Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinAura

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Mody
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 20 Mai 2011 23:22
12
Blitt takket: 1 gang

Aura

Innlegg av Mody »

I det siste har jeg øvd meg opp til å se min egen og andres auraer, ved å se på meg selv i speilet og via andre diverse øvelser. I starten kunne jeg ikke se fargen, bare ''en hvit/gul'' dis. Nå ser jeg at min farge er ganske klar blå, er det noen som vet hva det betyr? Har også hørt at man kan se auraen sin bedre i halvmørket, og gikk derfor inn på badet og slo av lyset. Da var auraen min plutselig orange, hvorfor det?
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
massiss
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 28
Startet: 19 Feb 2011 22:15
13
Kjønn (valgfri): gutt
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 2 ganger

- Aura

Innlegg av massiss »

Mody skrev:I det siste har jeg øvd meg opp til å se min egen og andres auraer, ved å se på meg selv i speilet og via andre diverse øvelser. I starten kunne jeg ikke se fargen, bare ''en hvit/gul'' dis. Nå ser jeg at min farge er ganske klar blå, er det noen som vet hva det betyr? Har også hørt at man kan se auraen sin bedre i halvmørket, og gikk derfor inn på badet og slo av lyset. Da var auraen min plutselig orange, hvorfor det?
Kan ikke svare på spørsmålet dit, men hvordan kan man se auraen sin? Ble litt interisert nå :mozilla_smile:
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Me1991
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 20 Sep 2010 17:42
13
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 3 ganger

- Aura

Innlegg av Me1991 »

Hvilke øvelser gjorde du? Har prøvd flere øvelser, men ingen har fungert.
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mody
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 20 Mai 2011 23:22
12
Blitt takket: 1 gang

- - Aura

Innlegg av Mody »

massiss skrev:
Mody skrev:I det siste har jeg øvd meg opp til å se min egen og andres auraer, ved å se på meg selv i speilet og via andre diverse øvelser. I starten kunne jeg ikke se fargen, bare ''en hvit/gul'' dis. Nå ser jeg at min farge er ganske klar blå, er det noen som vet hva det betyr? Har også hørt at man kan se auraen sin bedre i halvmørket, og gikk derfor inn på badet og slo av lyset. Da var auraen min plutselig orange, hvorfor det?
Kan ikke svare på spørsmålet dit, men hvordan kan man se auraen sin? Ble litt interisert nå :mozilla_smile:
Greia er at jeg bare prøvde meg frem. Satt på gulvet en dag, og lagde en energikule (psi-ball) bare for moroskyld. Så tenkte jeg at kanskje jeg kunne prøve å se auraen min, siden energien virket så sterk akkurat da. Stilte meg foran et speil, med hvit bakgrunn og fokuserte bare på området rundt hodet. Andre ''øvelser'' jeg gjør er å holde hånden foran meg, og bare stirre helt til jeg ser det jeg vil se.
Når du har fått til det her, gå inn i et skap eller et halvveis opplyst rom, der du studerer hendene dine. Man ser auraen ganske godt da. :)
Antall ord: 224

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
massiss
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 28
Startet: 19 Feb 2011 22:15
13
Kjønn (valgfri): gutt
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 2 ganger

- Aura

Innlegg av massiss »

Etter et raskt google-søk, fant jeg ut dette:
Hvit - renhet/beskyttelse
Gul - intellekt
Oransje - stolthet
Oransje sky - irritabilitet
Klar oransje - edel indignasjon
Svart - ondskap
Mørk grå - depresjon
Blek grå - frykt


Nå som jeg vet litt mer, kan jeg prøve å komme med en forklaring. svart betyr ondskap, mørk grå er depresjon og blek grå er frykt. Velg selv, men jeg synets mørk grå passer best. Kanskje det betyr at når alt er mørkt rundt deg, og du er deprimert eller at ting rundt deg er ondskapsfulle, blir du stolt over deg selv? (eller irritabel/edel indignasjon) Som sagt vet jeg ikke mye om dette, men kom bare med et svar^^
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mody
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 20 Mai 2011 23:22
12
Blitt takket: 1 gang

- - Aura

Innlegg av Mody »

massiss skrev:Etter et raskt google-søk, fant jeg ut dette:
Hvit - renhet/beskyttelse
Gul - intellekt
Oransje - stolthet
Oransje sky - irritabilitet
Klar oransje - edel indignasjon
Svart - ondskap
Mørk grå - depresjon
Blek grå - frykt


Nå som jeg vet litt mer, kan jeg prøve å komme med en forklaring. svart betyr ondskap, mørk grå er depresjon og blek grå er frykt. Velg selv, men jeg synets mørk grå passer best. Kanskje det betyr at når alt er mørkt rundt deg, og du er deprimert eller at ting rundt deg er ondskapsfulle, blir du stolt over deg selv? (eller irritabel/edel indignasjon) Som sagt vet jeg ikke mye om dette, men kom bare med et svar^^
Nå henger jeg ikke helt med her? :roll:
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Aura

Innlegg av Lilja »

Hei.

Jeg kan ikke all verden om dette, men litt har jeg plukket opp.
(Er nemlig ofte blå selv... ;) )

Blåfargen i auraen speiler halschakraet ditt. En uballanse her går gjerne på kommunikasjon, både i forhold til å kommunisere selv og evnen til å lytte. Rent fysisk går det på problemer med hals, kjeve, bukspyttkjertel, eller også på generelle betennelsestilstander.

Fant forresten denne siden nå:http://www.bearcy.com/chakrabeskrivelse.html
Har ikke vært inne på den før, men den virket ok ved første øyekast, ihvertfall...
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mody
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 20 Mai 2011 23:22
12
Blitt takket: 1 gang

- - Aura

Innlegg av Mody »

Lilja skrev:Hei.

Jeg kan ikke all verden om dette, men litt har jeg plukket opp.
(Er nemlig ofte blå selv... ;) )

Blåfargen i auraen speiler halschakraet ditt. En uballanse her går gjerne på kommunikasjon, både i forhold til å kommunisere selv og evnen til å lytte. Rent fysisk går det på problemer med hals, kjeve, bukspyttkjertel, eller også på generelle betennelsestilstander.

Fant forresten denne siden nå:http://www.bearcy.com/chakrabeskrivelse.html
Har ikke vært inne på den før, men den virket ok ved første øyekast, ihvertfall...
Kanskje jeg har litt ubalanse da, fordi i visse situasjoner kan jeg ha problemer med å lytte. Og er ofte plaget med kjeveproblemer, i følge tannlegen har dette noe med at jeg gnisser tenner om natten... (fikk først vite det her for en uke siden, har aldri klart å skjønne at det er derfor jeg har hatt så vondt, har hele tiden trodd det bare var betennelse)
Hvilken blåfarge har du ? Har sånn ca noe som dette. Altså, en veldig klar blåfarge. Føler at det er den dominerende fargen min, siden jeg aldri ser noen andre.
Antall ord: 193

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
massiss
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 28
Startet: 19 Feb 2011 22:15
13
Kjønn (valgfri): gutt
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 2 ganger

- - - Aura

Innlegg av massiss »

Mody skrev:
massiss skrev:Etter et raskt google-søk, fant jeg ut dette:
Hvit - renhet/beskyttelse
Gul - intellekt
Oransje - stolthet
Oransje sky - irritabilitet
Klar oransje - edel indignasjon
Svart - ondskap
Mørk grå - depresjon
Blek grå - frykt


Nå som jeg vet litt mer, kan jeg prøve å komme med en forklaring. svart betyr ondskap, mørk grå er depresjon og blek grå er frykt. Velg selv, men jeg synets mørk grå passer best. Kanskje det betyr at når alt er mørkt rundt deg, og du er deprimert eller at ting rundt deg er ondskapsfulle, blir du stolt over deg selv? (eller irritabel/edel indignasjon) Som sagt vet jeg ikke mye om dette, men kom bare med et svar^^
Nå henger jeg ikke helt med her? :roll:
Nå, som jeg sa 2 ganger i forgie tekst, vet jeg ikke noe som helst om dette.
Antall ord: 145

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- Aura

Innlegg av Asbjørn »

Her er en oversikt over hva blå farge i aura kan bety ;
hentet fra sidene til Lars Rolle.

( fargene på tekstene er vagt som "indikasjon" - og må ikke taes som nøyaktig )
LYS BLÅ
Fargen forteller om religiøsitet, ydmykhet og fromhet. Den forteller også om balanse, styrke, fred og harmoni.

BLÅ
Forteller om indre ro, tillit, ansvarsfølelse og evner. I de fleste tilfeller forteller denne fargen om sterke mentale krefter, høy intelligens, logisk tankegang. Den uttrykker harmonisk energi, indre balanse sterk religiøs tro.
Dersom fargen er klar er dette tegn på god intuisjon.
Mørkere nyanser påviser en overanalystisk mistenksom natur, eller en visjonær egenskap.
Blått på den maskuline side tyder på at individets kreative kanal er åpen.

MARINE BLÅ
Selvstendig, selvsikker..

DYP BLÅ
Indikerer mulige humørsvingninger eller depresjon.


http://www.larsrolle.net/Artikler/aura.htm
Lars Rolle er desverre ikke med oss lenger, - men familien har bevart websidene hans !
og her er masse nyttig info, - hvor aura og beskrivelse av forskjellig er tilgjengelig.

Der er også masse annen nyttig informasjon !
http://www.larsrolle.net/Artikler/aura.htm

Asbjørn
Antall ord: 188

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Aura

Innlegg av Lilja »

Mody skrev:Hvilken blåfarge har du ? Har sånn ca noe som dette. Altså, en veldig klar blåfarge. Føler at det er den dominerende fargen min, siden jeg aldri ser noen andre.
Vet du, hvilken blåfarge jeg har, det aner jeg ikke. Jeg har aldri sett verken blått eller andre farger, men den blåfargen er stadig tilbakevendende, tydeligvis.

Det er sikkert et utall måter både å se, lese og tolke fargene i auraen på, og hva som kommer fram, varierer kanskje utifra hva den som "ser" er ute etter av informasjon?
Healeren "min" ser farger som speiler uballanse i chakraene, og jobber utifra det. Jeg har gått ut i fra at han leser auraen min, men kanskje jobber han utifra noe annet?
*Fikk litt å tenke på nå*

Noen som kan si noe mer om dette så jeg får stagget nysgjerrigheten min til det er på tide med behandling igjen så jeg får spurt mannen??
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cobra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 30 Jan 2009 16:13
15
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

- Aura

Innlegg av Cobra »

Bilde

Chakra punktene og auraen:) håper dette hjelper deg:)
Antall ord: 9
Alt har ein meining

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lionbaby
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 105
Startet: 21 Okt 2011 11:12
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Bak deg
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 1 gang

- Aura

Innlegg av Lionbaby »

Hvordan renser man auraen sin?
Antall ord: 5
The most beatiful thing anyone can wear is their smile.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links