Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinKun Lun

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Kun Lun

Innlegg av First Day »

Hej
Är det någon här på para som har erfarenhet av Kun Lun.
Antall ord: 15
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ramtam
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 08 Jan 2010 07:29
14

- Kun Lun

Innlegg av ramtam »

http://www.myspace.com/video/vid/13312251

Ta en titt på www.kunlun.no og www.tao.no

også får vi kanskje en demo 4. juni i frognerparken om ? vil

Jeg har aldri opplevd noe lignende kunlun og trodde faktisk at det ikke var mulig før jeg fikk oppleve det.
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

- Kun Lun

Innlegg av First Day »

Hur många år har du använt dig av Kunlun meditation. ?
Vilka är de största effekterna/iaktagelserna som du gjort. ?
Själv har jag brukat Kundalini i tjugo år.
Men för en tid sedan använder jag Kunlun som komplement.
Hade ingen aning om att det finns så starka energier, framförallt i kombination med Kundalini.
Antall ord: 59
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- Kun Lun

Innlegg av zind »

Jeg har ikke akkurat kjempeerfaring siden jeg ikke praktiserte på lang tid, vel... år. Men jeg tok nettopp opp igjen en av øvelsene og bang, det svingte ting i gang umiddelbart. Merkbart for selv andre i rommet. Jeg vil ikke gå så mye i detalj, men jeg åpnet opp mye og så et merkelig bilde av hjertet (som fysisk kjentes smertefullt, jeg var overbevist om at det kjentes ut som det vokste der og da!). Jeg så et slags nett/punkter av blått lys, som om jeg så et slags røntgen av hjertet og området rundt, pluss en blå spiral i området rundt halschakra. Samtidig kjentes det som jeg under det hele ble sugd inn i et svart hull, inn i meg selv, i sentrum av meg selv. Uhm, vanskelig å forklare, men alt var bare sort og behagelig. "Mekaniske" bevegelser av hode og hender, veldig raske og brå, nærmest hakkende,"twitching" ++ :mozilla_undecided:

Jeg mener å huske Max snakket spesifikt om å ikke blande kundalini og kunlun, ikke gjøre begge samtidig. Men jeg aner ikke, snakker bare utifra det jeg husker. Men det er vel to energier som ikke går så godt sammen, ild og vann? masse damp? dunno

Jeg har sett mange reaksjoner på kunlun og hørte flere som har fortalt om opplevelsen sin og det er mildt sagt heftige greier, men de virket veldig fornøyde. Føles liksom ikke riktig å legge ut om andre sine opplevelser, eller bare beskrive hva jeg har sett fra mitt ståsted. Da kan det høres litt voldsomt ut tror jeg. Men vet det er fler her på forumet som har praktisert en del, så kanskje noen av de deler litt :)
Antall ord: 284
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

- - Kun Lun

Innlegg av ? »

First Day skrev:
Men för en tid sedan använder jag Kunlun som komplement.
Hade ingen aning om att det finns så starka energier, framförallt i kombination med Kundalini.
dette er et meget komplett system som jeg vanskelig kan forstå hvorfor du benytter for å komplementere noe annet.
på det viset får du ikke erfaring nok til å forstå virkningen av kunlun, om du da ikke bare er ute etter å "kjenne" energien, fremfor å anvende den.
hvor lenge man har trenet er uavhengig av virkningen, selv om øvelse gjør mester, men i utgangspunktet finnes det mange mennesker som responderer ganske raskt på systemet, og dette er ofte fordi man har talentkjerner fra tidligere liv eller lignende som trekker en mot dette.

det er så absolut å anbefale at man får hjelp i dette systemet og dette kan man lese om på www.kunlun.no

forresten kunne det være interesant å høre hvor du har lært kunlun?
Antall ord: 159
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

- Kun Lun

Innlegg av ? »

"Kunlun is like tea, and tea is like Kunlun, sweet when drunken correctly, bitter at times, when drunk hastily." ~ Max Christensen
Antall ord: 21
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links