Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerSpørsmål om skytsengler :)

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Majamaja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 07 Feb 2011 21:17
13
Har takket: 2 ganger

Spørsmål om skytsengler :)

Innlegg av Majamaja »

Hei!
Jeg tror på skytsengler, men vil vite mere om dem. Har en del spørsmål :P

Hvordan kan jeg komme i kontakt med mine hjelpere? Kan jeg se dem? Går det an å ha en ordentlig samtale med dem, liksom?
Er det sånn at man har én fast fra fødselen av? Og så kommer og går det noen andre? Og er det noen forskjell på typer skytsengler, eller har ALLE vært mennesker eller dyr noen gang, i familien min?
Og er det noen klarsynte her som han gjette navnet på hjelperen min? :D Jeg prøvde å finne det ut en gang, og jeg fikk høre at det var det første navnet som kom opp i hodet mitt.

Jeg er ikke så veldig i kontakt med min sjette sans, men kan jeg få kontakt med dem likevel? :)

Takker for seriøse svar :D
Antall ord: 147
BE YOURSELF
everybody else is taken

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
martea
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 08 Jul 2007 20:22
16
Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
Lokalisering: Møre og Romsdal
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

- Spørsmål om skytsengler :)

Innlegg av martea »

Majamaja skrev:Hei!
Jeg tror på skytsengler, men vil vite mere om dem. Har en del spørsmål :P

Hvordan kan jeg komme i kontakt med mine hjelpere? Kan jeg se dem? Går det an å ha en ordentlig samtale med dem, liksom?
Er det sånn at man har én fast fra fødselen av? Og så kommer og går det noen andre? Og er det noen forskjell på typer skytsengler, eller har ALLE vært mennesker eller dyr noen gang, i familien min?
Og er det noen klarsynte her som han gjette navnet på hjelperen min? :D Jeg prøvde å finne det ut en gang, og jeg fikk høre at det var det første navnet som kom opp i hodet mitt.

Jeg er ikke så veldig i kontakt med min sjette sans, men kan jeg få kontakt med dem likevel? :)

Takker for seriøse svar :D
Å komme i kontakt med hjelperne sine er faktisk ikke så vanskelig som mange tror. De er jo her for å hjelpe deg, og har jo lyst til å ha kontakt med deg og lede deg, så de er veldig åpne for kontakt. Om du kan se dem, og ha en ordentlig samtale med dem, er variabelt. Noen ser dem i hodet sitt, noen kan høre dem, og noen bare "vet", men det er også mulig å ha samtaler med dem som virkelige mennesker.

Ja, man har en fast hjelper fra fødselen av. Dette er hovedhjelperen din og følger deg ut livet. Dette er som oftest ikke en person du er så veldig mye relatert til, og er ofte urfolk som samer, indianere, og slike ting. Men du har også mange andre hjelpere som kommer og går, og blir for en lengre stund. Familiemedlemmer kan også bli en av hjelperne dine etter at de har gått over.

Det er en forskjell på ENGLER og HJELPERE. Hjelpere har vært mennesker og dyr og har levd egne liv tidligere, men engler har en helt annen utstråling, er kjønnsløse og stråler av ren kjærlighet. Så det er ikke alle som følger med deg som har hatt egne liv, for vi har også engler med oss.

Jeg er dessverre ikke klarsynt, iallefall ikke på den måten at jeg bare kan gjette meg til et navn, men jeg er veldig sikker på at du vet navnet selv, og da skal du ikke tvile, eller lete etter noen som kan bekrefte det. Det viktigste er hva du vet i hjertet ditt ;)

Du kreves litt bevissthet og åpenhet for å få kontakt med hjelperne sine, men de fleste skal kunne greie det, siden disse har veldig lyst å få kontakt med deg :)

Lykke til!
Antall ord: 453
- Master

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Majamaja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 07 Feb 2011 21:17
13
Har takket: 2 ganger

- Spørsmål om skytsengler :)

Innlegg av Majamaja »

Tusen takk for svar!
Da lærte jeg noe nytt :D
Da kan jeg bare sette i gang med å snakke til hjelperne mine, da,
uten å tenke at jeg kan virke litt rar X)

Så hvis jeg ber dem om hjelp med noe, kan de ordne det for meg, da? Ü
Antall ord: 48
BE YOURSELF
everybody else is taken

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links