Hei! Jeg er en dame på 42 år, mistet pappaen min for ca 10 år siden,brått og uventet. Jeg har så mange spørsmål til en som er der ute som kan hjelpe meg å få svar på disse spørsmålene,slik at jeg kan leve videre. Er det noen som kan? Gi meg svar snarest!
- Irene
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Ønsker kontakt med min kjære Pappa..
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jul 2011 20:33
- 13
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2005 17:17
- 20
- Lokalisering: Hjemme <3
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 31 ganger
- Ønsker kontakt med min kjære Pappa..
Skulle ønske jeg kunne hjelpe, eller nevne noen som kunne hjelpe. Dette er som regel noe en må finne ut selv, og eventuelt om man vil betale penger for det.
Håper alt ordner seg.
Håper alt ordner seg.
Antall ord: 35
~ Don't feed the internet trolls ~
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 20
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: I fjordstrøka innafor
- Har takket: 1453 ganger
- Blitt takket: 1747 ganger
- Kjønn:
- Ønsker kontakt med min kjære Pappa..
Vil advare deg om at det finnes mange falske "medium" der ute, som forteller deg hvasomhelst, bare de får penger av deg.irenemor64 skrev:Hei! Jeg er en dame på 42 år, mistet pappaen min for ca 10 år siden,brått og uventet. Jeg har så mange spørsmål til en som er der ute som kan hjelpe meg å få svar på disse spørsmålene,slik at jeg kan leve videre. Er det noen som kan? Gi meg svar snarest!
- Irene
Når det gjelder ting du vil spørre om, så spør rett ut i luften, ( slik som folk ber til >Gud ), - om det er ment at du skal få svar, vil svarene komme - om enn på en merkelig måte.
Det er nemlig slik at det er ikke alt vi skal få svar på.
Somsagt, vær forsiktig med hvem du snakker med, - det er mange som bare vil ha masse penger "for ingenting"...
( men det finnes noen jeg mer er ekte også, uten å ville gå mer inn på det. )
A
Antall ord: 178
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |