Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan finne ut?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

mayah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 04 Jul 2011 11:25
12

Hvordan finne ut?

Innlegg av mayah »

Hei. Jeg er ny her :)
Jeg lurer..
Hvordan kan jeg finne ut om jeg har noen hjelpere/skyttsengler? Og evt hvem/hva disse er..?
Er også interessert i å finne ut om min sønn har med seg en hjelper.. Har en mistankte om hvem han har med seg, men skulle gjerne hatt det bekreftet på et vis :)
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
martea
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 08 Jul 2007 20:22
16
Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
Lokalisering: Møre og Romsdal
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

- Hvordan finne ut?

Innlegg av martea »

mayah skrev:Hei. Jeg er ny her :)
Jeg lurer..
Hvordan kan jeg finne ut om jeg har noen hjelpere/skyttsengler? Og evt hvem/hva disse er..?
Er også interessert i å finne ut om min sønn har med seg en hjelper.. Har en mistankte om hvem han har med seg, men skulle gjerne hatt det bekreftet på et vis :)
Alle har flere hjelpere med seg, også en hovedhjelper som de har med seg fra fødselen av. Men de har også flere hjelpere som blir for kortere og lengre tid. Hovedhjelperen er som oftest ikke relatert, men er ofte urfolk som samer og indianere. Familiemedlemmer kan også bli hjelpere for perioder etter at de har gått over. Det er også veldig vanlig å ha flere dyr med seg som veiledere.

Hvis du har en følelse av hvem som er hjelperen til sønnen din, har du sikkert rett. Du vet aller best selv i ditt eget hjerte. For å få bekreftelse går det an å prøve å prate med hjelperne og de svarer deg sikkert på en eller annen måte. Om du hører dem prate, ser dem, eller føler det i hjertet ditt vet jeg ikke, men disse energiene har veldig lyst å ha kontakt med deg, for de er jo her for å hjelpe deg, så de er ikke vanskelig å få tak i.

Lykke til :-)
Antall ord: 227
- Master

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mayah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 04 Jul 2011 11:25
12

- Hvordan finne ut?

Innlegg av mayah »

Jeg har prøvd å snakke, og å få kontakt.. Men tror ikke det ligger helt til meg ;)
Eneste jeg muligens føler/tror er at jeg har med meg en hund... Hadde vært morsomt å fått det bekreftet på et vis ;)
Sønnen min lurer jeg på om kan ha med seg oldefaren sin.. men det vet jeg heller ikke..


Jeg må si jeg egentlig er litt snurt... ;) Er fler i familien min som kan se og kommunisere med ånder og som driver med healing.. Mens jeg kan ikke noe som helst.. Men deres evner har gjort meg veldig nysgjerrig på det paranormale, og jeg skulle så inderlig håpe at jeg en eller annen dag kanskje kan få lov til å se litt mer enn det jeg gjør i dag :)
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links