Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKlarer ikke å få kontakt med noen på den andre siden

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

morphling
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 29 Nov 2010 19:20
13
Har takket: 1 gang

Klarer ikke å få kontakt med noen på den andre siden

Innlegg av morphling »

Jeg har prøvd å få kontakt med noen på den andre siden, enten det er en skyttsengel eller noe andre som er der, men klarer det rett og slett ikke.. Får ikke noe svar og merker ikke noe kontakt heller. Har prøvd en god stund også, under meditasjon og når jeg har vært avslappet.

Sliter veldig for tiden, og har hatt det veldig vanskelig, tenker hver dag på å t mitt eget liv, har så vond magefølelse.. Kjenner 3 stykk i ung alder som har død det siste året, lurer nesten på om de har lyst å ha meg med over på den andre siden. Kanskje de ser jeg sliter?
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Klarer ikke å få kontakt med noen på den andre siden

Innlegg av Arven »

Kjære deg ! Det er trist å lese at du har det så vondt. Jeg kjenner følelsen godt for jeg har også vært så langt nede at tanken på å forlate alt har vært tilstede.
Jeg syns det er fint at du mediterer og søker mer åndelig tilstedeværelse i livet ditt men først av alt må du få hjelp til å komme deg ut av det du sliter så veldig med nå. For det er hjelp å få og selv om det er en klisje, så er det faktisk sant at himmelen er blå bak alle skyene.
Snakk med familien din eller venner og ta kontakt med legen din. H*n kan hjelpe deg !
Ønsker deg alt godt og sender mange varme tanker !
Antall ord: 125
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Klarer ikke å få kontakt med noen på den andre siden

Innlegg av Nephandi »

Ofte når man er veldig langt nede så er det vanskelig å få kontakt, imidlertid selv om du ikke føler, ser eller hører dem så betyr ikke det at de ikke er der. Jeg ville også anbefale at du oppsøker en psykolog for å få noen å snakke med, dette er ikke farlig og betyr ikke at det er noe i veien med deg, men det å miste flere venner kan virkelig ta på og i slike tunge stunder kan det være fornuftig med noen å snakke med.

Et lite rituale jeg kan anbefale deg er dette:

Lys i tunge stunder

Det du trenger:

1 gullfarget lys (Du kan bruke et hvitt et eller et gult et hvis du ikke finner gullfarget.)
En sikker lysestake.

Gjør dette:

Sett opp lyset i lysestaken på alteret ditt eller et annet sted hvor det kan stå trygt, legg gjerne en fin liten duk under det eller på andre måter gjør dette lille hjørnet av rommet til et vakkert og spesielt sted. En gang om dagen og når du føler deg ekstra lei deg, sliten eller tungsinnet så gå til lyset og tenn det, stå og se på det en stund og føl på de vonde følelsene, så forestiller du deg at en lysende skikkelse laget av bare godhet kommer og klemmer deg, se for deg at denne skikkelsen løfter deg opp av tungsinnet ditt og hjelper deg til å se det gode i livet igjen. Det spiller ikke noen rolle om du virkelig kan føle det, bare forestill deg det. Når du føler deg klar si dette:

"Jeg kaller til lysvesenene som passer på meg og leder meg,
Jeg kaller til Engelen ved min side,
Som dette gyldene lys brenner så tenner jeg lys på min mørke vei,
Jeg ser at bak de mørke skyene glitrer solen og en ny dag vokser frem,
Jeg ber om at Erkeengelen Michael,
Og alle lysvesenene i og rundt meg,
Må hjelpe meg å ikke glemme det vonde,
Men tenne lys på min vei så jeg ikke glemmer det gode heller.
Meg dette lyset tenner jeg jeg håp og glede for å dive vekk mørket.
I Engelnes navn,
Amen"

Stå eller sitt forran lyset for så lenge som du har behov for det, forestill deg at rundt deg er det lysvesener som sender deg ren kjærlighet, om du ikke føler det så forsøk å late som, når du føler deg klar slukk lyset men vit at du kan komme tilbake til det hver gang du føler at du har behov for å drive mørket bort og gjøre plass til lyset kjærligheten i livet ditt.
Antall ord: 457
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links