Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHealing

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

UnknownNor
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 05 Jul 2011 12:30
12
Blitt takket: 1 gang

Healing

Innlegg av UnknownNor »

Noen som kan fortelle meg hvordan man kan heale seg selv? :D
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Healing

Innlegg av Nephandi »

Tja en enkel måte er å sitte eller å ligge behagelig og så plassere hendenene over den kroppsdelen som skal heales eller bare legge dem hvor nå enn som er behagelig om du skal bruke generell healing og så forestille deg at det strømmer blått lys ut i fra hendene dine som så omgir det du forsøker å heale eller hele deg, fortsett med dette så lenge det føles bra å gjøe det. Denne metoden fungerer både å bruke på deg selv og på andre. Dog veldig mange finner det mer effektivt å heale andre enn å heale seg selv, men man kan ha gode resultater med å heale seg selv også.

Et annet enkelt healing rituale er å ta et blått eller et grønt lys, riss inn plagen din i lyset, som for eksempel forsljølelse, riss også inn ditt eget navn. Tenn lyset og så og se på det og forestill deg at sykdommen din forsvinner. Si noe sånt som:
"Som dette lyset spises av flammene spiser flammen også min sykdom. La livets healende flamme rense min kropp for sykdom og lidelse og gjøre meg hel og frisk."
Så lar du bare lyset brenne helt ned.
Antall ord: 200
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links