Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsis**Nå begynner det “The Quickening has begun."** Profetier

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

**Nå begynner det “The Quickening has begun."** Profetier

Innlegg av keke »

http://awakeningasone.com/

Ta deg tiden å se denne .... :like
Antall ord: 9
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

- **Nå begynner det “The Quickening has begun."** Profetier

Innlegg av ? »

desverre, men å sitte å se film når jorda går under, rundt hjørnet............??
Antall ord: 14
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- **Nå begynner det “The Quickening has begun."** Profetier

Innlegg av keke »

Den bør alle se.. beste oppsumeringa av muliheta * til nu

enjoy
Antall ord: 12
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- **Nå begynner det “The Quickening has begun."** Profetier

Innlegg av Arven »

Veldig spennende og fantastisk !! :like
Antall ord: 5
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- **Nå begynner det “The Quickening has begun."** Profetier

Innlegg av Arven »

Ikke godt å vite hva man skal tro men i lys av denne filmen er det litt " Hmmm " og se at det er panikk på børsene verden over og at USA's forbruk og gjeld får endel av skylda.
Antall ord: 40
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- **Nå begynner det “The Quickening has begun."** Profetier

Innlegg av Moonstone »

Intressant, selvom folk har predikert dette en god stund allerede.
Moro å se det visuelt i en diger pakke som denne filmen.
Synd den spirituelle siden av det ikke kommer frem så mye i media, annet enn at det er "Dommedag" og "Jorda går under" ,og mest sett fra Kristent synspunkt.
Vi får se fremover om mennesket faktisk har klart å kartlegge Universets sykler og Det Universelle Sinn's vilje, eller om dette kun er menneskets fantasier om et Utopia og et ønske om en forløselse fra de matrielle fysiske byrdene.
Jeg er klar for hva enn som måtte komme :coffe2
Antall ord: 102
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- **Nå begynner det “The Quickening has begun."** Profetier

Innlegg av ludoburgero »

Den som ler sist ler best, sa dommedagsprofetene.
Antall ord: 8
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- **Nå begynner det “The Quickening has begun."** Profetier

Innlegg av Arven »

Jeg skyver denne tråden opp igjen fordi videoen Keke viser til er vel verdt sin tid !!
Antall ord: 17
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- **Nå begynner det “The Quickening has begun."** Profetier

Innlegg av ludoburgero »

Uten å bagatellisere menneskelig (og dermed også åndelig) utvikling på noen som helst måte;
men er det ikke litt vel hysterisk, når man tenker kritisk (og dermed også fornuftig) etter,
å få det for seg at det er noe stort som skal skje av seg selv i tider som dette?

Jeg vet at vi som helhet (menneskeheten, og andre dyr) har avansert siden tidenes morgen... selv om, ja - ironisk nok - mye tyder på at vi hele tiden går i feil retning. Ressursene blir større og mangfoldigere, informasjonsstrømmen når ut til videre grenser, men som historien alltid før har vist så sitter det mennesker med hierarkiske og elitistiske tanker, hvor deres filosofi blir til ideologi og sprer seg med de rette formuleringene til å godtas av passiviserte mennesker som helst er opptatt av seg selv og komforten sin.

Det er med andre ord INTET NYTT UNDER SOLEN i den forstand, og istedenfor at vi lar oss fascineres eller ytterligere være passive, bør vi AKTIVT delta for å endre på mange av de negative tankemønstrene og de likegyldige holdningene vi har, der mange sikkert føler seg handlingslammede og ubetydelige, i et større verdensbilde. Globaliseringen gjør det neppe bedre, men om man snur på flisen og tenker at dette er noe uunngåelig pga. kreftene som er der, så er ikke det ensbetydende med at man blindt skal støtte advokatene for en "new world order" ved å kjøpe seg sønder og stykker på masseprodusert skrap pumpet ut av de multinasjonale selskapene heller?

Jeg ser at de store utfordringene vi har ignoreres lett i form av argumenter ala:
"jeg har ikke tro på menneskeheten likevel", "det går til helvete likevel",

men man glemmer blott at vi bare lever midlertidig og at det er fremtiden som betyr noe for våre etterkommere - og ikke at vi er alene om å ha denne planeten. Det er en slags oppgitt, tafatt holdning som tilsier at vi bare må gjøre det beste for oss selv men ikke har tid eller krefter til å gjøre noe bedre. Hvorfor det? Bare fordi vi synes det er så lett og fint å ha det sånn?

Flesteparten av oss oppvokst i dette landet TRENGER simpelthen IKKE å ha NOEN som helst utfordringer med mindre vi oppsøker dem selv! Har vi tenkt grundig gjennom at de tingene vi selv tar for gitt er ting andre kanskje strever et helt liv UTEN å noensinne oppnå..?

Det er skjevhetene som er problemet. Det er korrupte myndigheter. Det er feilfordeling.
Robin Hood fins ikke! Det er ingen som utjevner forskjellene for deg, og alle helter er døde.
En må gjøre noe selv for å utgjøre en forskjell, og en må gå foran som et godt eksempel og være klar over at vi har uendelig stort potensiale til å lede ting i den retningene vi vil at ting skal gå selv - ved å gå foran som eksemplariske forbilder!

Har ikke dette jordnære greiene også litt med selvutvikling å gjøre, uten at det alltid skal dreie seg om kontakt med engler og dauinger? Hvorfor er det ikke rom for kunst lenger? Hvor er lidenskapen? Hva er det som får mennesker til å foretrekke en karriere fremfor familien?

Osv. osv. osv.

For mye følelser blir lagt i "nyheter". Hvem bryr seg om kjendiser egentlig? Ærlig talt?
Jeg synes det er direkte pinlig å ville ha forbilder etter fylte 4 år, med mindre det er venner eller familiemedlemmer, for eksempel foreldre. Jeg synes det er dritvemmelig å vite at voksne folk der ute leser om kongefamilier og Lady Gaga. Direkte groteskt og kvalmefremkallende. Jeg ser ned på slik, og synes det er bunnen av alle avbunner å falle i... svømme i kloakk... og noen kan sikkert bli sinna eller synes jeg er dum som sier sånt, men det får heller bare koste på seg. Jeg synes derimot de burde tenke litt over hvem de selv er, som distraherer sin personlighet ved å forgjeves forsøke å identifisere seg med kjendisers personlige tragedier. Trist er det.

Hva med litt selvutvikling i retning mer selvinnsikt, større verdensforståelse og bedre informasjonsflyt, hvor man kan være selektiv på den mest konstruktive måte og få mest mulig utav livet sitt - både det som gjelder kunnskaper og opplevelser - og kvitte seg med all irrasjonell frykt og meninger som massemediene former oss med?

ALLE, nemlig SAMTLIGE, er nettopp til en viss grad preget av dette satans makkverket kalt tabloidene. Er det noe som bidrar til større UNDERTRYKKELSE av selvutvikling er det nettopp den "kabalen" som består av; underholdningsindustrien og forbruk/markedskreftene.

Det ødelegger i tillegg miljøet, og dermed hele grunnlaget for livet vi har.
Antall ord: 787
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- **Nå begynner det “The Quickening has begun."** Profetier

Innlegg av keke »

hlfYHAV1i8w


ser ut som en feil 8IIIdozvueo "feil kalender"


ellers kan dette være det "ekte" svaret:
http://the2012deception.net/?p=84
"... So, the question is, are we going to cross that galactic plane in 2012?
Not even close. According to the journal nature, as well as many others, there is evidence of crossing this plane 3 million years ago. This would mean that we are moving away from the galactic plane and won’t be due to cross it for another 30 million years. In addition the margin of error in these calculations in at least 2.1 parsecs or about 6.5 light years making images like these completely meaningless. "
:zzz
Antall ord: 112
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- **Nå begynner det “The Quickening has begun."** Profetier

Innlegg av zind »

Fin snutt! takk som deler :D
Antall ord: 5
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- **Nå begynner det “The Quickening has begun."** Profetier

Innlegg av keke »

BnC1_o2Rmqk


:vismann :ooom
Antall ord: 2
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- **Nå begynner det “The Quickening has begun."** Profetier

Innlegg av helgemann »

http://awakeningasone.com/ er jo helt herpa!! Ingen filmsnutter, en sort rute, ... Ser at Vimeo brukes, for min del, er den også herpa... Den fungerer overhodet ikke hos meg.

Hva skulle det være på denne siden?
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- **Nå begynner det “The Quickening has begun."** Profetier

Innlegg av keke »

Mw9hmzA2Qjc
Antall ord: 1
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links