Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinSissel Grana - Dyrekommunikasjon

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Sissel Grana - Dyrekommunikasjon

Innlegg av karina »

Har noen noe kjennskap til denne damen?

Kjæresten min(som ikke er spesielt alternativt anlagt) kjøpte en bok i går som hun har skrevet, og nå er han helt fascinert og vil ta med pusekatten på time til henne osv. Det virker jo overbevisende, men hadde vært interessant å høre om noen her har hørt om henne eller noen lignende.

Her er hjemmesiden hennes:


http://www.sigra.no

Og her er en ganske sterk artikkel fra serien Et rikere Norge:

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=187177

Hva tror dere?
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Sissel Grana - Dyrekommunikasjon

Innlegg av Bearchild »

Jeg kjenner ikke Sissel, men jeg kjenner noen (fler) som har gått på kurs/ skole hos henne. Vi hadde ei på besøk hos oss, hun var i slutten av "utdanningen" og ville gjerne "snakke" med hestene våre. Hun er livredd hester og trengte å utfordre seg selv på dette som et ledd i utdanningen.. :p

Jeg er ikke i tvil om at hun faktisk fikk informasjon fra hestene. Så at det er mulig å "kommunisere" med dyr tror jeg på.

Det jeg ikke kjøper helt er at "alle" kan lære dette, noe Grana reklamerer med. Jeg har kjennskap til flere som tar seg rikelig betalt for å fortelle folk hva kjæledyra dems tenker etter å ha gått på kurs hos Grana, og som bare serverer en haug svada.
En annen ting jeg har stusset på er at Grana støtter et senter for dyr, både økonomisk og personlig, hvor dyra slett ikke har det ålreit. Dersom man kan snakke med dyr/ lese deres tanker osv er det litt snodig at man "godkjenner" og snakker så varmt om et sted hvor dyr slett ikke har det greit?

Så litt delte erfaringer/ tanker om dette.. :)
Men, som med det meste annet, hvis det ikke koster skjorta så er det vel best å teste det ut selv. ;)
Antall ord: 216
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

- Sissel Grana - Dyrekommunikasjon

Innlegg av Astarte »

Jeg har sett på tråden, og lar den ligge uendret. Vær varsomme bare, så det ikke tipper over i reklame ;)

Mvh
Astarte
mod
Antall ord: 25
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

- Sissel Grana - Dyrekommunikasjon

Innlegg av camillah »

Jeg brukte sissel på hesten min og må si hun traff veldig veldig bra, forklarte hvordan steder så ut som eg vet hun ikke har vært, samt stevner, og det helt ned til fargen på hindrene og hvor folk stod iforhold til det. jeg er stor fornøyd med henne, og fikk masse nyttig info. Skal ta med hunden min dit en gang også.. :) :)
Antall ord: 65
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- Sissel Grana - Dyrekommunikasjon

Innlegg av karina »

Så gøy å høre!

Ang det Bearchild skriver; det virker jo litt både og ja. Kjenner jeg blir litt skeptisk med en gang det er mye penger og reklame inn i bildet. Men min kjære er fast bestemt på å ta seg en tur, så det blir spennende å se! Skal oppdatere om hvordan det går.
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Sissel Grana - Dyrekommunikasjon

Innlegg av Arven »

Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til at noen kan kommunisere med dyr på andre måter enn gjennom kroppsspråk. Jeg har tenkt at Grana og andre som henne er klarsynte og plukker opp informasjon fra eieren og gir det tilbake som om det kom fra dyret. Det hadde vært veldig interessant å bedt henne snakke med et dyr som kom sammen med en annen enn eieren, en som ikke vet noe særlig om dageliglivet til dyret, og hørt hva hun fikk frem da.
Spennende å lese erfaringene ovenfor her. Blir artig å høre hva hun sier om pusen deres Karina.
Antall ord: 103
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- Sissel Grana - Dyrekommunikasjon

Innlegg av karina »

Jeg ser poenget ditt. Men hun gjør det jo på avstand også da, tror du det er mulig å plukke opp info fra eier også?
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Sissel Grana - Dyrekommunikasjon

Innlegg av Arven »

Hvis det er mulig å lese dyr på avsand så er det vel ikke vanskeligere å lese eieren. Jeg var inne på hjemmesiden hennes i går og leste noen historier fra dyr hun hadde snakket med og hjulpet og det var særlig èn om en katt som skulle få ormkur. Grana så sprøytene med ormkurene ligge klare og senere snakket hun med katten som ba om hjelp fordi han ble "spist innenfra". Grana hadde sagt at han hadde fått medisin for det, men katten hadde nektet og ga seg ikke på det. Senere fikk Grana vite at katten aldri hadde fått den ormekuren. Den historien fikk meg til å stusse. Kjenner jeg begynner å lure på om det kanskje er noe i dette likevel. Dyr har jo sjel så ...Blir veldig spennende å høre dine erfaringer !
Antall ord: 137
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- Sissel Grana - Dyrekommunikasjon

Innlegg av karina »

Ja jeg leste også noen sånne historier, som fikk meg til å lure litt. KJæresten min leser boken hennes som besatt nå. Rart, for han ler alltid litt av de alternative interessene mine, men dette har han visst null problemer med. Kanskje fordi han er helt vanvittig glad i dyr. Det er en sympatisk egenskap syns jeg!

Tipper det første pusen vår sier er; Slutt å løfte meg opp hele tiden! :mozilla_laughing:
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Sissel Grana - Dyrekommunikasjon

Innlegg av Arven »

he he ja det blir litt skummelt å få vite hva pus faktisk mener. Jeg tenker av og til på det når jeg koser med pusen til naboen,- som bor mer hos meg enn hjemme. Jeg syns det er så kos men av og til ser det nesten ut som han tenker "å nei !, nå skal hun kose og nusse igjen !! Ser hun ikke at jeg er et Grusomt rovdyr " :lol:

Litt rart at han velger dette som første interesse i den paranormale ja. Er andre ting som kanskje er lettere å tro på liksom. Du skal se han kommer inn her etterhvert han også :mozilla_smile:
Antall ord: 105
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- Sissel Grana - Dyrekommunikasjon

Innlegg av karina »

Haha!

Ja, litt snodig det der. Men jeg tror ikke at han ser på det som noe paranormalt egentlig, og tror viljen er veldig stor! :mozilla_laughing:

Syns det er litt søtt jeg :mozilla_oops:
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Sissel Grana - Dyrekommunikasjon

Innlegg av Bearchild »

Har kikket litt på den nye hjemmesiden det ble linket til, og kan se ut som om "samarbeidet" jeg nevnte tidligere ikke eksisterer lenger.. så da får jeg ta tilbake dèt. ;)

Når vi hadde dyretolk på besøk satt jeg vel også og lurte litt på om det var meg eller hestene hun fikk info fra. For hun fikk ikke opp noe vi ikke kunne bekrefte/ vite om.
Men samtidig var det helt andre ting enn det jeg lurte på/ tenkte på som "kom fram".. dessuten var det ingen spørring og graving. Det dama gjorde var å sitte og "kommunisere" med hestene som stod i stallen mens hun gjorde notater, jeg var for det meste ute og lot henne arbeide i ro.

Er forøvrig enig med Arven.. hadde vært moro å lånt med seg et dyr man ikke kjenner, gjerne med noen spesielle "issues", og fått en samtale man kunne sjekket opp riktigheten av med eier i etterkant. :)

Blir uansett spennende å høre hvordan det går Karina!
Antall ord: 174
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- Sissel Grana - Dyrekommunikasjon

Innlegg av karina »

Ja blir kjempespennende! Får bare håpe at pus er fornøyd med tilværelsen :mozilla_laughing:
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Sissel Grana - Dyrekommunikasjon

Innlegg av Arven »

Har dere fått time ? :mozilla_smile: Tror pusen er veldig fornøyd jeg !
Antall ord: 14
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- Sissel Grana - Dyrekommunikasjon

Innlegg av karina »

Vi har ikke undersøkt ang time ennå, vi oppdaget det her på mandag bare. Men det kommer, det kommer!
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links