Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinLæsing / stoppe blod

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
psykosol
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 16 Sep 2007 13:00
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Læsing / stoppe blod

Innlegg av psykosol »

Jeg har i det siste lest en bok som heter å stoppe blod. Jeg må si at jeg blir meget fasinert av den! Jeg må også innrømme at lysten til å lære å læse er blitt vekket. Jeg vet at dette er en tradisjon som bare føres videre i nærmiljøet eller i familien. Men jeg undres nå likevel om det finnes noen der ute som kunne tenke seg å lære meg dette? Jeg har forstått at dette ikke er noe mann snakker om, og at man er redd for å miste sine evner. Men dersom noen skulle ha noen opplysninger ol som kunne være av innteresse så håper jeg at noen vil dele med meg!

Klem psykosol :mozilla_innocent:
Antall ord: 122
Det sterkeste treet står ikke der det er vindstille...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
green eyes
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 467
Startet: 18 Okt 2006 23:09
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Follo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Re: Læsing / stoppe blod

Innlegg av green eyes »

Vel... Tror nok ikke man mister en evne fordi man prater om den eller lærer den bort, men jeg vet også som du at det ikke blir pratet om.

Tror at denne "tradisjonen" er i varetatt på en litt annen måte i nord faktisk, der har de de siste 50 årene hatt en annen tradisjon på å oppsøke mennesker med varme hender enn det de har på østlandet, tror jeg...

Så hvis jeg skal si hva jeg tror, så tror jeg at hvis du kan finne en healer i nord-Norge en plass å spørre så vil du antagelig få litt mer info om hvem du kan kontakte:)
Antall ord: 110
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
psykosol
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 16 Sep 2007 13:00
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: Læsing / stoppe blod

Innlegg av psykosol »

Tusen takk! Da får jeg se hvem jeg kan få tak i!
Antall ord: 13
Det sterkeste treet står ikke der det er vindstille...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links