Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterOnd "Pit/Valley" i regnskogen?

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

HanMedHatten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 01 Nov 2010 16:19
13
Blitt takket: 1 gang

Ond "Pit/Valley" i regnskogen?

Innlegg av HanMedHatten »

Heisann

For lenge siden, så jeg ett program på enten National Geographic eller Discovery Channel om noen som skulle ned i ett stort hull i en regnskog en eller annen plass.
Nede i dette hullet sa infødte att ondskapen fantes, og ingen ferdes der nede, dem sa att det var flyvende onde ting der nede osv.

Det som er tingen... husker ikke hva denne plassen het, heller ikke hva programmet het, det var bare noe tilfeldig jeg så på. Noen av dere som kan hjelpe?

Mvh Han Med Hatten :)
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Ond "Pit/Valley" i regnskogen?

Innlegg av Arven »

Kanskje du kan finne den hvis du søker på National Geografic`s nettside. Høres spennende ut men jeg kan ikke huske å ha sett noe sånt dessverre
Antall ord: 29
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Ond "Pit/Valley" i regnskogen?

Innlegg av Bearchild »

Jeg tror dette er beskrevet tidligere på forumet, men er usikker på hva det kaltes (ergo vrient å søke på..). Skal snoke litt! :)

Edit; er det "Oak Island mystery" du tenker på?
Antall ord: 32
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
HanMedHatten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 01 Nov 2010 16:19
13
Blitt takket: 1 gang

- Ond "Pit/Valley" i regnskogen?

Innlegg av HanMedHatten »

Nei, det er ikke Oak Island Mystery. Har sett litt på det også, veldig spennende :D

Dette jeg så på en eller annen Science kanal, trolig National Geographic eller Discovery, var filmet real time av en gruppe forskere som skulle inn i gropen. Det var i en regnskog, eller en skog, i ett avsides land, der hvor det bodde infødte stammer. De infødte trodde gropen/hullet var ondt, og dem sa det fløy onde skapninger der nede. Filmcrewet blir fulgt bort av noen litt angrende og redde infødte menn, som til slutt fluktet. Men kamera crewet beveget seg litt ned, ved hjelp av tau, men steg fort opp igjen da de trodde dem ikke var velkomne. De sier det er dyr der nede som ikke ennå er i det offisielle registeret, og att det trolig er disse "Onde Skapningene" de infødte er redde. Det skulle også være en grotte og noe lignende der nede viss jeg ikke husker feil.

Mvh Han Med Hatten :)
Antall ord: 168

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links