Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHealing mot hevelser?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 785
Startet: 19 Nov 2006 19:19
17
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Healing mot hevelser?

Innlegg av Diablesse »

Jeg har verdens mest hovne mandler som resultat av en halsbetennelse (muligvis kyssesyke) som hindrer meg i å svelge ordentlig.. Tror noen av dere at en dyktig healer kan bidra til å senke hevelsene og minske smertene? Det gjør så skrekkelig vondt, har vært slik i fire dager, og ser ikke ut til å bli bedre på tross av penicilinkuren, og jeg kunne tenke meg å spise noe annet enn yoghurt og suppe snart.. Dessuten reiser jeg til utlandet om en uke for å studere, hva hvis jeg ikke er frisk innen da? Så nå jeg en anelse desperat. Er dette noe en "vanlig" healer kan klare? Og jeg er heller ikke spesielt bevandret i dette emnet, så jeg vet ikke om noen healere. Kan noen her anbefale noen, eller påta seg en sånn oppgave selv? Blir glad for alle svar :mozilla_smile: Har fjernhealing noe for seg sånn sett?



EDIT: Ser at dette kan oppmuntre til reklame, det var ikke meningen, svar tas gjerne imot på PM også, hvis svaret krever det. :)
Antall ord: 173

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

- Healing mot hevelser?

Innlegg av Astarte »

Råd og meninger tas i tråden. Anbefalinger på pm til trådstarter ;)

Og riktig god bedring, kjære deg. Og masse lykke til med studier! Håper du stikker innom oss innimellom og forteller hvordan det går!

Mvh
Astarte
mod
Antall ord: 43
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Healing mot hevelser?

Innlegg av Nephandi »

Hvordan går det med deg, jeg håper du føler deg bedere, hvis du har mye problemer med mandlene kanskje det ville være lurt å få dem fjernet når du er blitt frisk.

Jeg har en healing metode jeg liker å bruke, spesielt når jeg selv er syk og ikke har så mye ork. Jeg legger hånden min over den delen av kroppen hvor sykdommen sitter og så ser jeg for meg en lyseblå boble som omringer hånden og strekker seg utover kroppen min.Blå er en healing farge. Jeg ser for meg at boblen er fyllt med healing energier, gode tanker og ønsker om å bli frisk. Dette har ofte vert nyttig for meg.
Antall ord: 119
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 785
Startet: 19 Nov 2006 19:19
17
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

- Healing mot hevelser?

Innlegg av Diablesse »

Takk, jeg er faktisk mye bedre nå :mozilla_smile: Det tipset har jeg aldri hørt eller prøvd før, Nephandi, men det skal jeg definitivt gjøre neste gang jeg blir dårlig. Jeg aner ikke om jeg kan få til noe sånt, men det skader jo ikke å prøve, i alle fall! Så tusen takk for tipset.
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Healing mot hevelser?

Innlegg av Nephandi »

Jeg tror de fleste kan få det til, og uansett så er det jo effektivt sett bare å tenke positivt og det har vi vel alle godt av. Så ikke noe å takke for og lykke til.
Antall ord: 35
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links