Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerRotete tider hvor hjelpere viser seg ofte

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

tomderlegte

Rotete tider hvor hjelpere viser seg ofte

Innlegg av tomderlegte »

Jeg er ny her og har tenkt en hel del den siste tiden siden mye har skjedd siden jeg oppsoekte et medium hoesten 2009.

Min mor er veldig opptatt av det overnaturlige og ville at jeg skulle oppsoeke et medium siden jeg ofte har opplevd uforklarlige hendelser opp gjennom aarene. Jeg har aldri vaert saa interessert i det med medium og den slags, saa det har aldri falt meg inn aa besoeke noen.

Vel, etter mye om og men saa tok jeg meg tid til aa besoeke et medium. Alt var egentlig ganske nytt for meg og jeg visste ikke om hjelpere. Mediumet fortalte at jeg hadde en dame som hjelper og at hun var tilstedet. Mediumet kunne ogsaa fortelle at det kun var en tynn vegg mellom meg og "den andre siden" som gjorde at jeg kunne se og hoere ting, spesielt naar jeg vaakner har jeg gode sjanser for aa se ting.
Dette stemte bra siden jeg ofte har foelt merkelige ting i "vaaknestadiet". Ellers fortalte mediumet meg en rekke ting som stemte med meg og jeg ble egentlig veldig maaloes. Hun fortalte videre at hjelperen hadde en beskjed som loed "ikke gi opp". Det var kun den beskjeden som loed, mer ville ikke hjelperen si.

Naar jeg dro derifra begynte jeg aa tenke over en del ting og reflekterte over livet mitt. Jeg har ikke vaert mors beste barn og jeg er the black sheep i familien. Skolen slutta jeg naar jeg var 16. Jeg hadde problemer med aa sitte stille og det var sjelden jeg fant noe interessant ved skolen. Jeg har jobbet litt forskjellig her og der, men har aldri hatt noe fast over lengre tid. Jeg har reist rundt i verden men har aldri klart aa sette meg til ro paa en plass. Jeg har havnet i troebbel og har maattet sone i fengsel.

Det var mye aa reflektere den gangen. Uten jobb og fremtidsutsikter gjorde jeg som hjelperen sa "ikke gi opp".
Saa jeg begynte med jobbsoekinga. I over to aar hadde jeg soekt paa en jobb uten aa ha faatt innpass. Jeg bestemte meg for aa "ikke gi opp". Saa jeg soekte og stod paa. Ga meg aldri. Noen maaneder senere faar jeg telefonen jeg hadde venta paa i snart tre aar, jobben er i boks!
Det var det beste oeyblikket i mitt liv og jeg foelte at verden plutselig saa annerledes ut. Foelesen var ubeskrivelig. Det merkelige var at bare noen dager foer telefonen kom, saa hadde jeg bedt til min helper om hjelp til jobb.

Jobben var godt betalt og jeg trivdes. En gang naar jeg ferierte paa hytta saa kjente jeg en parfymelukt rett ved senga der jeg sov. En vaniljesort av et slag. Jeg begynte aa tro at dette kanskje kunne vaere hjelperen som viste seg. Det fikk meg til aa tenke og siden har jeg bedt til hjelperen hvis det virkelig var noe jeg oensket, og hver gang saa har det gaatt i oppfyllelse, tro det eller ei!
Hun viste seg ogsaa paa jobb der jeg kjente den samme parfymelukta. Det var behagelig.

Saa begynte ting aa snu seg. Jeg maatte inn aa sone en ny dom i fengsel. 4mnd. Jeg var langt nede etter aa ha ventet i over 3 aar paa aa sone denne straffen. Naa som ting endelig hadde snudd. og jeg saa lyst paa ting, maatte jeg inn. Det var et hardt slag. Jobben godtok det ikke og fant noen andre til erstatning.

Naar jeg kom ut igjen maatte jeg begynne paa nytt. Det har ikke gaatt etter planen og naa er jeg ute i verden her et sted og har flyktet fra det meste, igjen.

En dag jeg vaaknet hvor jeg er naa saa jeg noen som stod ved sengekanten og saa paa meg. Hun forsvant like fort som jeg saa henne. Jeg fikk med meg kun hva hun hadde paa seg fra hals og ned, ingen ansikt. Hun hadde paa seg en hvit kjole og jeg la spesielt merke til et form for belte hun hadde paa seg. Paa samme stedet har jeg ogsaa sett bliz. Akkurat som noen knipser med et fotokamera.
Det foeles ut som hjelperen min viser seg oftere og oftere. Begynner faktisk aa bli litt paranoid. Hva om dette skjer fordi noe uheldig kommer til aa skje?
Tenker spesielt paa en gang for 5 aar siden naar jeg vaaknet opp med et sjokk. Jeg hadde problemer med aa gaa og puste naar jeg maatte paa sykehuset i all hast. Jeg var helt ute av det. Etter den gangen skjedde det en del problematiske ting.

Liker ikke dette her og foeler det er en del varselstegn. Eller er jeg bare paranoid? Kan en hjelper vaere ond? Kan jeg ha flere hjelpere hvor det er gode og onde?

Jeg er veldig ny i hele gamet, saa jeg har ikke saa mye greie paa dette her. Likevel finner jeg det veldig interessant siden jeg har opplevd en del ting.
Antall ord: 829

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
martea
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 08 Jul 2007 20:22
16
Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
Lokalisering: Møre og Romsdal
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

- Rotete tider hvor hjelpere viser seg ofte

Innlegg av martea »

Så flott at du har hatt en hjelper som har vært her for deg i en såpass hard periode! Men det er jo slikt de er her for. Å hjelpe og veilede oss til vi går i riktig retning.

Det at ting har snudd seg, betyr ikke at det forblir slik. Kanskje du har gjort noe feil, eller skal lære noe av denne negative perioden i livet? Uansett hvem vi er og hvordan vi har det, kommer det alltid gode og vonde perioder. Vi kan ikke stoppe det, siden livet er som ei berg-og-dal-bane.

Personen som stod med sengekanten vill mest sannsynlig berolige deg, og fortelle deg at alt kommer til å gå bra. Hun var kledd i hvitt, og det er fargen til håp og renhet, så jeg tipper dette er noen som skal hjelpe deg til å nå dine mål her i livet. Det å se en "blitz" er jo et lys som skinner, som også lyder positivt, jeg tror dette vill fortelle deg at det enda er håp.

Jeg tror ikke dette er en varsel, langt ifra. Jeg tror bare at du er i en vanskelig periode i livet ditt, og trenger hjelperen din mer nå en før. Kanskje kommer det til å skje harde ting fremover, men jeg lover deg at det går bra til slutt. Du må bare aldri gi opp håpet. Hjelperen din vill vise seg for deg oftere når du virkelig trenger det. Jeg tror den prøver å fortelle deg noe, at du ikke skal gi opp, at du skal ta det med ro, at det kommer til å gå bra, og at du ikke er alene.

Jeg tror det er litt forskjell av å våkne opp og ikke få puste, og å våkne opp og se noen med hvit kjole og et lys. Hvitt og lys symboliserer som oftest lykke.

Hjelpere er ikke onde. Disse energiene vill deg bare godt, og de er ingenting å være redd for. Prøv å ikke bli redd og paranoid når de er rundt deg, bli heller glad for at de tar seg tid til å være her for deg :)

Jeg både tror og håper at ting vill snu seg til deg positive igjen. Bare stol på deg selv og tenk gode tanker! Jeg ønsker deg mye lykke til, og uansett hvor mye motgang du får i livet, ber jeg deg om å ikke miste håpet, for hver negativ handling, vill bare lære deg noen nye erfaringer. Glede vill komme din vei også, hvis du bare gir det tid til å manifestere seg :D
Antall ord: 438
- Master

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links