ikke vet, som viser seg og være sant, men som often vi han ikke gi konkrete svar.

Det hender også at jeg ser andre personer inne i hode, en gang en lite gutt i huset til venninna mi som fortalte meg om familien hans å slikt. Eller så hender det også at "personen" jeg alltid har der kommer med informasjon om dem fordi dem ikke vil komunisere med meg.

Hva tror dere? er det fantasi eller er det en gave jeg kan utvikle?
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Ung jente lurer!

Innlegg av Bearchild »

Det er veldig vanskelig å si om dette er fantasi eller virkelighet. Å ha personer og stemmer "i hodet" er visstnok ganske vanlig, det man skal være obs på er jo hvorvidt stemmene begynner å fortelle deg hva du bør/ ikke bør gjøre.. i såfall er det på tide å snakke med noen voksne, for da har man faktisk et problem som kan kreve medisinsk behandling.

Utover dette; denne "personen" som alltid er med deg, har han alltid vært der? Er det en "fantasivenn" du har tatt med fra barndommen, eller er det en du har kjent? Ofte er det nok det å sjekke det man blir "fortalt" opp mot reelle fakta som kan si noe om hva disse stemmene er. Altså sjekke om den informasjonen man får stemmer med virkeligheten. Og da er det viktig å ikke "legge til noe som passer" selv for at informasjonen skal stemme helt.

Har du noen konkrete eksempler på hva disse stemmene forteller deg? :)
Antall ord: 162
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
june.rod96
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 03 Mai 2011 17:16
12

Re: Ung jente lurer!

Innlegg av june.rod96 »

jeg hadde skrevet ett langt svar om det som har skjedd, men pc skurdde seg av og jeg skal snart dra så det kommer mer etterpå ;)

Personen kaller jeg fredrik.

ellers erter, tuller, oppmuntrer og trøster han meg.

Nå jeg stiller spørsmål som, liker den personen meg, har jeg en gave, hva er det rette og gjøre, så svarer han som oftes det vet du egentlig selv eller hva tror du?

husker ikke når jeg begynte og se han, men så han ikke på barneskolen

Går i 9. nå
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
june.rod96
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 03 Mai 2011 17:16
12

- Ung jente lurer!

Innlegg av june.rod96 »

Har ikke vært her på lenge nå, har hatt masse og gjøre med konfirmasjon og skole.

Det er 2 episoder jeg spesielt husker. Den ene var ikke Fredrik (personen) med i.

1. På gården til pappa begynte jeg og en venninne og utforske et hus, vi gikk under det, og inni det og tok ut og så på det vi synes varintresangt og gjemte deg. (vet man ikke bør ta ting ut av hus hvis du tror det er noen der) Jeg følte ikke noen spessiel energi, helt til jeg "så" en man stå og se på oss i døren, og han var ikke spesilet bli, /vi satt utenfor, på trampolinen. Jeg "tilkalte" fredrik og spurte om han kunne snakke med han, så forsvant fredrik og jeg ventet, litt senere kom han tilbake og sa at han ikke ville snakke med meg. men kunne snakke med fredrik. (rart) jeg gikk en tur inn selv også, jeg gikk rundt og bare ventet, så følte jeg på en måte noen bak meg. og jeg vi hadde på en måte en slags telepati samtale, husker den ikke helt, men jeg fikk egentlig ikke lov og være her.
jeg ba fredrik prøve en gang til og han forsvant, når han kom tilbake for andre gang så hadde han få snakket med en ung voksen, å han hadde fortalt at han hadde jobbet på gården, og han og en jente som også jobbet der hadde vært forelsket. men han la til at hun aldri kom hit. jeg spurte faren min senere hva huset ble brukt til, så fortalte han at det huset hadde vært der guttene som jobbet på gården hadde bod, og jentene i et annet hus som var blitt revet.
Ps: Jeg snakket selv med den "snille" mannen/ungdommen.


2. Jeg overnattet hos en venninne. Første gang i det nye huset hennes. Bi hadde det koslig, men jeg fikk hele tiden "BESØK" AV EN en gutt på ca 7 år. Han var veldig ivrig etter og snakke med meg, og fortalte at han bodde her med søteren og moren, moren var voksen ogl illesøstra var ikke fylt ett år. han fortalte at moren var alkoholiker og han sa noe om knivstikking, men det var ikke slik han døde. Det var alltdi han som var oppe på kvelden og vugget lillesøsteren i søvn.
Litt etter det fortalte venninnen min at hun kunne våkne opp noen netter og se en vugge vugge frem og tilbake. og jeg fikk helt sjokk. gutten forsvant en stud før han kom tilbake, veldig redd og sa bare, Nå kommer hun, så forsvant han igjen, jeg følte jeg ble kald og red inni meg og ville beskytte gutten, litt senere hører vi skritt i trappen, men ingen var oppe. (mest sansynlgi for vi hadde døren åpen, og vi hadde sett om noen gikk ut, + høre dørene)
En annen venninne sa hun var litt sånn klarsynt. (jeg sa ikke noe, men venninnen min viste det) HUn sa hun også enset en liten gutt, men så at noen hadde hengt seg i gangen på rommet vi satt i. (sånn liten koridor aktig.) men det hadde ikke jeg hørt noe om, jo nå kom jeg på noe. gutten var uklar med døden, og jeg fikk frem 3 ting

De ble gassforgitet at et uhell.

Moren knivstakk barna å så tokk hun livet sitt med gassovn.

det skjedde noe med barna (vet ikke hva) og moren bare dro.


det har også vært noen andre små ting. f. eks

I det gamle huset våres, kunne ejg se skygger/ tåke, som kunne være mennskeskikkelser, en gang ville jeg prøve noe og visket hva er det du vil? Plutselig synes jeg det ble kalt på rommet, og at hun så på meg, så jeg dro over dyna og snudde ryggen til.


Er dette tilfeldigheter eller noe jeg kan utvikle??
Antall ord: 679

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
june.rod96
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 03 Mai 2011 17:16
12

- Ung jente lurer!

Innlegg av june.rod96 »

Kan noen være så snill å gi meg et svar?? :mozilla_smile:
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- Ung jente lurer!

Innlegg av Heksepusen »

Nå skal jeg ikke på stå noe som helst men ,jeg syns dui skal ta med det baer skrev over her i tabnke rekken din.
Første som slo meg når jeg leste dette her er at du har en fryktelig god hjelper som er med deg. Denne hjelperen er også med deg når du kanaliserer.
Men som Baer skrev her at man må være litt obs på slike ting.
Lykke til.
Antall ord: 75
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Ung jente lurer!

Innlegg av Nephandi »

Jeg tror kanskje du har med deg en hjelper. Og husk på det Åndelige så er ofte forskjellen mellom fantasi og virkelighet tynn, eller for å si det slik fantasi kan være veldig Åndelig og veldig virkelig. Nå så sant de personene du har kontakt med ikke er skremmende så ser jeg ikke noen grunn til å andta at dette ikke er noe positivt, og hvis dette er evner du ønsker å utvikle så kan du jo eventuelt be personen om å hjelpe deg med det så kan du etter vert bedømme selv om dette er virkelig eller ikke, for det er det nemmelig veldig vanskelig for fremmede på et forum å sitte å si ja eller nei på.
Antall ord: 115
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links