I drømmen husker jeg at jeg var i lag med ei jente, ei utrolig go og snill jente, som virkelig ga meg sommerfugler i magen både i drømmen og i dagene etterpå. Husker best den utrolige lykkelige følelsen av å være med ei jente som jeg tydeligvis virkelig hadde falt for. Vi var i helt hverdagslige situasjoner, så ingen såkallt "våt" drøm. hehe. Husker når jeg våknet at jeg hadde den samme gode følelsen, og måtte bare smile for meg selv og riste på hodet mens jeg skulle ønske det ikke bare var en drøm.

For min del er det skjeldent en har så "sterke" drømmer som påvirker en såpass. Er jo singel i det virkelige liv, men vil påstå at jeg på ingen måte er så kjæreste-desperat at jeg går å tenker på det 24/7.
Og det var heller ikke noe som skulle "trigge" akkurat en slik drøm i dagene før. Ikke vet jeg om det betyr noe eller ei, men må jo bare konkludere at det finnes mye bra drømmer som er alt annet enn mareritt. hehe. Er nok sikkert ikke uvanlig å drømme slik, men for meg var det utvilsomt en drøm som satt seg fast i følelsene mine.
Hvordan skal en tolke slikt? Eller skal en bare ta det som en drøm der hjernen går amok på egenhånd? Var lissom så fryktelig realistisk drøm da gitt...

Hilsen Marius